Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Autor:
Krzysztof Marzec
Trzósło Tomasz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: niedostępny
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotam
43% rabatu
44,68 zł
79,00 zł
niedostępny
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś
45% rabatu
31,35 zł
57,00 zł
niedostępny
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
36% rabatu
43,92 zł
69,00 zł
niedostępny
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Autor:
Ryan Holiday
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzyst
43% rabatu
19,74 zł
34,90 zł
niedostępny
W tomiku dzielę się moim odczytaniem ""Listów"" św. Jana, które odbieram jako zwieńczenie wiedzy na temat prawdy Objawionej. Do czytania zapraszam nie tylko tych, który mają odwagę żyć w Objawionej Prawdzie, i tych, którzy tęsknią za wolnoś
40% rabatu
31,01 zł
51,35 zł
niedostępny
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020
Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packaging. The quality of the packaging has a significant i
21% rabatu
229,85 zł
290,00 zł
niedostępny
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
21% rabatu
23,52 zł
29,90 zł
niedostępny
Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują
40% rabatu
38,23 zł
63,45 zł
niedostępny
Twoja firma w social mediach wyd.3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marke
44% rabatu
27,47 zł
49,00 zł
niedostępny
This stunningly illustrated book examines the
history of poster design and its relation to the
arts and broader culture.
The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
19% rabatu
204,32 zł
253,34 zł
niedostępny
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
19% rabatu
84,64 zł
104,95 zł
niedostępny
Bracia Warner T.2 Bezpieczna przystań
Autor:
Crownover Jay
Wydawca:
Wydawnictwo Kobiece
wysyłka: niedostępny
Tylko miłość może być najlepszym schronieniem Sutton Warner czuje, że zawiódł wszystkich. Szczególnie kobietę, o której nie może zapomnieć. Tę, która prawie straciłaby przez niego życie. Emry Santos czuje w swoim życiu wielką pustkę i chcia
44% rabatu
20,83 zł
36,90 zł
niedostępny
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak nal
31% rabatu
23,79 zł
34,65 zł
niedostępny
Goude: The Chanel Sketchbooks
Autor:
Goude Jean-Paul
Mauries Patrick
Wydawca:
Thames and Hudson
wysyłka: niedostępny
Goude: The Chanel Sketchbooks
19% rabatu
137,10 zł
170,00 zł
niedostępny
Populismo y propaganda: entre el presente y el pasado
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Los conceptos de populismo y de propaganda han estado presentes en el espacio público durante siglos. Como es bien conocido los partidos populistas suelen utilizar no solo métodos antiguos y probados de propaganda masiva, copiando algunos m
19% rabatu
40,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
30% rabatu
47,88 zł
68,00 zł
niedostępny
Every graphic designer and advertising professional knows the drill. After a logo or corporate design has been created, it needs to be presented and sold to a client. Showing preliminary drafts on paperboard isn t adequate. In order to comm
19% rabatu
137,15 zł
170,05 zł
niedostępny
Książka ""Katechizm dla (nie) śmiertelników"" może zaciekawiać i szokować już swoim tytułem. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto chce pogłębić swoją wiarę w Pana Boga oraz poznać Jego Kościół, którego Założycielem jest Jezus Chrystus.(..
29% rabatu
27,64 zł
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|