Okładka książki Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
14% rabatu
52,42
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
10% rabatu
30,39
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama wczoraj i dziś
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
29% rabatu
28,35
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
32% rabatu
26,70
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
29% rabatu
39,12
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
29% rabatu
46,23
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa
Komunikacja wizerunkowa
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
29% rabatu
20,63
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 1994
1994
Wydawca: ha!art
wysyłka: 48h
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
45% rabatu
20,35
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Copywriting internetowy
Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
26% rabatu
36,48
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kreatywność w reklamie
Kreatywność w reklamie
Autor: Murdoch Anna
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
22% rabatu
53,79
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Aspekty kultury współczesnej
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
14% rabatu
24,90
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarys współczesnej promocji zdrowia
W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji zdrowia, w tym m.in. k
17% rabatu
74,27
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Promocja zdrowia dla studentów studiów licenc. T2
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną oraz jedno z najważniejszych zadań ochrony zdrowia.
17% rabatu
141,03
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama DIFIN
Reklama DIFIN
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
30% rabatu
31,69
45,15 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bóg Astrologiem
Bóg Astrologiem
Wydawca: Purana
wysyłka: 48h
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
29% rabatu
18,49
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Czy ten rudy kot to pies? DL
Romans z szefem, ucieczka i... mroczna tajemnica! Niespełna trzydziestoletnia Ulka wikła się w romans z szefem. Gdy dowiaduje się o tym jego żona, wybucha skandal. Zwolniona z pracy dziewczyna ucieka z miasta. Przez przypadek trafia do wios
10% rabatu
43,41
48,00 zł
niedostępny
Opakowanie Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Wydawca: Welbeck
wysyłka: niedostępny
The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovat
21% rabatu
46,72
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki American Ads 60
American Ads 60
Autor: Heimann Jim
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 60
24% rabatu
112,30
148,00 zł
niedostępny
Okładka książki American Ads 80
American Ads 80
Autor: Heimann Jim
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 80
25% rabatu
111,67
148,00 zł
niedostępny
Opakowanie American Ads 50
American Ads 50
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 50
24% rabatu
112,30
148,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
16
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj