Okładka książki Bóg Astrologiem
Bóg Astrologiem
Wydawca: Purana
wysyłka: 48h
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
24% rabatu
19,82
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79
Okładka książki All-American Ads of the 2000s wer. angielska
Ads from the decade that got down with digital Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
32% rabatu
94,23
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,03
Okładka książki Simms Badvertising
Simms Badvertising
Wydawca: Pluto Press
wysyłka: niedostępny
Simms Badvertising
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65
Opakowanie Mid-Century Ads
Mid-Century Ads
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
24% rabatu
86,40
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,24
Okładka książki Czy ten rudy kot to pies? DL
Romans z szefem, ucieczka i... mroczna tajemnica! Niespełna trzydziestoletnia Ulka wikła się w romans z szefem. Gdy dowiaduje się o tym jego żona, wybucha skandal. Zwolniona z pracy dziewczyna ucieka z miasta. Przez przypadek trafia do wios
9% rabatu
43,57
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,50
Opakowanie Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Wydawca: Welbeck
wysyłka: niedostępny
The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovat
29% rabatu
48,18
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,84
Okładka książki Hegarty on Advertising
Hegarty on Advertising
Autor: Hegarty John
wysyłka: niedostępny
Hegarty on Advertising
20% rabatu
69,42
87,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30
Okładka książki American Ads 60
American Ads 60
Autor: Heimann Jim
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 60
24% rabatu
100,04
132,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,86
Okładka książki American Ads 70
American Ads 70
Autor: Steven Heller
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 70
24% rabatu
112,17
148,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,96
Opakowanie American Ads 50
American Ads 50
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 50
24% rabatu
112,17
148,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,96
Okładka książki Brand Equity
Brand Equity
Autor: Kubuj Dariusz
wysyłka: niedostępny
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
25% rabatu
93,33
124,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,53
Okładka książki Prawdziwe życie modelek mk. /Czerwone i Czarne
Jak zostać modelką? Trzeba być szczupłym, wysokim, silnym psychicznie, wytrwałym, szczupłym, wysokim, nie mieć wielkiego ego, mieć silny charakter, być szczupłym, wysokim, znać angielski, być miłym, szczupłym i wysokim. Na początek wystarcz
30% rabatu
31,29
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,23
Okładka książki Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
27% rabatu
54,23
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,20
Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wysz
48% rabatu
20,75
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75
Okładka książki Google Analytics dla marketingowców w.3
Analiza. Podstawa działań online Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal licz
42% rabatu
28,98
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,91
Okładka książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotam
36% rabatu
50,39
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,88
Okładka książki Marketing sportu 2.0
Marketing sportu 2.0
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
34% rabatu
32,24
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,81
Okładka książki Skuteczna reklama na LinkedIn
Skuteczna reklama na LinkedIn
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś
48% rabatu
29,64
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64
Okładka książki Logo Design Love
Logo Design Love
Autor: Airey David
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
36% rabatu
44,02
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,57
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzyst
39% rabatu
21,15
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,10
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj