![]() Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,51 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł
![]()
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
6% rabatu
37,76 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,76 zł
![]() Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
Autor:
Pluta Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Dialog
wysyłka: 48h
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
28% rabatu
28,01 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,28 zł
![]()
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,82 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,82 zł
![]()
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno przyciągał wzrok.Neon, bo o nim mowa, to główny bohater książki Łódzkie neony Bartosza St
27% rabatu
51,15 zł
69,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,77 zł
![]()
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,52 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,52 zł
![]() Zajęcia artyst. LO zaj. copywritingu. Ciekawi... O
Autor:
Beata Suchecka
Wydawca:
Operon
wysyłka: 48h
Podręcznik zawiera:- Techniki pracy copywritera.- Popisowe wariacje tekstowe.- Reguły copywritingu.- Magiczne pojęcia.- Praca z briefem.
13% rabatu
36,50 zł
42,10 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł
![]()
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,92 zł
37,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,92 zł
![]()
Książka jest świetnym podręcznikiem akademickim,uzupełniającym wiedzę o komunikacji wizualnej.Książka kierowana jest do przyszłych studentów, a także studentów wydziałów komunikowania wizualnego oraz osób zainteresowanych tematyką szeroko p
26% rabatu
21,52 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,56 zł
![]()
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
43,63 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,08 zł
![]()
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() Aspekty kultury współczesnej
Autor:
Beata Lisowska
Wydawca:
Akademia humanistyczno-ekonomiczna
wysyłka: 48h
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98 zł
![]()
W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji zdrowia, w tym m.in. k
14% rabatu
80,64 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,64 zł
![]()
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną oraz jedno z najważniejszych zadań ochrony zdrowia.
14% rabatu
149,27 zł
174,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,27 zł
![]()
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,85 zł
![]()
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
24% rabatu
19,82 zł
26,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,82 zł
![]() All-American Ads of the 2000s wer. angielska
Autor:
Steven Heller
Wydawca:
TASCHEN
wysyłka: niedostępny
Ads from the decade that got down with digital
Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
30% rabatu
97,01 zł
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,04 zł
![]()
Simms Badvertising
41% rabatu
40,41 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
![]()
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
42% rabatu
65,73 zł
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,40 zł
![]() Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023
Autor:
Kawszyn Roman
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźn
23% rabatu
37,64 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,01 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|