Organizacja przedsiębiorstw
Zarządzanie jakością
Zarządzanie logistyką
Zarządzanie personelem, kadry
Zarządzanie produkcją
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
Autor:
Brian Tracy
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Sprawdź, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe!
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko p
43% rabatu
33,36 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kultowy poradnik sprzedaży w zupełnie nowej odsłonie
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat
43% rabatu
33,87 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekona
33% rabatu
34,38 zł
51,45 zł
Dodaj
do koszyka Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia
Autor:
Janusz Janczyk
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: 48h
Praca zawiera główne tezy z obszaru nowoczesnych form zarządzania i organizacji procesów kształcenia. Prezentuje genezę nauczania opartego na nowoczesnych środkach technicznych, z e-learningiem włącznie. W zakresie teoretycznym i badawczym
19% rabatu
20,32 zł
25,20 zł
Dodaj
do koszyka Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie w.3
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
W książce Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie przedstawiono zagadnienia implementacji zintegrowanych systemów informatycznych - budżetowania i controllingu, niezwykle przydatnych w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Jest
33% rabatu
31,00 zł
46,00 zł
Dodaj
do koszyka
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o rynku finansowym. Obok treści opisowych, dotyczących w szczególności podziału rynku finansowego na kolejne segmenty operacyjne i ich charakterystyki, przedstawiono w niej również matematyczne podstawy
33% rabatu
37,07 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Głównym celem książki jest uzupełnienie literatury o kompleksowe podejście do systemu ochrony konsumentów.
Autorka w książce łączy rozważania o charakterze teoretycznym z analizami faktycznego funkcjonowania systemu ochrony konsumentów. Pod
33% rabatu
60,65 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Strategiczne zarządzanie własnością intelektualną może być dla wielu przedsiębiorstw źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Monografia skupia się na problematyce wyboru skutecznych strategii, taktyk oraz działań i procesów zmierzających d
28% rabatu
50,37 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Południe zarządzania. Odwzorowania świata organizacji i biznesu w malarstwie i fotografii
wysyłka: 48h
"Powiązanie przeciwstawnych podejść - obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia - zaciekawia, może też być inspiracją dla potencjalnych badaczy, zachęcając do wyjścia poza ramy klasycznego postępowani
29% rabatu
36,58 zł
51,45 zł
Dodaj
do koszyka
Poznaj 350 sentencji i rad od geniusza inwestycji, które pomogły mu osiągnąć zawrotny sukces finansowy. Warren Buffett, przewodniczący i dyrektor generalny Berkshire Hathaway, jest powszechnie uważany za najlepszego i najskuteczniejszego in
34% rabatu
29,43 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z lektury tego poradnika. Jest on adresowany z
26% rabatu
51,78 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Insourcing procesów organizacyjnych. Istota, przyczyny i efekty
Autor:
Grela Grzegorz
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Outsourcing i insourcing są ważnymi instrumentami restrukturyzacji działalności gospodarczej przedsiębiorstw. O ile problematyka outsourcingu jest dobrze opracowana naukowo i sprawdzona praktycznie, o tyle problematyka insourcingu jest w ni
28% rabatu
30,09 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
Autor:
Górska-Warsewicz Hanna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organiza
27% rabatu
86,45 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmondson. Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kul
23% rabatu
53,57 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe (Wyd. II)
Autor:
Dagmara Łuczka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To, jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzys
33% rabatu
35,04 zł
52,00 zł
Dodaj
do koszyka Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 6
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego pięć lat temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2023 r. w różny
37% rabatu
75,96 zł
119,90 zł
Dodaj
do koszyka Druga twarz trzeciego sektora. Współczesne wyzwania zarządzania organizacjami pozarządowymi
Autor:
Bogacz-Wojtanowska Ewa
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Książka składa się z pięciu rozdziałów. W każdym, oprócz osadzenia w różnorodnych ramach koncepcyjnych i teoretycznych, autorka pokazuje wyniki badań zarówno światowych, jak i polskich badaczy, a także próbuje dokonać pewnych podsumowań. Ta
37% rabatu
63,29 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie org
33% rabatu
53,27 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czy kraj powinien stać się obiektem działań marketingowych Ten problem wydaje się dawno rozstrzygnięty. Według wielu badaczy, polityków oraz przedstawicieli biznesu państwo musi efektywnie zarządzać własną marką w celu zwiększenia konkurenc
30% rabatu
38,42 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
ZRÓB PIERWSZY KROK I ODKRYJ W SOBIE PRAWDZIWEGO LIDERA Co łączy wielkich filozofów i współczesnych przywódców? Dlaczego efektywność firmy nie wzrasta mimo zaangażowania pracowników? Jak stać się liderem, a nie tylko pełnić jego funkcję? Prz
40% rabatu
35,75 zł
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|