Projektowanie systemów podwyżkowych
Autor:
Manikowski Robert
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
wysyłka: 72h
Publikacja jest przewodnikiem poświęconym projektowaniu systemów podwyżkowych. Autor dzieli się swoim ponad 20-letnim doświadczeniem, w zwięzły i przystępny sposób wyjaśnia teoretyczne oraz praktyczne aspekty wdrażania mechanizmu podwyżkowe
28% rabatu
56,60 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Lider czy Boss, czyli problemy pracy menedżera
Autor:
Włodzimierz Dębski
Wydawca:
Bernardinum
wysyłka: 3 - 5 dni
Wieloletni ekspert, konsultant, doradca, projektant, wdrożeniowiec oraz szkoleniowiec w zakresie organizacji i zarządzania firmami. Ma na swoim koncie ponad 40 opracowanych i wdrożonych systemów organizacji i zarządzania, w tym kilka nagrod
42% rabatu
34,47 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia.. w.2
Autor:
Lipka Anna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
Książka pt. Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia Milenialsów. HRM po nowemu"", autorstwa Anny Lipki (z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach): udowadnia, iż Milenialsów charakteryzuje (w porównaniu do Tradycjonalistów, Baby Boomers o
33% rabatu
40,43 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa
Autor:
Dale Carnegie
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 3 - 5 dni
II wydanie "Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa" Dale Carnegie Autor legendarnej książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, swą karierę wybitnego "nauczyciela życia" dwudziestego wieku rozpoczął od naucza
34% rabatu
35,99 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu - niezależnie od tego, czy zwraca
75% rabatu
12,48 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Uzyskanie upragnionego awansu na stanowisko menedżera jest o wiele prostsze niż sprostanie wymaganiom, jakie wiążą się z kierowaniem ludźmi. Dobrze zarządzany zespół zawsze osiąga lepsze wyniki niż człowiek działający w pojedynkę. Złe zarzą
38% rabatu
36,31 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rozmowy z największymi liderami naszych czasów Współtwórca Microsofta, założyciel Nike, właściciel Amazona, ikona telewizji, trener reprezentacji narodowej w koszykówce, dyrektor generalny Google'a. Prezydenci, prawnicy, politycy, sportowcy
35% rabatu
45,30 zł
69,99 zł
Dodaj
do koszyka Motywowanie pracowników zróżnicowanych.. w.2
Autor:
Nieżurawska-Zając Joanna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego
33% rabatu
72,79 zł
108,00 zł
Dodaj
do koszyka
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
54,98 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Cyfrowy HR. Dział personalny w obliczu cyfrowej transformacji firmy
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
wysyłka: 72h
Publikacja jest pierwszą na rynku pozycją opisującą kompleksowo zagadnienia związane z cyfryzacją HR. Autorzy szczegółowo omawiają poszczególne aspekty procesu wdrażania rozwiązań cyfrowych, a także podkreślają kluczową rolę, jaką dział HR
28% rabatu
70,93 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
"Książka przedstawia historię największych kobiet sukcesu, które zrobiły oszałamiającą karierę i piastują najwyższe stanowiska w różnych firmach. Na podstawie wielu doświadczeń zarówno kobiet-pionierek, jak też żyjących w obecnym świecie ko
33% rabatu
40,43 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Kultura organizacyjna w Polsce i Korei...
Autor:
Martyna Nakielska
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: 3 - 5 dni
Polityka kadrowa ma priorytetowe znaczenie w każdej firmie. Właśnie od zatrudnionych osób, od kadry, zależy, czy dana organizacja będzie się prężnie rozwijała i stanowiła konkurencję dla wszystkich innych funkcjonujących na tym samym rynku
13% rabatu
18,33 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka
„Podróże służbowe 2023” to publikacja, która powinna się znaleźć w każdym dziale kadr i HR.
To przystępne i wyczerpujące opracowanie pomoże w pracy specjalistom z zakresu kadr i płac, kadrowym i księgowym. Zainteresuje też pracodawców oraz
11% rabatu
31,03 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Sposoby rozumienia przywództwa w zarządzaniu organizacjami ochrony zdrowia
Autor:
Freund Bożena
wysyłka: 3 - 5 dni
To jedyna książka na polskim rynku wydawniczym, która prezentuje trzy bardzo ważne z punktu widzenia zarządzania organizacjami ochrony zdrowia sposoby rozumienia przywództwa: kadry zarządzającej, personelu lekarskiego oraz personelu pielęgn
27% rabatu
31,99 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i zwiększyć efektywność działania firmy.
W „Pięciu wymiarach człowieka” autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i solidną wiedz
44% rabatu
33,33 zł
59,99 zł
Dodaj
do koszyka Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników
Autor:
Joanna Żukowska
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
wysyłka: 3 - 5 dni
Autorka omawia 10 powszechnie stosowanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia podyplomowe. Wskazuje, jak dopasować konkretne
25% rabatu
59,55 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. Perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji
wysyłka: 3 - 5 dni
Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze mało rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne trendy w naukach o zarządzaniu związane ze zr
27% rabatu
33,52 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce
Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i
38% rabatu
30,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
wysyłka: 24h
Analiza transakcyjna jest uznaną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi. Autorki w praktyczny sposób opisują 13 wybranych konstruk
28% rabatu
49,44 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
With a new introduction from the author, discover the secrets to a perfect TED Talk and learn how to deliver an exceptional presentation with Carmine Gallo’s Talk Like TED.
‘A smart, practical book that will teach you how to give a kick-bu
19% rabatu
52,42 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|