Dr Mateusz Chudziak podjął się opracowania zagadnienia w niewielkim stopniu rozpoznanego w polskiej historiografii. Jest to niewątpliwie dość niezwykły temat, związany z jednym z najbardziej popularnych artykułów codziennego użytku. (...) k
14% rabatu
35,97 zł
42,00 zł
niedostępny
Sprzedawaj jak kobieta, zarabiaj jak mężczyzna
Autor:
Swat Ewa Anna
Wydawca:
Funky Books
wysyłka: niedostępny
Zostań gwiazdą sprzedaży!
Wykorzystaj mocne strony kobiety!
Zyskaj nowych, wiernych klientów!
Zacieśniaj relacje z dotychczasowymi kontrahentami!
Osiągnij spektakularny sukces biznesowy i finansowy!
Czasem możemy odnieść wrażenie, że świate
45% rabatu
19,20 zł
34,90 zł
niedostępny
Nielegalne wprowadzenie towarów akcyzowych na obszar Unii Europejskiej
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Celem publikacji jest analiza problematyki nielegalnego wprowadzania towarów akcyzowych na teren UE i związane z tym zagadnienia dot. czynności operacyjno-rozpoznawczych, proceduralnych, konsekwencji prawnych oraz współpracy na płaszczyźnie
19% rabatu
39,52 zł
49,00 zł
niedostępny
Zbiór blisko 30 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2014 roku. Bohaterami rozmów są przedstawiciele wydawnictw i księgarń, sklepów internetowych, firm związanych z nowymi technologiami, z dystrybucją czy przygotowani
31% rabatu
27,46 zł
40,00 zł
niedostępny
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor:
Kos-Łabędowicz Joanna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach ora
24% rabatu
44,98 zł
59,00 zł
niedostępny
Gospodarcza działalność usługowa w prawie polskim w świetle unijnych swobód przedsiębiorczości
Autor:
Kawka Inga
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W monografii przeanalizowano funkcjonowanie rynku wewnętrznego w dziedzinie usług w świetle polskiego i unijnego porządku prawnego.
Książka umożliwia Czytelnikom zapoznanie się z:
- unijnym prawem pierwotnym i wtórnym (m.in. z dyrektywą u
27% rabatu
72,41 zł
99,00 zł
niedostępny
audiobook
Go-giver Rozdawca Krótka opowieść ... Audiobook
Autor:
Bob Burg
John David Mann
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Go-Giver - historia ambitnego, młodego mężczyzny o imieniu Joe, który bardzo pragnie odnieść sukces.Kolejne porażki doprowadzają go do poznania Pięciu Praw Niebotycznego Sukcesu Mocy Dawania.Naucz się razem z Joe przenieść punkt ciężkości z
45% rabatu
16,44 zł
29,90 zł
niedostępny
Procesy technologiczne w gastronomii. Kwalifikacja T.6
Zeszy
35% rabatu
42,54 zł
65,80 zł
niedostępny
Polsko-angielsko-rosyjski słownik handlu zagranicznego
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Słownik zawiera ponad 22 000 polskich haseł, zwrotów frazeologicznych przetłumaczonych na język angielski i rosyjski, łącznie ponad 50 000 znaczeń. Słownik obejmuje zakres organizacji i techniki handlu zagranicznego, prawa, transportu międz
31% rabatu
67,96 zł
99,00 zł
niedostępny
Polsko-angielsko-rosyjski słownik handlu zagranicznego / Polsko-angielsko-rosyjski słownik biznesu
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet 2 słowników:
Słownik handlu zagranicznego polsko-angielsko-rosyjski
Słownik zawiera ponad 22 000 polskich haseł, zwrotów frazeologicznych przetłumaczonych na język angielski i rosyjski, łącznie ponad 50 000 znaczeń. Słownik obejmu
31% rabatu
88,56 zł
129,00 zł
niedostępny
Polsko-angielski słownik tematyczny handlu zagranicznego / Leksykon rozliczeń w HZ / Leksykon
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet 3 Książek:
Polsko-angielski słownik tematyczny handlu zagranicznego
Słownik zawiera 45 000 haseł zgrupowanych w następujących rozdziałach: technika handlu zagranicznego, kontrakt i prawo, rozliczenia, ubezpieczenia i gwarancje. t
31% rabatu
102,29 zł
149,00 zł
niedostępny
Zachowania konsumentów
Autor:
Kieżel Ewa
Smyczek Sławomir
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów.
Szczegółowej analizie
17% rabatu
32,53 zł
39,00 zł
niedostępny
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych oraz do praktyków gospodarczy
21% rabatu
46,40 zł
59,00 zł
niedostępny
Pakiet analityka Kontroling sprzedażowy w Excelu / Pobieranie i analiza zewnętrznych danych / Zastosowanie tabel przestawnych w Excelu
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
Jest to kompendium wiedzy dla pracownika Controllingu, ale również analityka dużej ilości danych w Excelu. Pierwsza książka daje syntetyczne podpowiedzi na temat analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych w Excelu, ich graficznej prezentac
35% rabatu
83,40 zł
129,00 zł
niedostępny
Pakiet Kontrolera Kontroling sprzedażowy w Excelu / Kontroling finansowy w Excelu / Zastosowanie tabel przestawnychw kontrolingu
Autor:
Wojciech Próchnicki
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
Jest to kompendium wiedzy dla pracownika Controllingu, ale również analityka dużej ilości danych w Excelu. Pierwsza książka daje syntetyczne podpowiedzi na temat analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych w Excelu, ich graficznej prezentac
34% rabatu
85,69 zł
129,00 zł
niedostępny
Pakiet Menenedżera Kontroling sprzedażowy w Excelu / Zastosowanie tabel przestawnych w kontrolingu / ScoreCard zarządzanie procesami biznesowymi z użyciem Excela
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
Pierwsza książka daje syntetyczne podpowiedzi na temat analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych w Excelu, ich graficznej prezentacji, omawia analizę ABC, analizę rachunku marżowego, budżetowanie elastyczne sprzedaży oraz KPI.
Druga ksią
34% rabatu
85,69 zł
129,00 zł
niedostępny
Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją fir
27% rabatu
43,18 zł
59,00 zł
niedostępny
W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale
27% rabatu
39,88 zł
54,90 zł
niedostępny
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych
Autor:
Joanna Łodziana-Grabowska (
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spoj
28% rabatu
31,48 zł
44,00 zł
niedostępny
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz
23% rabatu
53,59 zł
70,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|