Okładka książki Kult klienta
Kult klienta
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą pr
17% rabatu
40,89
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Handel zagraniczny. Studia przypadków
Handel zagraniczny. Studia przypadków
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Współcześnie efektywne prowadzenie handlu zagranicznego wymaga nie tyko znajomości przepisów prawnych, różnych regulacji i technik, ale też praktycznego doświadczenia. Doskonalenie umiejętności przygotowywania i przeprowadzania transakcji m
27% rabatu
47,15
64,90 zł
niedostępny
Opakowanie Prawne uwarunkowania konkurencji na rynku gazu
Prawne uwarunkowania konkurencji na rynku gazu. Książka podejmuje zagadnienia prawa energetycznego, obrotu giełdowego, uwarunkowania rozwoju konkurencji na polskim rynku gazu. Przeobrażenia podażowej strony rynku gazu.
19% rabatu
104,43
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zbuduj swój sukces
Zbuduj swój sukces
Autor: Praca zbiorowa
Wydawca: Arveo
wysyłka: niedostępny
Książka została napisana przez kilkudziesięciu najlepszych amerykańskich specjalistów sprzedaży bezpośredniej, którzy są nie tylko wieloletnimi praktykami w branży, ekspertami i twórcami setek publikacji, ale też profesjonalnie zajmują się
30% rabatu
34,76
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Lean Customer Development. Twórz produkty, po ...
Znaj klienta swegoZweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.Na podstawie pozyskanych w t
31% rabatu
27,40
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Amerykański sen. Sam Walton. Moja historia
Historia życia twórcy Wal-Martu, największej amerykańskiej sieci sklepów detalicznych, potwierdza, że AMERYKAŃSKI SEN to realna rzeczywistość!Książka Sama Waltona to doskonała okazja do spotkania z prawdziwym amerykańskim bohaterem. Autor o
43% rabatu
25,62
44,99 zł
niedostępny
Okładka książki Inbound marketing. Daj się poznać w Google, ...
Książka jest wznowionym wydaniem ""Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu""Wciągnij klienta w swe sieciZdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenęObowiązkowo stwórz stronę i
31% rabatu
30,83
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Egz. potw. kwal. zawod. A.18 Przykł. zad. EKONOMIK
Książka dla uczniów przygotowujących się do egzaminu zawodowego. Składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale I zamieszczono informacje o przebiegu egzaminu zawodowego oraz wskazówki o tym, jak rozwiązywać zadania egzaminacyjne.
20% rabatu
20,34
25,30 zł
niedostępny
Okładka książki Propedeutyka hotelarstwa Ujęcie ekonomiczne
Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się s
19% rabatu
36,29
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przeliczeni. Tajemnice galerii handlowych
Poruszający dokument o dramatach najemców lokali w galeriach handlowych, napisany przez autora bloga www.przeliczeni.blox.pl. W części pierwszej autor opisuje swoją drogę do spektakularnego bankructwa i przywołuje przykłady innych przedsięb
45% rabatu
16,44
29,90 zł
niedostępny
Opakowanie E-commerce Manager - Profesjonalista w eHandlu Tom 2
“Mnóstwo praktycznej wiedzy podanej – jak mówią Amerykanie – straight from the horse's mouth, czyli wprost od ludzi, którzy znają się na tym najlepiej. Największą zaletą książki jest jej aktualność oraz dostosowanie do polskich warunków biz
18% rabatu
48,26
59,00 zł
niedostępny
Opakowanie E-commerce Manager - Profesjonalista w eHandlu Tom 1
“Mnóstwo praktycznej wiedzy podanej – jak mówią Amerykanie – straight from the horse's mouth, czyli wprost od ludzi, którzy znają się na tym najlepiej. Największą zaletą książki jest jej aktualność oraz dostosowanie do polskich warunków biz
18% rabatu
48,26
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przewaga konkurencyjna operatorów publicznych na rynku usług pocztowych w Unii Europejskiej
Na rynkach usług pocztowych w państwach członkowskich UE, w tym w Polsce, zachodzą zasadnicze zmiany, które są spowodowane postępującą liberalizacją.Tradycyjni monopoliści, jakimi byli obecni publiczni operatorzy pocztowi, tracą swoja uprzy
9% rabatu
40,79
45,00 zł
niedostępny
Opakowanie Jakość usług turystycznych
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano za
9% rabatu
28,56
31,50 zł
niedostępny
Okładka książki Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług
Podjęty temat uważam za uzasadniony zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Badania wychodzą naprzeciw aktualnym realiom rynku, wypełniają lukę w ważnej sferze działalności, jaką są innowacje w sektorze usług. Poddano
9% rabatu
42,61
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konsument na rynku usług
Konsument na rynku usług
Autor: Rosa Grażyna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
.
32% rabatu
39,91
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż z głową
Sprzedaż z głową
Autor: Tony Buzan
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prz
25% rabatu
29,40
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą
28% rabatu
35,07
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców ...
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce str
34% rabatu
46,04
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć..
Dura lex, sed lex twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesieRozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczn
31% rabatu
30,83
44,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
28
29
30
31
32
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj