Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą pr
17% rabatu
40,89 zł
49,00 zł
niedostępny
Współcześnie efektywne prowadzenie handlu zagranicznego wymaga nie tyko znajomości przepisów prawnych, różnych regulacji i technik, ale też praktycznego doświadczenia. Doskonalenie umiejętności przygotowywania i przeprowadzania transakcji m
27% rabatu
47,15 zł
64,90 zł
niedostępny
Prawne uwarunkowania konkurencji na rynku gazu. Książka podejmuje zagadnienia prawa energetycznego, obrotu giełdowego, uwarunkowania rozwoju konkurencji na polskim rynku gazu.
Przeobrażenia podażowej strony rynku gazu.
19% rabatu
104,43 zł
129,00 zł
niedostępny
Książka została napisana przez kilkudziesięciu najlepszych amerykańskich specjalistów sprzedaży bezpośredniej, którzy są nie tylko wieloletnimi praktykami w branży, ekspertami i twórcami setek publikacji, ale też profesjonalnie zajmują się
30% rabatu
34,76 zł
49,90 zł
niedostępny
Lean Customer Development. Twórz produkty, po ...
Autor:
Cindy Alvarez
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Znaj klienta swegoZweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.Na podstawie pozyskanych w t
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Amerykański sen. Sam Walton. Moja historia
Autor:
Walton Sam
Huey John
Wydawca:
Buchmann
wysyłka: niedostępny
Historia życia twórcy Wal-Martu, największej amerykańskiej sieci sklepów detalicznych, potwierdza, że AMERYKAŃSKI SEN to realna rzeczywistość!Książka Sama Waltona to doskonała okazja do spotkania z prawdziwym amerykańskim bohaterem. Autor o
43% rabatu
25,62 zł
44,99 zł
niedostępny
Inbound marketing. Daj się poznać w Google, ...
Autor:
Halligan Brian
Shah Dharmesh
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Książka jest wznowionym wydaniem ""Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu""Wciągnij klienta w swe sieciZdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenęObowiązkowo stwórz stronę i
31% rabatu
30,83 zł
44,90 zł
niedostępny
Egz. potw. kwal. zawod. A.18 Przykł. zad. EKONOMIK
Autor:
Andrzej Komosa
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Książka dla uczniów przygotowujących się do egzaminu zawodowego. Składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale I zamieszczono informacje o przebiegu egzaminu zawodowego oraz wskazówki o tym, jak rozwiązywać zadania egzaminacyjne.
20% rabatu
20,34 zł
25,30 zł
niedostępny
Propedeutyka hotelarstwa Ujęcie ekonomiczne
Autor:
Marta Sidorkiewicz
Pawlicz Adam
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się s
19% rabatu
36,29 zł
45,00 zł
niedostępny
Przeliczeni. Tajemnice galerii handlowych
Autor:
Dziewit Daniel
Wydawca:
VIDEOGRAF S.A.
wysyłka: niedostępny
Poruszający dokument o dramatach najemców lokali w galeriach handlowych, napisany przez autora bloga www.przeliczeni.blox.pl. W części pierwszej autor opisuje swoją drogę do spektakularnego bankructwa i przywołuje przykłady innych przedsięb
45% rabatu
16,44 zł
29,90 zł
niedostępny
E-commerce Manager - Profesjonalista w eHandlu Tom 2
Wydawca:
Fundacja Polak 2.0
wysyłka: niedostępny
“Mnóstwo praktycznej wiedzy podanej – jak mówią Amerykanie – straight from the horse's mouth, czyli wprost od ludzi, którzy znają się na tym najlepiej. Największą zaletą książki jest jej aktualność oraz dostosowanie do polskich warunków biz
18% rabatu
48,26 zł
59,00 zł
niedostępny
E-commerce Manager - Profesjonalista w eHandlu Tom 1
Wydawca:
Fundacja Polak 2.0
wysyłka: niedostępny
“Mnóstwo praktycznej wiedzy podanej – jak mówią Amerykanie – straight from the horse's mouth, czyli wprost od ludzi, którzy znają się na tym najlepiej. Największą zaletą książki jest jej aktualność oraz dostosowanie do polskich warunków biz
18% rabatu
48,26 zł
59,00 zł
niedostępny
Przewaga konkurencyjna operatorów publicznych na rynku usług pocztowych w Unii Europejskiej
Autor:
Sondej Tomasz
wysyłka: niedostępny
Na rynkach usług pocztowych w państwach członkowskich UE, w tym w Polsce, zachodzą zasadnicze zmiany, które są spowodowane postępującą liberalizacją.Tradycyjni monopoliści, jakimi byli obecni publiczni operatorzy pocztowi, tracą swoja uprzy
9% rabatu
40,79 zł
45,00 zł
niedostępny
Jakość usług turystycznych
wysyłka: niedostępny
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano za
9% rabatu
28,56 zł
31,50 zł
niedostępny
Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług
wysyłka: niedostępny
Podjęty temat uważam za uzasadniony zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Badania wychodzą naprzeciw aktualnym realiom rynku, wypełniają lukę w ważnej sferze działalności, jaką są innowacje w sektorze usług. Poddano
9% rabatu
42,61 zł
47,00 zł
niedostępny
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prz
25% rabatu
29,40 zł
39,00 zł
niedostępny
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
Autor:
Radłowski Grzegorz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą
28% rabatu
35,07 zł
49,00 zł
niedostępny
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców ...
Autor:
Zych Robert
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce str
34% rabatu
46,04 zł
69,90 zł
niedostępny
Dura lex, sed lex twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesieRozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczn
31% rabatu
30,83 zł
44,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|