Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjo
21% rabatu
39,65 zł
49,90 zł
niedostępny
Czy emocje mają największy wpływ na decyzję zakupu? jak należy postępować, by klient z pełną odpowiedzialnością nabył produkt? odpowiedzi na te i na inne pytania tego typu znajdziesz w tym poradniku.
38% rabatu
12,24 zł
19,90 zł
niedostępny
Podstawy stosunków międzynarodowych
Autor:
Mingst Karen
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
- w jaki sposób stosunki międzynarodowe wpływają na nasze codzienne życie?
- jaki jest kontekst historyczny współczesnych stosunków międzynarodowych
- jak badać stosunki międzynarodowe z teoretycznego punktu widzenia?
- które jednostki mają
22% rabatu
42,90 zł
54,90 zł
niedostępny
Giełdy i ich archetypy na ziemiach polskich
Autor:
Dziuba Dariusz Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
„Jest to pierwsza opublikowana praca w tak kompleksowy sposób ujmująca problematykę funkcjonowania giełd na ziemiach polskich. (...) Oryginalność opracowania polega m.in. też na prezentacji szeregu giełd, o których brak jest wzmianki w lite
19% rabatu
36,30 zł
45,00 zł
niedostępny
Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
Autor:
Malara Zbigniew
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działaln
22% rabatu
50,72 zł
64,90 zł
niedostępny
Zarówno problematyka bezpośrednich inwestycji zagranicznych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw, są szeroko podejmowane. Ich rozwój ma charakter praktyczny, który może być podstawą do tworzenia dorobku teoretycznego. Tworzona na tym gr
19% rabatu
20,16 zł
25,00 zł
niedostępny
Instytucja akredytywy, jako instrumentu ułatwiającego transakcje handlowe, jest znana od co najmniej kilkuset lat. Obecnie każdego roku otwierane są akredytywy o wartości liczonej w setkach miliardów dolarów, co powoduje, iż uważa się je za
19% rabatu
28,23 zł
35,00 zł
niedostępny
Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc ta
19% rabatu
36,30 zł
45,00 zł
niedostępny
Rachunkowość w praktyce przedsiębiorstw usługowych
Autor:
Płóciennik-Napirerała Janina
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Prezentowana w książce wiedza uwzględnia najnowsze trendy w rachunkowości polskiej i światowej. Autorka przedstawiła oryginalne podejście do problematyki funkcji rachunkowości oraz jej mechanizmów kontrolnych. Rozważania natury teoretycznej
19% rabatu
36,30 zł
45,00 zł
niedostępny
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją u
27% rabatu
41,59 zł
56,90 zł
niedostępny
Książka stanowi opracowanie z serii Klauzule umowne w obrocie gospodarczym, wydawanej wspólnie z Polsko-Niemieckim Centrum Prawa Bankowego, działającym przy Uniwersytecie Jagiellońskim. W ramach tego cyklu omawiane są klauzule dotyczące róż
14% rabatu
40,47 zł
47,25 zł
niedostępny
Podręczny słownik handlu zagranicznego angielsko-polski / Podręczny słownik handlu zagranicznego polsko-angielski
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
"Podręczny słownik handlu zagranicznego angielsko-polski/Podręczny słownik handlu zagranicznego polsko-angielski"
Każdy ze słowników składa się z 45 tysięcy haseł i przychodzi z pomocą tym wszystkim, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują
31% rabatu
107,40 zł
156,45 zł
niedostępny
Przedmiotem treści zawartej w książce jest procedura obsługi celnej w przepływie towarów po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, według stanu prawnego na 1 stycznia 2005 roku. Książka została wzbogacona płytą CD z najważniejszymi doku
19% rabatu
88,72 zł
110,00 zł
niedostępny
Jak bezpiecznie kupić dom lub mieszkanie
Autor:
Miączyński Piotr
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Czytelnik, który nie jest prawnikiem, z łatwością zrozumie nasze porady, ponieważ Prawnik Radzi językiem zrozumiałym dla każdego.
Czytelnik znajdzie odpowiedzi na pytania:
- dlaczego warto inwestować w nieruchomości?
- jak wybrać wiarygodne
27% rabatu
21,06 zł
29,00 zł
niedostępny
Sekrety wielkich handlowców, czyli jak...
Autor:
Jeffrey J. Fox
Wydawca:
Vocatio Oficyna Wydawnicza
wysyłka: niedostępny
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w łatach chudych, jak i tłustych, w okresach i d
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
niedostępny
Jak zostać szamanem sprzedaży
Autor:
Jeffrey J. Fox
Wydawca:
Vocatio Oficyna Wydawnicza
wysyłka: niedostępny
Ta książka jest dla tych, którzy chcą lub muszą stać się zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedałeś, albo nie sprzedałeś, jest deszcz albo go nie ma
45% rabatu
21,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Klient zrobi to czego oczekujesz
Autor:
Fournies Ferdinand F.
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił
36% rabatu
9,60 zł
14,90 zł
niedostępny
Dynamika rynku
Nowy rodzaj klienta
Budowanie relacji z klientem
Czynniki decydujące o sukcesie
Badania lojalności klientów
31% rabatu
56,22 zł
81,90 zł
niedostępny
We współczesnej gospodarce informacje są jednym z najważniejszych zasobów każdego podmiotu gospodarującego. Wiedza o rynku pozwala na podejmowanie decyzji obciążonych mniejszym ryzykiem. Wiedzę taką można zdobyć, przeprowadzając badania ryn
35% rabatu
39,37 zł
60,90 zł
niedostępny
Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj p
25% rabatu
39,21 zł
52,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|