Międzynarodowy i krajowy arbitraż handlowy u progu XXI wieku
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Księga pamiątkowa dedykowana doktorowi habilitowanemu Tadeuszowi Szurskiemu
27% rabatu
71,92 zł
99,00 zł
niedostępny
Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handlowej, właściciele i kierownicy mogą z łatwością podjąć właściwe decyzje gospodarcze, nie zawężając swojej oceny wyłącznie do kryteriów finansowych. Ocenę efektywności rynkowej opar
27% rabatu
25,43 zł
35,00 zł
niedostępny
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i eksploat
22% rabatu
35,08 zł
44,90 zł
niedostępny
Podręcznik doskonale łączy funkcję naukową z dydaktyczną. Analiza teoretyczna została powiązana z realnymi zjawiskami, procesami i tendencjami charakteryzującymi współczesną gospodarkę. Argumentację teoretyczną poparto odpowiednio dobranymi
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
niedostępny
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług – najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki.
Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, term
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
niedostępny
W wyniku przystąpienia Polski do Unii Europejskiej otworzyły się nowe możliwości pobudzania rozwoju społeczno-gospodarczego regionów i - co za tym idzie - zwiększania ich konkurencyjności. To na rynkach lokalnych zachodzą podstawowe zjawisk
27% rabatu
38,20 zł
52,00 zł
niedostępny
Sekrety pozycjonowania w Google
Autor:
Sosna Łukasz
Nowaczyk Robert
Wydawca:
Nakom
wysyłka: niedostępny
Pozycjonowanie stron internetowych jest obecnie jednym z najciekawszych zagadnień w e-biznesie.
Jest to technika, która dzięki specjalnym zabiegom pozwala umieścić daną stronę wyżej w rankingu wyszukiwarki internetowej, a tym samym szybcie
31% rabatu
13,67 zł
19,90 zł
niedostępny
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Autor:
Sobocińska Magdalena
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:
istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;
podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;
system infor
25% rabatu
31,49 zł
41,90 zł
niedostępny
Podstawowe informacje o turystyce Charakterystyka rodzajów turystyki Krajowy produkt turystyczny Charakterystyka usług turystycznych Organizacja i obsługa imprez turystycznych
15% rabatu
27,59 zł
32,60 zł
niedostępny
Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy
26% rabatu
36,21 zł
49,00 zł
niedostępny
Poradnik dla tych, którzy zawodowo zajmują się dokonywaniem zakupów. Książka obejmuje wszystkie najważniejsze kwestie związane z zakupami, począwszy od planowania i negocjacji, poprzez dostawę i kontrolę jakości. Ponadto książka porusza kwe
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Jakość i efektywność usług hotelarskich.
22% rabatu
30,48 zł
39,00 zł
niedostępny
Strategie i modele gospodarki elektronicznej
Autor:
Olszak Celina M.
Ziemba Ewa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie
22% rabatu
35,08 zł
44,90 zł
niedostępny
Ochrona interesów konsumentów w aspekcie integracji europejskiej
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Publikacja ta ma na celu przedstawienie założeń rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystykę przyjętych w naszym kraju rozwiązań instytucjonalnych i legislacyjnych. Na treść książki składają się jednak nie tylko rozważania nad uwaru
19% rabatu
39,52 zł
49,00 zł
niedostępny
25 000 wyrazów hasłowych i połączeń wyrazowych
Słownictwo z dziedzin: bankowość i finanse, handel wewnętrzny i zagraniczny, marketing i reklama, giełda papierów wartościowych, podatki i cła, spedycja i transport, ubezpieczenia, organizacja
5% rabatu
37,79 zł
39,90 zł
niedostępny
W książce Autorzy zajmują się wpływem integracji przedsiębiorstw handlowych na procesy konkurencji w kontekście uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej. Omawiają kolejno: związek przyczynowo-skutkowy integracji w handlu z budowaniem przewag
25% rabatu
31,67 zł
42,00 zł
niedostępny
Międzynarodowe stosunki gospodarcze Teoria wymiany i polityki handlu międzynarodowego
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik doskonale łączy funkcję naukową z dydaktyczną. Analiza teoretyczna została powiązana z realnymi zjawiskami, procesami i tendencjami charakteryzującymi współczesną gospodarkę. Argumentację teoretyczną poparto odpowiednio dobranymi
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
niedostępny
Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego, międzynarodowych finansów
25% rabatu
43,74 zł
58,00 zł
niedostępny
Ta wspaniale prezentująca się edytorsko książka, jest równie znakomita pod względem treści. Została zaprojektowana tak, aby móc ją mieć ciągle przy sobie. Napisana przez wytrawnego handlowca stała się prawdziwym bestsellerem. Bo to jest swo
32% rabatu
33,15 zł
49,00 zł
niedostępny
Joseph E. Stiglitz, laureat Nagrody Nobla z dziedziny ekonomii (2001 r.), wraz z Andrew Charltonem, podejmuje jedno z kluczowych wyzwań, wobec których stoją światowi przywódcy. Autorzy proponują nowy radykalny i realistyczny, model ułożenia
21% rabatu
54,27 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|