Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,67
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,67
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 48h
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,77
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,77
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,91
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,91
Okładka książki Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
29% rabatu
47,97
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,97
Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
71,07
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,07
Okładka książki D&AD, The Copy Book
D&AD, The Copy Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
35% rabatu
60,73
93,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,04
Okładka książki Prawda. Krótka historia wciskania kitu
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko. Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki... Żyjemy w wiek
29% rabatu
26,09
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,09
Okładka książki Logo Design, Global Brands
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, quality, or reliability. This catalog compre
35% rabatu
60,73
93,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,50
Okładka książki Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego
27% rabatu
29,00
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
23% rabatu
42,18
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,18
Okładka książki Współczesne trendy rozwoju w regionie - problemy wybrane
Książka odnosi się do problematyki rozwoju regionu. Poruszone są w niej dwa wiodące problemy klastrowanie i marketing terytorialny. Wybór przedstawionych opcji rozwoju regionalnego został dokonany celowo ze względu na ich ważność i aktualno
9% rabatu
20,98
23,10 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,98
Okładka książki #ERATINDERA
#ERATINDERA
Wydawca: Novae Res
wysyłka: 48h
#Przeczytaj, jeśli myślisz, że o relacjach damsko-męskich w dobie internetu napisano już wszystko. To nie jest kolejna cukierkowa historia miłosna. To brutalne rozliczenie hedonistycznego pokolenia instant, które gdzieś w odmętach wirtualn
36% rabatu
28,99
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05
Okładka książki UWIEDŹ KLIENTA MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak -
9% rabatu
58,11
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,11
Okładka książki Zawód rekruter
Zawód rekruter
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Zawód: rekruter To najlepsza praca na świecie - pod warunkiem że lubi się ludzi. Rekruter ma bardzo dobrze rozumieć sytuację biznesową i potrzeby klientów, których trzeba uważnie wysłuchać, wczuć się w ich sytuację i czasem - dosłownie - mi
42% rabatu
23,02
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,70
Okładka książki Marketing Premium
Marketing Premium
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsume
42% rabatu
28,27
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,02
Okładka książki Candidate experience
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną fir
28% rabatu
42,36
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30
Okładka książki Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowan
48% rabatu
23,40
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,42
Okładka książki TO JEST MARKETING NIE ZOSTANIESZ ZAUWAŻONY DOPÓKI NIE NAUCZYSZ SIĘ WIDZIEĆ
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32
Okładka książki Kierunki współczesnej promocji zdrowia..
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do różnych obszarów funkcjonowania człowieka. Przedstawione i omówio
23% rabatu
32,21
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,21
Liczba wyświetlanych pozycji:
8
9
10
11
12
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj