Okładka książki Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowan
45% rabatu
24,75
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, j
38% rabatu
24,55
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MARKETING
MARKETING
Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zd
21% rabatu
23,52
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki TO JEST MARKETING NIE ZOSTANIESZ ZAUWAŻONY DOPÓKI NIE NAUCZYSZ SIĘ WIDZIEĆ
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na
23% rabatu
38,25
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja w polityce i w biznesie
W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każde
28% rabatu
42,21
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kierunki współczesnej promocji zdrowia..
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do różnych obszarów funkcjonowania człowieka. Przedstawione i omówio
23% rabatu
32,15
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MARKETING ANALYTICS JAK SKUTECZNIE KORZYSTAĆ ZE STATYSTYK ANALIZ MODELI I BIG DATA W MARKETINGU
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzy
22% rabatu
69,56
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJSKA POLSKIEGO JAKO INSTYTUCJI ZAPEWNIAJĄCEJ BEZPIECZEŃSTWO
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidenty?kow
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sztuka projektowania tekstów
Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszes
41% rabatu
28,75
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing mobilny
Marketing mobilny
Wydawca: Difin
wysyłka: 3 - 5 dni
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdy
9% rabatu
40,83
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej Teoria i praktyka
Podczas czytania ocenianej pozycji wyczuwa się ogromne zaangażowanie autorów w prowadzony wykład, co udziela się także czytelnikowi, tym bardziej że zagadnienia teoretyczne są tu od razu ilustrowane interesującymi przykładami z życia wzięty
14% rabatu
34,27
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak
22% rabatu
50,02
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama
Reklama
Autor: Kall Jacek
Wydawca: PWE
wysyłka: 3 - 5 dni
W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy
20% rabatu
35,89
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Programy telewizyjne o książkach na kanałach..
Prezentowana publikacja jest pierwszym na rodzimym rynku wydawniczym opracowaniem poświęconym w całości programom telewizyjnym o książkach. Czytelnik znajdzie tu dokumentację, informacje i dane dotyczące pełnego repertuaru programów proksią
28% rabatu
24,08
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Challenge Accepted!
Challenge Accepted!
Wydawca: Muza
wysyłka: 3 - 5 dni
Znają ją wszyscy, którzy mają profil na Instagramie. Szturmem podbiła Internet, publikując na swoim koncie ironiczne parodie zdjęć celebrytów. Beyonce, Celine Dion, Justin Bieber czy rodzina Kardashianów Lista jest naprawdę długa. Jej profi
32% rabatu
27,22
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Alianse marketingowe
Alianse marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
34% rabatu
45,23
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Szczególna teoria zatrudnienia
Szczególna teoria zatrudnienia
Autor: Noga Adam
Wydawca: PWE
wysyłka: 3 - 5 dni
Co zrobić, żeby praca była atrakcyjna, dostosowana do naszych potrzeb, a nie taka, w której człowiek jest jej przedmiotem? W książce, którą oddajemy do rąk Czytelników, Autor daje odpowiedź na to pytanie. Za Johnem Maynardem Keynesem jedni
20% rabatu
39,87
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś człon
20% rabatu
39,87
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesna edukacja menedżerska
Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamoś
45% rabatu
30,20
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zwinnologia
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami: Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
8
9
10
11
12
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj