![]() Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Autor:
Katarzyna Osiekowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
9% rabatu
22,72 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,72 zł
![]() Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Autor:
Dorota Błaszczyk
Julita Machowska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,63 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,63 zł
![]()
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
20% rabatu
79,98 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,42 zł
![]()
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
26% rabatu
28,94 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,94 zł
![]() Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Autor:
Gnyszka Maciej
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Podręcznik skutecznego networkera
Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 rok
26% rabatu
36,46 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,18 zł
![]()
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny
26% rabatu
14,14 zł
19,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,33 zł
![]()
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowy
17% rabatu
82,13 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,13 zł
![]()
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym n
17% rabatu
53,97 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93 zł
![]() Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,63 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,63 zł
![]() Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,51 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł
![]()
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
26% rabatu
70,48 zł
94,96 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,48 zł
![]() Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Autor:
Patrick Lencioni
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.
W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zesp
21% rabatu
29,07 zł
36,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,07 zł
![]() Dochodząc do TAK
Autor:
Roger Fisher
Patton Bruce
William Ury
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
32% rabatu
30,39 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,55 zł
![]()
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komuni
11% rabatu
33,73 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,73 zł
![]()
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszc
39% rabatu
36,41 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,65 zł
![]() Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor:
Smektała Tymon
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,39 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,39 zł
![]()
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komple
7% rabatu
92,04 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,04 zł
![]()
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej
21% rabatu
27,50 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50 zł
![]()
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
6% rabatu
37,76 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,76 zł
![]()
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,69 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,69 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|