Okładka książki Współczesna edukacja menedżerska
Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamoś
29% rabatu
39,15
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,50
Okładka książki Zwinnologia
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami: Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24
Okładka książki Szef wymagający i wyrozumiały
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. G
23% rabatu
38,25
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25
Okładka książki Zaniedbanie i samozaniedbanie osób starszych
Praca została przygotowana przez lekarzy i socjologów z ogromnym doświadczeniem i dorobkiem naukowym z zakresu starości i starzenia się. Ich kolejną pozycję naukową należy zatem powitać z uznaniem dla wysiłku włożonego w kontynuowanie prac
19% rabatu
37,09
45,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,09
Okładka książki Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji...
Gdy ja mam potrzeby, a ty wiesz, jak im sprostać! Każda firma, nawet najpotężniejsza, jest skazana na współpracę z mniejszymi partnerami biznesowymi, dostarczającymi produkty i usługi niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania. Teoretyczn
28% rabatu
42,34
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54
Okładka książki MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać. Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobi
34% rabatu
26,15
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15
Okładka książki New media in the marketing communication of enterprises in the international market
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as
19% rabatu
83,88
104,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,88
Okładka książki Wizytówka Google
Wizytówka Google
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
"Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarce lub Mapach Google" z poradnika Google Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić c
28% rabatu
56,71
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,25
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,48
14,88 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,48
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
9% rabatu
30,46
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46
Okładka książki BIURO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI (PMO)
Każda organizacja funkcjonująca w globalnej gospodarce jest zmuszona nieustannie podejmować wyzwania dotyczące m.in. wdrożeń nowych produktów i procesów, aby móc utrzymać się w konkurencyjnym i ciągle zmieniającym się otoczeniu. Powszechną
17% rabatu
53,88
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
Okładka książki BĄDŹ LIDEREM 2.0
BĄDŹ LIDEREM 2.0
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania! Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i po
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30
Okładka książki Historia bankowości inwestycyjnej. Zarys
Książka ukazuje proces wyłaniania się bankowości inwestycyjnej z sektora bankowego – od czasów starożytnych aż po współczesność. Zawarte zostały informacje na temat przełomowych wydarzeń, procesów które wpłynęły na funkcjonowanie bankowości
19% rabatu
54,84
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,44
Okładka książki ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak międz
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki BŁYSK POTĘGA PRZECZUCIA WYD. 3
Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili. Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym? Dlaczego najlepiej sprzedają się lody w okrągłych opakowaniach? Jak słabość do
36% rabatu
31,76
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76
Okładka książki VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowan
19% rabatu
51,62
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62
Okładka książki Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów –
44% rabatu
21,90
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90
Okładka książki WYSTRZEGAJ SIĘ FUTURY
WYSTRZEGAJ SIĘ FUTURY
Wydawca: Karakter
wysyłka: 48h
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
44% rabatu
23,71
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,71
Okładka książki Marketing Mody. Strategia i promocja
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali g
45% rabatu
37,95
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,95
Okładka książki Promując Polskę
Dr ADAM ZABOROWSKI – mgr inż. geodeta, dyplomata, dr nauk historycznych, menedżer w dziedzinie turystyki. W czasie około 45-letniej kariery zawodowej pełnił m.in. funkcje: wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialnego za
26% rabatu
44,35
59,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,15
Liczba wyświetlanych pozycji:
9
10
11
12
13
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj