Okładka książki Współczesna edukacja menedżerska
Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również problematykę tożsamoś
21% rabatu
43,26
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,17
Okładka książki Zwinnologia
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami: Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31
Okładka książki Szef wymagający i wyrozumiały
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. G
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32
Okładka książki Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji...
Gdy ja mam potrzeby, a ty wiesz, jak im sprostać! Każda firma, nawet najpotężniejsza, jest skazana na współpracę z mniejszymi partnerami biznesowymi, dostarczającymi produkty i usługi niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania. Teoretyczn
24% rabatu
44,63
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04
Okładka książki MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać. Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobi
35% rabatu
25,81
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21
Okładka książki New media in the marketing communication of enterprises in the international market
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as
4% rabatu
99,50
104,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,92
Okładka książki Wizytówka Google
Wizytówka Google
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
"Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarce lub Mapach Google" z poradnika Google Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić c
24% rabatu
59,79
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,50
14,88 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,50
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
9% rabatu
30,51
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51
Okładka książki BIURO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI (PMO)
Każda organizacja funkcjonująca w globalnej gospodarce jest zmuszona nieustannie podejmować wyzwania dotyczące m.in. wdrożeń nowych produktów i procesów, aby móc utrzymać się w konkurencyjnym i ciągle zmieniającym się otoczeniu. Powszechną
32% rabatu
43,93
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93
Okładka książki BĄDŹ LIDEREM 2.0
BĄDŹ LIDEREM 2.0
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania! Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i po
21% rabatu
35,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48
Okładka książki ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak międz
1% rabatu
73,58
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,00
Okładka książki BŁYSK POTĘGA PRZECZUCIA WYD. 3
Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili. Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym? Dlaczego najlepiej sprzedają się lody w okrągłych opakowaniach? Jak słabość do
36% rabatu
31,83
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,28
Okładka książki Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów –
46% rabatu
20,94
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,94
Okładka książki Marketing Mody. Strategia i promocja
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali g
41% rabatu
40,90
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,90
Okładka książki Promując Polskę
Dr ADAM ZABOROWSKI – mgr inż. geodeta, dyplomata, dr nauk historycznych, menedżer w dziedzinie turystyki. W czasie około 45-letniej kariery zawodowej pełnił m.in. funkcje: wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialnego za
26% rabatu
44,43
59,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,99
Okładka książki Zarządzanie projektami we wdrażaniu innowacji
„Autorka podjęła ważną i złożoną problematykę, w pełni wywiązując się z postawionych celów, które określiła we wstępie monografii. Badania przeprowadzone dla potrzeb monografii mają charakter oryginalny i w pewnym stopniu pionierski. Za pio
34% rabatu
39,41
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41
Okładka książki Aktywność promocyjna polskich miast
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publika
48% rabatu
39,00
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,84
Okładka książki Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
4% rabatu
80,36
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,78
Okładka książki JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgryw
32% rabatu
18,38
26,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,37
Liczba wyświetlanych pozycji:
9
10
11
12
13
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj