Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
20% rabatu
55,82 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Autor:
Makowski Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
20% rabatu
71,77 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
31% rabatu
47,37 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kulisy działania Cambridge Analytica. Jak Big Data, Trump i Facebook zniszczyły demokrację i dlaczego może się to powtórzyć.
Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie?
Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit – z
45% rabatu
22,02 zł
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
29% rabatu
31,63 zł
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
28% rabatu
48,65 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Kultura biznesu. Normy i formy
Autor:
Kamińska-Radomska Irena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
27% rabatu
57,73 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Autor:
Dończyk Mateusz
Stupak Marcin
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
24% rabatu
68,84 zł
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko.
Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki...
Żyjemy w wiek
28% rabatu
26,75 zł
36,99 zł
Dodaj
do koszyka Libri Ordinarii Przewodnik po rękopisach
Autor:
Krasuski Andrzej
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 3 - 5 dni
Katalog opracowany przez biskupa Andrzeja Suskiego wyszczególnia przedtrydenckie libri ordinarii i ich fragmenty w łącznej liczbie 858 rękopisów przechowywanych w archiwach i bibliotekach kościelnych lub państwowych oraz w zbiorach różnych
28% rabatu
146,85 zł
205,30 zł
Dodaj
do koszyka Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
wysyłka: 3 - 5 dni
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego
27% rabatu
28,94 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
23% rabatu
42,11 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Współczesne trendy rozwoju w regionie - problemy wybrane
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: 3 - 5 dni
Książka odnosi się do problematyki rozwoju regionu. Poruszone są w niej dwa wiodące problemy klastrowanie i marketing terytorialny. Wybór przedstawionych opcji rozwoju regionalnego został dokonany celowo ze względu na ich ważność i aktualno
13% rabatu
20,15 zł
23,10 zł
Dodaj
do koszyka
#Przeczytaj, jeśli myślisz, że o relacjach damsko-męskich w dobie internetu
napisano już wszystko.
To nie jest kolejna cukierkowa historia miłosna. To brutalne rozliczenie hedonistycznego pokolenia instant, które gdzieś w odmętach wirtualn
45% rabatu
24,74 zł
44,99 zł
Dodaj
do koszyka UWIEDŹ KLIENTA MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Autor:
Czaplicka Monika
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak –
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
31% rabatu
47,63 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsume
27% rabatu
35,65 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną fir
28% rabatu
42,27 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|