![]() Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Autor:
Głód Wojciech
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
6% rabatu
55,63 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,63 zł
![]()
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwierciedlonych w poziomie synchronizacji cykli koniunkturaln
21% rabatu
42,47 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55 zł
![]() SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor:
Paweł Cengiel
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
26% rabatu
43,83 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72 zł
![]()
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
21% rabatu
34,08 zł
42,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,08 zł
![]()
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł
![]()
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,76 zł
149,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,76 zł
![]()
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? ""Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"" Joe VitaleOd: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjaci
26% rabatu
40,67 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,67 zł
![]() Service design po polsku
Autor:
Chłodnicki Marcin
Karel Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor
25% rabatu
55,25 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Psychologia poznawcza w praktyce
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomic
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
92% rabatu
3,59 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,59 zł
![]()
Przetrwają najlepiej skomunikowani
Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania?
Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami?
Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
24% rabatu
45,24 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,95 zł
![]()
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł
![]()
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
21% rabatu
73,93 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81 zł
![]()
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,55 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,55 zł
![]()
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
34% rabatu
45,86 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł
![]() Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
25% rabatu
45,16 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł
![]()
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,71 zł
44,35 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,07 zł
![]()
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,82 zł
![]() Kultura biznesu. Normy i formy
Autor:
Kamińska-Radomska Irena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71 zł
![]() Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Autor:
Dończyk Mateusz
Stupak Marcin
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,93 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|