Okładka książki Service design po polsku
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93
Okładka książki Psychologia poznawcza w praktyce
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomic
29% rabatu
59,26
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43
Okładka książki Propaganda
Propaganda
Wydawca: Wektory
wysyłka: 48h
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
45% rabatu
30,25
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93
Okładka książki Instagram. Bez filtra
Instagram. Bez filtra
Autor: Frier Sarah
Wydawca: Feeria
wysyłka: 24h
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka.  W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
91% rabatu
4,00
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,00
Okładka książki Efekt piaskownicy
Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania? Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami? Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
31% rabatu
34,56
49,91 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,11
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
29% rabatu
46,33
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,33
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,46
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46
Okładka książki Transformacja cyfrowa
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
19% rabatu
75,81
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,56
Okładka książki Marketing doświadczeń
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
20% rabatu
55,82
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,82
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
20% rabatu
71,77
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,77
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
31% rabatu
47,29
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,56
Okładka książki DYKTATURA DANYCH
Kulisy działania Cambridge Analytica. Jak Big Data, Trump i Facebook zniszczyły demokrację i dlaczego może się to powtórzyć. Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie? Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit – z
43% rabatu
22,93
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,99
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
25% rabatu
45,16
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 48h
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
22% rabatu
34,38
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,63
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,82
Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
29% rabatu
59,26
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,84
Opakowanie Package Design Book
Package Design Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,92
Okładka książki D&AD, The Copy Book
D&AD, The Copy Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,50
Okładka książki Prawda. Krótka historia wciskania kitu
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko. Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki... Żyjemy w wiek
17% rabatu
30,83
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj