Okładka książki Marketing doświadczeń
Marketing doświadczeń
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
20% rabatu
55,82
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
20% rabatu
71,77
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
31% rabatu
47,37
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki DYKTATURA DANYCH
Kulisy działania Cambridge Analytica. Jak Big Data, Trump i Facebook zniszczyły demokrację i dlaczego może się to powtórzyć. Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie? Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit – z
45% rabatu
22,02
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 3 - 5 dni
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
29% rabatu
31,63
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
28% rabatu
48,65
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
27% rabatu
57,73
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie D&AD, The Copy Book
D&AD, The Copy Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prawda. Krótka historia wciskania kitu
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko. Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki... Żyjemy w wiek
28% rabatu
26,75
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Libri Ordinarii Przewodnik po rękopisach
Katalog opracowany przez biskupa Andrzeja Suskiego wyszczególnia przedtrydenckie libri ordinarii i ich fragmenty w łącznej liczbie 858 rękopisów przechowywanych w archiwach i bibliotekach kościelnych lub państwowych oraz w zbiorach różnych
28% rabatu
146,85
205,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego
27% rabatu
28,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
23% rabatu
42,11
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne trendy rozwoju w regionie - problemy wybrane
Książka odnosi się do problematyki rozwoju regionu. Poruszone są w niej dwa wiodące problemy klastrowanie i marketing terytorialny. Wybór przedstawionych opcji rozwoju regionalnego został dokonany celowo ze względu na ich ważność i aktualno
13% rabatu
20,15
23,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki #ERATINDERA
#ERATINDERA
Wydawca: Novae Res
wysyłka: 48h
#Przeczytaj, jeśli myślisz, że o relacjach damsko-męskich w dobie internetu napisano już wszystko. To nie jest kolejna cukierkowa historia miłosna. To brutalne rozliczenie hedonistycznego pokolenia instant, które gdzieś w odmętach wirtualn
45% rabatu
24,74
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki UWIEDŹ KLIENTA MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak –
22% rabatu
46,11
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
31% rabatu
47,63
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Premium
Marketing Premium
Wydawca: Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsume
27% rabatu
35,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Candidate experience
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną fir
28% rabatu
42,27
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj