Okładka książki Efekt piaskownicy
Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania? Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami? Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
28% rabatu
35,81
49,91 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
39% rabatu
36,65
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,65
Okładka książki Transformacja cyfrowa
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
19% rabatu
75,81
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,55
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,65
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
41% rabatu
40,83
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
25% rabatu
45,16
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 48h
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,71
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,07
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,82
Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,93
Opakowanie Package Design Book
Package Design Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,92
Okładka książki D&AD, The Copy Book
D&AD, The Copy Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
29% rabatu
65,70
93,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,50
Okładka książki Logo Design
Logo Design
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
A good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized i
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,39
Okładka książki Prawda. Krótka historia wciskania kitu
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko. Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki... Żyjemy w wiek
13% rabatu
32,03
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,14
Okładka książki Blitzscaling Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona spra
28% rabatu
42,34
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54
nowość
Okładka książki Logo Design, Global Brands
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, quality, or reliability. This catalog compre
29% rabatu
65,70
93,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,39
Okładka książki Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego
27% rabatu
28,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,94
Okładka książki Logo Modernism
Logo Modernism
Autor: Müller Jens
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
Modernist aesthetics in architecture, art, and product design are familiar to many. In soaring glass structures or minimalist canvases, we recognize a time of vast technological advance which affirmed the power of human beings to reshape th
24% rabatu
204,26
270,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 204,26
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowyc
23% rabatu
42,11
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,11
Okładka książki Współczesne trendy rozwoju w regionie - problemy wybrane
Książka odnosi się do problematyki rozwoju regionu. Poruszone są w niej dwa wiodące problemy klastrowanie i marketing terytorialny. Wybór przedstawionych opcji rozwoju regionalnego został dokonany celowo ze względu na ich ważność i aktualno
9% rabatu
20,94
23,10 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,02
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj