![]() Service design po polsku
Autor:
Chłodnicki Marcin
Karel Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93 zł
![]() Psychologia poznawcza w praktyce
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomic
29% rabatu
59,26 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43 zł
![]()
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
45% rabatu
30,25 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł
![]()
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
91% rabatu
4,00 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,00 zł
![]()
Przetrwają najlepiej skomunikowani
Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania?
Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami?
Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
31% rabatu
34,56 zł
49,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,11 zł
![]()
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
29% rabatu
46,33 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,33 zł
![]()
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46 zł
![]()
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
19% rabatu
75,81 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,56 zł
![]()
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
20% rabatu
55,82 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,82 zł
![]()
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
20% rabatu
71,77 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,77 zł
![]()
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
31% rabatu
47,29 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,56 zł
![]()
Kulisy działania Cambridge Analytica. Jak Big Data, Trump i Facebook zniszczyły demokrację i dlaczego może się to powtórzyć.
Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie?
Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit – z
43% rabatu
22,93 zł
39,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,99 zł
![]() Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
25% rabatu
45,16 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł
![]()
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
22% rabatu
34,38 zł
44,35 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,63 zł
![]()
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,82 zł
![]() Kultura biznesu. Normy i formy
Autor:
Kamińska-Radomska Irena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
29% rabatu
59,26 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43 zł
![]() Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Autor:
Dończyk Mateusz
Stupak Marcin
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,84 zł
![]()
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking
24% rabatu
68,84 zł
91,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,92 zł
![]()
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
24% rabatu
68,84 zł
91,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,50 zł
![]()
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko.
Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki...
Żyjemy w wiek
17% rabatu
30,83 zł
36,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|