Okładka książki Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
6% rabatu
55,63
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,63
Okładka książki Koniec globalnego kryzysu finansowego.
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwierciedlonych w poziomie synchronizacji cykli koniunkturaln
21% rabatu
42,47
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55
Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
26% rabatu
43,83
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72
Okładka książki Intryguj
Intryguj
Autor: Sam Horn
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
21% rabatu
34,08
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,08
Okładka książki Przyczepne historie
Przyczepne historie
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,76
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,76
Okładka książki Hipnotyczny Marketing
Hipnotyczny Marketing
Autor: Joe Vitale
Wydawca: Złote myśli
wysyłka: 48h
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? ""Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"" Joe VitaleOd: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjaci
26% rabatu
40,67
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,67
Okładka książki Service design po polsku
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor
25% rabatu
55,25
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Psychologia poznawcza w praktyce
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomic
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Instagram. Bez filtra
Instagram. Bez filtra
Autor: Frier Sarah
Wydawca: Feeria
wysyłka: 24h
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka.  W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
92% rabatu
3,59
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,59
Okładka książki Efekt piaskownicy
Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania? Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami? Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
24% rabatu
45,24
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,95
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,46
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50
Okładka książki Transformacja cyfrowa
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
21% rabatu
73,93
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,55
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,55
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
34% rabatu
45,86
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
25% rabatu
45,16
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 48h
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,71
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,07
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,82
Okładka książki Kultura biznesu. Normy i formy
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,93
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj