![]() 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor:
Jacek Kotarbiński
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
" 50 praw marketingu Kotarbińskiego" to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]() Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Autor:
Anna Gorączka
Protasiuk Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. ,,Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta"" to p
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]() Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
29% rabatu
45,95 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,95 zł
![]() Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor:
Cichocki Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]()
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
11% rabatu
39,34 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,34 zł
![]() Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Autor:
Głód Wojciech
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
6% rabatu
55,71 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,71 zł
![]()
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwierciedlonych w poziomie synchronizacji cykli koniunkturaln
19% rabatu
43,63 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł
![]() SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor:
Paweł Cengiel
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
31% rabatu
40,96 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,91 zł
![]()
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
20% rabatu
34,14 zł
42,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,14 zł
![]()
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,20 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł
![]()
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,97 zł
149,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,97 zł
![]()
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? ""Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"" Joe VitaleOd: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjaci
26% rabatu
40,75 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,75 zł
![]() Jak zaprojektować doskonałe logo
Autor:
Steven Heller
Anderson Gail
Wydawca:
Alma-Press
wysyłka: 48h
Strzałki, zawijasy, wstęgi, kule, promienie słoneczne, równoległe poziome i pionowe linie, słowa, litery, kształty i obrazy. Logotypy to wszechobecne projekty graficzne symbolizujące idee, przekonania, oraz – rzecz oczywista – rzeczy. Przed
44% rabatu
25,34 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34 zł
![]() Psychologia poznawcza w praktyce
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomic
5% rabatu
79,83 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
![]()
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
92% rabatu
3,59 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,59 zł
![]()
Przetrwają najlepiej skomunikowani
Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania?
Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami?
Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
31% rabatu
41,59 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,32 zł
![]()
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
34% rabatu
39,41 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,74 zł
![]()
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
19% rabatu
75,94 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,94 zł
![]()
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,67 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,67 zł
![]() Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
24% rabatu
45,25 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|