Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy -- niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.Raz mniej, a ra
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
Enterprise accounting and management under globalization: recent evidence from Poland and Lithuania
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
The aim of this study is to explore the impact of globalziation processes on selected areas of accounting, management and marketing in Poland and Lithuania. It offers analysis of the present situation in these countries with regard to parti
26% rabatu
21,84 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,84 zł
Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Głównymi celami prezentowanej publikacji są:
• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,
• określenie obszarów funkcjonalnoś
48% rabatu
16,38 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,38 zł
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,
Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów banko
25% rabatu
17,30 zł
23,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,30 zł
Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Autor:
Pawłowska Beata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach emp
48% rabatu
17,47 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł
Aksjologiczny i pragmatyczny wymiar współczesnej polityki
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Zdecydowana większość tekstów zawartych w niniejszej monografii przygotowana została na podstawie referatów wygłoszonych przez ich Autorów na konferencji naukowej pt. Polityka-Etyka-Praca, zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Polityki i
19% rabatu
25,79 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,79 zł
Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Każdy człowiek, którego potomność nazwała wielkim, każdy człowiek, któremu powiodło się w życi
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
Monitoring marki. Social Media ROI. Obsługa klienta online. Wsparcie sprzedaży. Social Business. Ochrona reputacji
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym.
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezent
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
Marketing usług zdrowotnych
Autor:
Nowotarska-Romaniak Beata
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym pole
27% rabatu
35,92 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Autor:
Katarzyna Wojtaszczyk
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdysc
19% rabatu
27,32 zł
33,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,32 zł
Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
E-mail marketing? To działa!
Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online fa
35% rabatu
22,79 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,79 zł
audiobook
Zero teorii
Sama praktyka
Polski autor w polskich realiach
Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo
31% rabatu
20,57 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,57 zł
audiobook
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie
31% rabatu
20,57 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,57 zł
Samo Sedno - Jak kreować marki, które pokocha ...?
Autor:
Joeri Van Bergh
Wydawca:
Edgard
wysyłka: niedostępny
Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980-1996, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej a
36% rabatu
25,37 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,37 zł
Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez
autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków
w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą
28% rabatu
30,91 zł
43,10 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,91 zł
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sfer
19% rabatu
48,47 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,47 zł
Brand America Tajemnica megamarki
Autor:
Anholt Simon
Hildreth Jeremy
Wydawca:
IMP
wysyłka: niedostępny
"Marka dla Polski" to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje kraj - jego produkty, usługi, miejsca, wytwory kultury czy wydarzenia. Zbudujemy ją lepiej i szybci
35% rabatu
25,87 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,87 zł
W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się ści
36% rabatu
38,68 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,68 zł
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujący
21% rabatu
47,20 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|