Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich
Autor:
SIKORA JAN
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Agroturystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich jest nie tylko jedną z form przedsiębiorczości pozarolniczej na wsi, lecz także częścią działań agrobiznesu. Wykorzystując rentę (korzyści) dobrostanu wiejskiego środowiska przyrodn
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczn
33% rabatu
26,01 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,01 zł
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. r
19% rabatu
43,63 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim oto
30% rabatu
34,21 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
Autor:
Stępka Paweł
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
30% rabatu
29,32 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,32 zł
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często po
34% rabatu
37,99 zł
57,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,99 zł
Społeczny wizerunek partii politycznych
Autor:
Dolińska Dorota
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne – analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątkó
24% rabatu
26,53 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,53 zł
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
24,16 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,16 zł
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy.
Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
19% rabatu
32,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
29% rabatu
48,71 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,71 zł
Niniejsza książka ukazuje się jako kolejna publikacja w serii „Prawo w praktyce”
Podstawowym walorem książek tej serii jest pokazanie praktycznego stosowania prawa z punktu widzenia prawnika. Syntetyczne objaśnienia mają uzasadniać podjęci
48% rabatu
51,48 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,48 zł
Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Autor:
Siwiec Adam
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar prz
24% rabatu
23,80 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł
W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intel
29% rabatu
69,87 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,87 zł
Consumer behavior on International Market
Autor:
Smyczek Sławomir
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psycholo
30% rabatu
36,54 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,54 zł
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ub
27% rabatu
36,32 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,32 zł
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsz
27% rabatu
94,56 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,56 zł
Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pion
29% rabatu
29,00 zł
40,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza
27% rabatu
43,60 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,60 zł
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz
14% rabatu
108,10 zł
126,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,10 zł
Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządza
14% rabatu
66,66 zł
77,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,66 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|