Okładka książki Markowe produkty turystyczne
Markowe produkty turystyczne
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów tur
24% rabatu
45,25
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25
Okładka książki Plakat i reklama. Przewodnik
Plakat i reklama. Przewodnik
Wydawca: Muza
wysyłka: niedostępny
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam tele
40% rabatu
23,81
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
27% rabatu
94,56
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,56
Okładka książki Ekonomia muzeum + DVD
W dniach 25-26 listopada 2010 roku odbyła się polsko-brytyjska konferencja zatytułowana Ekonomia muzeum. Celem konferencji była konfrontacja doświadczeń, metod działania i założeń prawno-ekonomicznych pozwalających widzieć współczesne muzeu
39% rabatu
21,28
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,28
audiobook
Okładka książki Klient jak go zdobyć i zatrzymać - Audiobook
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami! "Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się r
38% rabatu
36,94
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,94
Okładka książki Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów b
24% rabatu
48,38
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,38
Opakowanie Marketing polityczny Teoria i praktyka
Marketing polityczny Teoria i praktyka
Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy
24% rabatu
23,00
30,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by
19% rabatu
40,32
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32
Okładka książki Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe
Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof
24% rabatu
28,83
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,83
Okładka książki Public relations w sferze publicznej
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej – organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach
29% rabatu
84,00
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,00
Okładka książki Reklama i jej ograniczenia
Reklama i jej ograniczenia
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako po
20% rabatu
35,74
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74
Okładka książki Marketing sportu
Marketing sportu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom
27% rabatu
47,53
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,53
Okładka książki Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy
Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się na
26% rabatu
29,64
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64
Okładka książki Employer branding
Employer branding
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka jest poświęcona employer brandingowi – stosunkowo nowej, interesującej koncepcji w dziedzinie HR, obejmującej wszystkie działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy
29% rabatu
41,65
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,65
Okładka książki Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom. Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta? Ja
16% rabatu
57,66
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,66
Opakowanie Badania marketingowe Teoria i praktyka
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popart
19% rabatu
52,44
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44
Okładka książki Relacje inwestorskie
Relacje inwestorskie
wysyłka: niedostępny
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
19% rabatu
43,63
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63
Okładka książki Wizerunek równoległy
Wizerunek równoległy
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, j
20% rabatu
23,80
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80
Okładka książki E-marketing w akcji
E-marketing w akcji
Autor: Praca zbiorowa
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz. Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzęd
26% rabatu
28,74
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74
Okładka książki Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wied.
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak w
35% rabatu
25,40
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40
Liczba wyświetlanych pozycji:
72
73
74
75
76
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj