Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów tur
24% rabatu
45,25 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam tele
40% rabatu
23,81 zł
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81 zł
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
27% rabatu
94,56 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,56 zł
W dniach 25-26 listopada 2010 roku odbyła się polsko-brytyjska konferencja zatytułowana Ekonomia muzeum. Celem konferencji była konfrontacja doświadczeń, metod działania i założeń prawno-ekonomicznych pozwalających widzieć współczesne muzeu
39% rabatu
21,28 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,28 zł
audiobook
Klient jak go zdobyć i zatrzymać - Audiobook
Autor:
,
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!
"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się r
38% rabatu
36,94 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,94 zł
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
Autor:
Kusztelak Przemysław
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów b
24% rabatu
48,38 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,38 zł
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy
24% rabatu
23,00 zł
30,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł
Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by
19% rabatu
40,32 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł
Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof
24% rabatu
28,83 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,83 zł
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej – organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach
29% rabatu
84,00 zł
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,00 zł
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako po
20% rabatu
35,74 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom
27% rabatu
47,53 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,53 zł
Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się na
26% rabatu
29,64 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł
Książka jest poświęcona employer brandingowi – stosunkowo nowej, interesującej koncepcji w dziedzinie HR, obejmującej wszystkie działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy
29% rabatu
41,65 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,65 zł
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Autor:
Barlow Janelle
Moller Claus
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.
Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
Ja
16% rabatu
57,66 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,66 zł
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popart
19% rabatu
52,44 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44 zł
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.
W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
19% rabatu
43,63 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, j
20% rabatu
23,80 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzęd
26% rabatu
28,74 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74 zł
Zero teorii
Sama praktyka
Polski autor w polskich realiach
Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak w
35% rabatu
25,40 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|