|   Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji
                            Autor:
                            
                                        Szydło Marek
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788326401466                            
                         
                            EAN:
                            
9788326401466                            
                         
                            oprawa:
                            
Twarda                            
                         
                            format:
                            
15.0x21.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            MONOGRAFIE
                            
                         
                            liczba stron:
                            
280                            
                         
                            rok wydania:
                            
2010                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu58,98 zł Cena detaliczna:  73,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W niniejszej monografii podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jak w warunkach dokonującej się ekonomizacji stosowania art. 102 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej powinno się obecnie interpretować ustawowe przesłanki zakazu nadużywania pozycji dominującej przez przedsiębiorców, zamieszczone w art. 9 polskiej ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Opracowanie zawiera analizę sankcji nakładanych na przedsiębiorców za naruszenie wspomnianego zakazu, a także charakteru postępowań jurysdykcyjnych prowadzonych przez organy państwa wobec przedsiębiorców odpowiedzialnych za nadużycie pozycji dominującej.
Adresaci:
Książka jest skierowana do osób zajmujących się na co dzień prawem konkurencji, jak również do osób odpowiedzialnych za ustalanie strategii rynkowej przedsiębiorstw oraz przedstawicieli władz lokalnych.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |