Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają dostęp do inf
36% rabatu
31,76 zł
49,90 zł
niedostępny
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewn
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakr
23% rabatu
61,24 zł
79,91 zł
niedostępny
Jak założyć i prowadzić własną firmę. Praktyczny poradnik z przykładami
Autor:
Mućko Przemysław
Sokół Aneta
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Poradnik „Jak założyć i prowadzić własną firmę" pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by pr
25% rabatu
28,67 zł
38,00 zł
niedostępny
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich (wyd. IX p
Autor:
Mućko Przemysław
Sokół Aneta
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebn
28% rabatu
32,20 zł
45,00 zł
niedostępny
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych (wyd. II)
Autor:
Tomasz Nawrocki
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce zaprezentowano w przejrzysty i całościowy sposób metodykę przeprowadzenia syntetycznej oceny innowacyjności produktowej przedsiębiorstw (kryteria oceny, źródła danych, model obliczeniowy) wraz z przedstawieniem jej przykładowego z
28% rabatu
35,78 zł
50,00 zł
niedostępny
Nowy wzór książki uwzględnia zmiany wprowadzone ustawą z dnia 19 grudnia 2008 roku o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw, obowiązujące od dnia 7 marca 2009 roku.
14% rabatu
26,34 zł
30,75 zł
niedostępny
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a na
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
niedostępny
Pomiar i raportowanie dokonań przedsiębiorstwa w.2
Autor:
Edward Nowak (red.)
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka jest poświęcona problematyce zarządzania szeroko rozumianymi wynikami przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru i raportowania dokonań.
Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:
- Jaka jest relacja
28% rabatu
37,21 zł
52,00 zł
niedostępny
Stan prawny na dzień 1.03.2018
jak założyć i prowadzić własną firmę
księgowość Twojej Firmy (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT)
jak Cię rozliczy Urząd Skarbowy
30% rabatu
48,05 zł
69,00 zł
niedostępny
Analiza kosztów w ocenie działalności... w.2
Autor:
Edward Nowak (red.)
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka ma charakter monografii poświęconej analizie kosztów przedsiębiorstwa i jej wykorzystaniu w ocenie efektywności prowadzonej działalności. Po jej przestudiowaniu czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - jaka jest istota i rola analizy kos
28% rabatu
36,49 zł
51,00 zł
niedostępny
Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności
Autor:
Olsen Dan
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Stwórz produkt, który pokochają klienci
Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest
45% rabatu
37,95 zł
69,00 zł
niedostępny
Publikacja zawiera wiadomości niezbędne do ustalania strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej, w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozw
24% rabatu
41,61 zł
55,00 zł
niedostępny
Determinanty aktywności innowacyjnej producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce
Autor:
Dudzikowski Piotr
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Polskie przedsiębiorstwa stoją wobec olbrzymiego wyzwania, jakim jest proces unowocześniania, konsolidacji, a przede wszystkim podnoszenia wydajności tak, aby mogły sprostać zagranicznej konkurencji, gdy zmniejszy się nasza przewaga w dzied
19% rabatu
36,29 zł
45,00 zł
niedostępny
Metody wyceny przedsiębiorstw aspekty teoretyczne i praktyczne
Autor:
Buszko Michał
Jaworek Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
„Celem opracowania jest dostarczenie czytelnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności w zakresie prowadzenia wyceny przedsiębiorstwa za pomocą tradycyjnych i nowoczesnych metod ze szczególnym naciskiem położonym na metody doc
14% rabatu
30,83 zł
36,00 zł
niedostępny
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycz
33% rabatu
29,92 zł
44,90 zł
niedostępny
Jak pisać.Wszystkie wymagane wiadomości
Autor:
Pomianowska Zofia
Zagnińska Maria
Wydawca:
Greg
wysyłka: niedostępny
W pierwszej części znajdziesz wskazówki, jak napisać opowiadanie, opis, rozprawkę czy charakterystykę.
Druga dotyczy form użytkowych - podanie, życiorys, ogłoszenie lub zaproszenie.
45% rabatu
4,04 zł
7,35 zł
niedostępny
Korespondencja dyplomatyczna
Autor:
Sutor Julian
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Jest to nowe, piąte uaktualnione, wydanie podręcznika korespondencji dyplomatycznej.
Korespondencja dyplomatyczna, to wyjątkowy aspekt wiedzy zawodowej dyplomaty. Wyjątkowość ta wynika m.in. z faktu, że podobnie jak sama dyplomacja, korespo
20% rabatu
54,06 zł
67,20 zł
niedostępny
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw
Autor:
Grabowska Magdalena
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie pły
21% rabatu
41,17 zł
52,00 zł
niedostępny
Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku
Autor:
Agnieszka Drummer
Boehnke Richard
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Język niemiecki
Poziom B2 – C1
Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie.
SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globaln
23% rabatu
26,75 zł
34,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|