Okładka książki Po co jest PR?
Po co jest PR?
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
34% rabatu
22,29
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
23% rabatu
34,37
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Badanie i projektowanie komunikacji 6
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. Seria projektowanie komunikacji
33% rabatu
26,62
40,01 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikowanie polityczne
Komunikowanie polityczne
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość budzi wiele oczekiwań związany
25% rabatu
31,63
42,00 zł
niedostępny
Okładka książki Droga do gwiazd
Droga do gwiazd
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
31% rabatu
26,73
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Badanie i projektowanie komunikacji 5
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
24,01
35,70 zł
niedostępny
Okładka książki Nowe wyzwania archiwów
Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmie
14% rabatu
30,80
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nowy PR
Nowy PR
Autor: Miotk Anna
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najno
39% rabatu
28,69
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relati
14% rabatu
35,93
42,00 zł
niedostępny
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 4
Badanie i projektowanie komunikacji 4
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
22,64
34,00 zł
niedostępny
Opakowanie Komunikacje w rozmowie 3
Komunikacje w rozmowie 3
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
19% rabatu
29,80
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykor
41% rabatu
17,78
29,90 zł
niedostępny
Opakowanie Public Relations
Public Relations
Wydawca: AFM
wysyłka: niedostępny
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmi
39% rabatu
27,59
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations
Public relations
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: • Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, mo
27% rabatu
101,54
139,00 zł
niedostępny
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 3
Badanie i projektowanie komunikacji 3
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
39% rabatu
20,59
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreacja wizerunku osobowego
Znaczenie imageu w życiu człowieka jest ogromne, a zainteresowanie badaczy właściwościami jego kształtowania i prawami funkcjonowania wciąż wzrasta. Autorka monografii przeprowadza rozgraniczenie między imagologią pragmatyczną, skierowaną r
19% rabatu
22,32
27,70 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations
Public relations
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzeni
21% rabatu
31,35
39,90 zł
niedostępny
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 1
Badanie i projektowanie komunikacji 1
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
32% rabatu
24,82
36,75 zł
niedostępny
Okładka książki SOCIALIZED!
SOCIALIZED!
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
SOCIALIZED! Mar­ka Fi­del­ma­na to książ­ka, któ­ra wpro­wa­dzi fir­my w świat me­diów spo­łecz­no­ścio­wych. Au­tor wy­ja­śnia, na czym po­le­ga sku­tecz­ność tej me­to­dy pro­mo­cji i po­ka­zu­je, w ja­ki spo­sób fir­my mo­gą ją wy­ko­rzy
29% rabatu
35,02
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja kryzysowa
Komunikacja kryzysowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz
27% rabatu
43,11
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj