![]() Inbound PR The PR Agencys Manual to Transforming Your Business with Inbound
Autor:
Stareva Iliyana
Wydawca:
Wiley
wysyłka: niedostępny
Inbound PR is the handbook that can transform your agency’s business. Today’s customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants to feel “marketed to;” we want to make our own choices
47% rabatu
50,63 zł
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,63 zł
![]()
Public relations w małym, kobiecym biznesie
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a p
33% rabatu
23,26 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,26 zł
![]()
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
34% rabatu
22,32 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,32 zł
![]() Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Autor:
Wojciech Budzyński
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
23% rabatu
34,42 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
![]() Badanie i projektowanie komunikacji 6
Autor:
Grech Michał
Siemens Anette
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.
Seria projektowanie komunikacji
33% rabatu
26,66 zł
40,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,66 zł
![]()
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dotyczy dynamicznie rozwijającego się zjawiska w sferze masowego przekazu ważnych treści politycznych. Tradycja komunikowania politycznego jest znana, ale przyszłość budzi wiele oczekiwań związany
25% rabatu
31,67 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,67 zł
![]()
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
24,05 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,05 zł
![]() Nowe wyzwania archiwów
Autor:
Jabłońska Marlena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmie
14% rabatu
30,83 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
![]()
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najno
39% rabatu
28,74 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74 zł
![]() Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor:
Madryas Weronika
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relati
14% rabatu
35,97 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
22,67 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,67 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
19% rabatu
29,84 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84 zł
![]() Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor:
Ryan Holiday
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykor
42% rabatu
17,36 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,81 zł
![]()
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmi
38% rabatu
27,64 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64 zł
![]()
Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych.
Główne obszary tematyczne to m.in.:
• Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, mo
27% rabatu
101,68 zł
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,68 zł
![]()
seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
39% rabatu
20,62 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,62 zł
![]()
Znaczenie imageu w życiu człowieka jest ogromne, a zainteresowanie badaczy właściwościami jego kształtowania i prawami funkcjonowania wciąż wzrasta. Autorka monografii przeprowadza rozgraniczenie między imagologią pragmatyczną, skierowaną r
19% rabatu
22,35 zł
27,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,35 zł
![]()
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzeni
21% rabatu
31,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
32% rabatu
24,86 zł
36,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,86 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|