Okładka książki Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli
44% rabatu
27,59
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22
Okładka książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Odpowiedzi EKONOMIK
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,50
14,88 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,48
Okładka książki Kwalifikacja A.27/AU.30. EKONOMIK
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifi
9% rabatu
30,51
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46
Okładka książki Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r
9% rabatu
19,07
21,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04
Okładka książki Literatura i reklama w Niemczech
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
41% rabatu
18,78
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,74
Okładka książki Chciejosztuczki
Chciejosztuczki
Wydawca: Dreams
wysyłka: 48h
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
46% rabatu
17,21
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94
Okładka książki Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
9% rabatu
22,72
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,68
Okładka książki Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,63
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54
Okładka książki Współczesne problemy religijne
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
26% rabatu
28,94
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,55
Okładka książki Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,63
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54
Okładka książki Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,51
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46
Okładka książki Reklama wczoraj i dziś
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
6% rabatu
37,76
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,71
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,82
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,74
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
26% rabatu
48,24
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15
Okładka książki Łódzkie neony
Łódzkie neony
Wydawca: Księży Młyn
wysyłka: 48h
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno przyciągał wzrok.Neon, bo o nim mowa, to główny bohater książki Łódzkie neony Bartosza St
27% rabatu
65,77
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,75
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa
Komunikacja wizerunkowa
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,52
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48
Okładka książki Zajęcia artyst. LO zaj. copywritingu. Ciekawi... O
Podręcznik zawiera:- Techniki pracy copywritera.- Popisowe wariacje tekstowe.- Reguły copywritingu.- Magiczne pojęcia.- Praca z briefem.
13% rabatu
27,99
32,30 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,24
Okładka książki 1994
1994
Wydawca: ha!art
wysyłka: 48h
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,92
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87
Okładka książki Aspekty kultury współczesnej
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,94
Okładka książki Reklama DIFIN
Reklama DIFIN
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,49
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj