![]()
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli
44% rabatu
27,59 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł
![]()
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,50 zł
14,88 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,48 zł
![]()
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifi
9% rabatu
30,51 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł
![]() Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r
9% rabatu
19,07 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł
![]()
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
41% rabatu
18,78 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,74 zł
![]()
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
46% rabatu
17,21 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł
![]() Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Autor:
Katarzyna Osiekowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
9% rabatu
22,72 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,68 zł
![]() Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Autor:
Dorota Błaszczyk
Julita Machowska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,63 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54 zł
![]()
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
26% rabatu
28,94 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,55 zł
![]() Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,63 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54 zł
![]() Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,51 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł
![]()
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
6% rabatu
37,76 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,71 zł
![]()
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,82 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,74 zł
![]()
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
26% rabatu
48,24 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15 zł
![]()
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno przyciągał wzrok.Neon, bo o nim mowa, to główny bohater książki Łódzkie neony Bartosza St
27% rabatu
65,77 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,75 zł
![]()
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,52 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48 zł
![]() Zajęcia artyst. LO zaj. copywritingu. Ciekawi... O
Autor:
Beata Suchecka
Wydawca:
Operon
wysyłka: 48h
Podręcznik zawiera:- Techniki pracy copywritera.- Popisowe wariacje tekstowe.- Reguły copywritingu.- Magiczne pojęcia.- Praca z briefem.
13% rabatu
27,99 zł
32,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,24 zł
![]()
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,92 zł
37,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87 zł
![]() Aspekty kultury współczesnej
Autor:
Beata Lisowska
Wydawca:
Akademia humanistyczno-ekonomiczna
wysyłka: 48h
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,94 zł
![]()
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,49 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|