![]() Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Autor:
Dziawgo Danuta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano
26% rabatu
33,34 zł
44,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,34 zł
![]()
Pierwsze polskie wydanie książki Mojżesza Hessa - prekursora syjonizmu. To on ,,nawrócił"" Karola Marksa na komunizm. Święta historia ludzkości to książka sięgająca swymi korzeniami rewolucji francuskiej, która rozpoczęła emancypację grup
13% rabatu
39,08 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,08 zł
![]()
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
21% rabatu
38,93 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,24 zł
![]() Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,48 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,48 zł
![]() Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł
![]()
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,97 zł
149,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,97 zł
![]()
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,55 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,74 zł
![]()
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,67 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,67 zł
![]()
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,77 zł
44,35 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,77 zł
![]()
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,91 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,38 zł
![]()
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
29% rabatu
47,97 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,75 zł
![]() Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Autor:
Dończyk Mateusz
Stupak Marcin
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
71,07 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,07 zł
![]()
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking
24% rabatu
68,97 zł
91,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,04 zł
![]()
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
30% rabatu
64,90 zł
93,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,08 zł
![]()
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko.
Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki...
Żyjemy w wiek
29% rabatu
26,09 zł
36,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,09 zł
![]()
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, quality, or reliability. This catalog compre
30% rabatu
64,90 zł
93,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,08 zł
![]()
Modernist aesthetics in architecture, art, and product design are familiar to many. In soaring glass structures or minimalist canvases, we recognize a time of vast technological advance which affirmed the power of human beings to reshape th
24% rabatu
204,63 zł
270,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 196,22 zł
![]()
#Przeczytaj, jeśli myślisz, że o relacjach damsko-męskich w dobie internetu
napisano już wszystko.
To nie jest kolejna cukierkowa historia miłosna. To brutalne rozliczenie hedonistycznego pokolenia instant, które gdzieś w odmętach wirtualn
44% rabatu
25,05 zł
44,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł
![]()
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do różnych obszarów funkcjonowania człowieka. Przedstawione i omówio
19% rabatu
33,93 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,21 zł
![]()
Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta
Pablo Picasso
Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje.
Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszes
24% rabatu
37,08 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,98 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|