Okładka książki Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
34% rabatu
27,82
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,09
Okładka książki Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano
26% rabatu
33,28
44,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,13
Okładka książki Święta historia Ludzkości
Pierwsze polskie wydanie książki Mojżesza Hessa - prekursora syjonizmu.  To on ,,nawrócił"" Karola Marksa na komunizm. Święta historia ludzkości to książka sięgająca swymi korzeniami rewolucji francuskiej, która rozpoczęła emancypację grup
13% rabatu
39,02
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,72
Okładka książki Marketing sportu 2.0
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
23% rabatu
37,70
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,70
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,76
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,76
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
39% rabatu
36,65
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,55
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,65
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 48h
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,71
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,07
Okładka książki Reklama cyfrowa
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
27% rabatu
43,82
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,82
Okładka książki Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
70,93
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,93
Okładka książki D&AD, The Copy Book
D&AD, The Copy Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,84
Okładka książki Logo Design
Logo Design
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
A good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized i
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,39
Okładka książki Prawda. Krótka historia wciskania kitu
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko. Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki... Żyjemy w wiek
30% rabatu
26,04
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,14
nowość
Okładka książki Logo Design, Global Brands
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, quality, or reliability. This catalog compre
24% rabatu
68,84
91,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,39
Okładka książki Logo Modernism
Logo Modernism
Autor: Müller Jens
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
Modernist aesthetics in architecture, art, and product design are familiar to many. In soaring glass structures or minimalist canvases, we recognize a time of vast technological advance which affirmed the power of human beings to reshape th
24% rabatu
204,26
270,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 195,83
Okładka książki #ERATINDERA
#ERATINDERA
Wydawca: Novae Res
wysyłka: 48h
#Przeczytaj, jeśli myślisz, że o relacjach damsko-męskich w dobie internetu napisano już wszystko. To nie jest kolejna cukierkowa historia miłosna. To brutalne rozliczenie hedonistycznego pokolenia instant, które gdzieś w odmętach wirtualn
44% rabatu
24,99
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99
Okładka książki Kierunki współczesnej promocji zdrowia..
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do różnych obszarów funkcjonowania człowieka. Przedstawione i omówio
23% rabatu
32,15
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,15
Okładka książki Sztuka projektowania tekstów
Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszes
41% rabatu
28,69
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,75
Okładka książki Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej Teoria i praktyka
Podczas czytania ocenianej pozycji wyczuwa się ogromne zaangażowanie autorów w prowadzony wykład, co udziela się także czytelnikowi, tym bardziej że zagadnienia teoretyczne są tu od razu ilustrowane interesującymi przykładami z życia wzięty
11% rabatu
35,62
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,94
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj