![]() Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,48 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,42 zł
![]() Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł
![]()
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,97 zł
149,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,76 zł
![]()
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
39% rabatu
36,74 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46 zł
![]()
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,67 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,55 zł
![]()
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,77 zł
44,35 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,71 zł
![]()
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu w
10% rabatu
54,02 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,82 zł
![]() Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Autor:
Dończyk Mateusz
Stupak Marcin
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowi
28% rabatu
71,07 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,93 zł
![]()
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and r
32% rabatu
63,04 zł
93,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,50 zł
![]()
Nowa książka autora bestsellera Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko.
Tym razem przeczytacie o Prawdzie– a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki...
Żyjemy w wiek
29% rabatu
26,09 zł
36,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,04 zł
![]()
#Przeczytaj, jeśli myślisz, że o relacjach damsko-męskich w dobie internetu
napisano już wszystko.
To nie jest kolejna cukierkowa historia miłosna. To brutalne rozliczenie hedonistycznego pokolenia instant, które gdzieś w odmętach wirtualn
44% rabatu
25,05 zł
44,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł
![]()
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do różnych obszarów funkcjonowania człowieka. Przedstawione i omówio
9% rabatu
38,16 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,15 zł
![]()
Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta
Pablo Picasso
Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje.
Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszes
24% rabatu
37,08 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,23 zł
![]()
Podczas czytania ocenianej pozycji wyczuwa się ogromne zaangażowanie autorów w prowadzony wykład, co udziela się także czytelnikowi, tym bardziej że zagadnienia teoretyczne są tu od razu ilustrowane interesującymi przykładami z życia wzięty
11% rabatu
35,68 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,62 zł
![]()
Prezentowana publikacja jest pierwszym na rodzimym rynku wydawniczym opracowaniem poświęconym w całości programom telewizyjnym o książkach. Czytelnik znajdzie tu dokumentację, informacje i dane dotyczące pełnego repertuaru programów proksią
34% rabatu
22,31 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,08 zł
![]()
Znają ją wszyscy, którzy mają profil na Instagramie. Szturmem podbiła Internet, publikując na swoim koncie ironiczne parodie zdjęć celebrytów. Beyonce, Celine Dion, Justin Bieber czy rodzina Kardashianów Lista jest naprawdę długa. Jej profi
42% rabatu
23,12 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,07 zł
![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,50 zł
14,88 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,48 zł
![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
9% rabatu
30,51 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł
![]()
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
43% rabatu
23,77 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,71 zł
![]()
Dr ADAM ZABOROWSKI – mgr inż. geodeta, dyplomata, dr nauk historycznych, menedżer w dziedzinie turystyki.
W czasie około 45-letniej kariery zawodowej pełnił m.in. funkcje: wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialnego za
26% rabatu
44,43 zł
59,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,35 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|