Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych
Celem książki jest ocena wpływu zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych na efekty osiągane przez przedsiębiorstwa projektowe (jako podmioty innowacyjne) z sektorów kreatywnych w Polsce. Ujęte w książce rozważania teoretyczne oraz bad
28% rabatu
46,60
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,60
Okładka książki How to Be a Capitalist Without Any Capital
You don't need to be university educated, have money, be creative, or even have an idea to get rich. You just need to be willing to break the rules. How to be a Capitalist Without Any Capital will teach you how to be a modern opportunist -
19% rabatu
36,36
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36
Okładka książki Mastering The Market Cycle
Economies, companies and markets operate in accordance with patterns which are influenced by naturally occurring events combined with human psychology and behaviour. The wisest investors learn to appreciate these rhythms and identify the be
36% rabatu
51,94
81,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,94
Opakowanie Zarządzanie publiczne 2/2014
Zarządzanie publiczne 2/2014
Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie publiczne 2/2014
28% rabatu
15,08
21,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08
Opakowanie Zarządzanie publiczne 3/2014
Zarządzanie publiczne 3/2014
Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie publiczne 3/2014
28% rabatu
11,31
15,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,31
Opakowanie Zarządzanie publiczne 3/2015
Zarządzanie publiczne 3/2015
Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie publiczne 3/2015
28% rabatu
15,08
21,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08
Opakowanie Zarządzanie publiczne 4(38) 2016
Zarządzanie publiczne 4(38) 2016
Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie publiczne 4(38) 2016
28% rabatu
15,08
21,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08
Opakowanie Zarządzanie publiczne 4 (06) 2008
Zarządzanie publiczne 4 (06) 2008
Wydawca: Scholar
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie publiczne 4 (06) 2008
28% rabatu
15,08
21,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08
Okładka książki The Competitive Advantage of Emerging Marke...
The Competitive Advantage of Emerging Marke...
19% rabatu
242,37
300,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 242,37
Okładka książki Jakość życia przedsiębiorców
Jakość życia przedsiębiorców
19% rabatu
40,22
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,22
Opakowanie Leading Beyond the Ego
Leading Beyond the Ego
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
The traditional leadership styles of the past are underperforming in a world of continuous transformation. Those that recognise this and learn how to lead beyond their ego will become emotionally intelligent and ethical leaders who are able
15% rabatu
94,17
111,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,17
Opakowanie Communication in Organizations
Communication in Organizations
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
One of the most important requirements of leadership is effective communication. The idea that some people are natural leaders and that others will never learn to show good leadership is now outdated. It has been replaced by the conviction
32% rabatu
123,12
180,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,91
Okładka książki Young People, Employment and Work Psychology
Youth unemployment and underemployment is a serious issue in most developed countries in the world. Having few young people in the workplace has serious and lasting consequences for generations of young people, their families, businesses an
15% rabatu
108,66
128,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,66
Okładka książki The New Psychology of Leadership
According to John Adair, the most important word in the leader's vocabulary is "we" and the least important word is "I". But if this is true, it raises one important question: why do psychological analyses of leadership always focus on the
15% rabatu
111,90
132,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,90
Opakowanie Winning Not Fighting
Winning Not Fighting
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
Winning Not Fighting draws on the philosophy of Wing Tsun, an ancient Chinese martial art, to offer a profound and practical guide to achieving success at work, life and business. By explaining what these teachings reveal about decision-ma
22% rabatu
64,95
83,48 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,95
Okładka książki The Psychology of Behaviour at Work
The Psychology of Behaviour at Work
Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
This superb introduction to the field of organizational psychology and organizational behaviour builds on the foundation of the highly successful first edition to provide up-to-date explanations of all the key topics in a clear, coherent an
15% rabatu
148,14
175,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 148,14
Okładka książki The Man Who Solve
The Man Who Solve
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
Gregory Zuckerman, the bestselling author of The Greatest Trade Ever and The Frackers, answers the question investors have been asking for decades: How did Jim Simons do it? Shortlisted for the Financial Times/McKinsey Business Book of the
22% rabatu
64,95
83,48 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,95
Opakowanie How Business Works
How Business Works
Wydawca: DK
wysyłka: niedostępny
Defines and explains the key concepts behind business, finance and company management. With the right knowledge, business does not have to be difficult. Do you know the difference between profit margin, gross profit and net profit? What is
19% rabatu
73,25
90,67 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,25
Okładka książki Odpowiedzialność karna menedżerów spółek handlowych
W publikacji omówiono odpowiedzialność karną osób zawodowo zajmujących się szeroko rozumianym zarządzaniem spółkami handlowymi. Opracowanie łączy wyczerpującą prezentację zagadnień prawnokarnych z właściwymi instytucjami z zakresu prawa cyw
28% rabatu
106,97
149,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,97
Okładka książki Zarządzanie wartością i wycena marki.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdysc
32% rabatu
44,52
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,52
Liczba wyświetlanych pozycji:
149
150
151
152
153
438
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj