Okładka książki Organizacja i planowanie produkcji
Ciągła poprawa efektywności wytwarzania jest naczelnym zadaniem projektantów systemów wytwórczych i ich użytkowników. Według coraz częściej formułowanego paradygmatu produkowane wyroby muszą spełniać funkcjonalne i cenowe oczekiwania klient
37% rabatu
50,62
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategie i metody utrzymania ruchu
Wysoki stopień skomplikowania systemów produkcyjnych, automatyzacja i elastyczność inteligentnej fabryki generują liczne nowe wyzwania w zakresie niezawodności maszyn i urządzeń. Skuteczne identyfikowanie, czy obiekt techniczny odbiega od p
37% rabatu
50,62
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego
W monografii autor podjął jeden z najważniejszych współcześnie problemów związanych z relacjami pomiędzy przedsiębiorstwami a ich otoczeniem, tj. raportowania osiągnięć przedsiębiorstw szerokiemu spektrum interesariuszy. Podjęta problematyk
37% rabatu
50,62
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Otwarte innowacje W poszukiwaniu nowych źródeł kreowania wartości w biznesie
Podstawowym celem monografii jest przybliżenie roli i znaczenia otwartych innowacji w kreowaniu wartości w biznesie. Jak słusznie zauważa Autor, innowacja sama w sobie może mieć wartość wyłącznie rozważań akademickich, jeżeli nie będziemy p
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Raport. Pierwsza fala pandemii COVID-19 w Polsce
Analiza regulacji prawnych oraz ich otoczenia normatywnego stanowi interesujące studium przypadku []. Raport w sposób rzetelny przedstawia podstawowe założenia regulacji prawnych przyjmowanych w pandemii. Na ich podstawie autorzy formułują
20% rabatu
33,50
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze
Książka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana „Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa” odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Polsce – stanowiących zarówno doch
45% rabatu
44,00
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Job Crafting
Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Polega na dokonywaniu przez nich fizycznych oraz poznawczych zmian w sposobie wykonywania pracy, stosunku do niej lub w relacj
28% rabatu
49,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przedsiębiorczość społeczna, gospodarka społeczna
Książka w sposób syntetyczny porządkuje wiedzę związaną z przedsiębiorczością społeczną, gospodarką społeczną i ekonomią społeczną. Autorka przedstawiła w niej: • definicje i charakterystyki pojęcia przedsiębiorczości społecznej oraz pojęci
20% rabatu
59,80
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik zarządzania
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być śmiałe, zak
41% rabatu
40,67
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz.
Sprzedaż precyzyjnie dopracowana Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktow
75% rabatu
14,75
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nie JAK, lecz KTO
Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zw
43% rabatu
27,72
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli
43% rabatu
33,36
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
Przewodnik i zeszyt ćwiczeń Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę,
43% rabatu
24,26
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki HR compliance. Skuteczne wykrywanie nadużyć i zachowań niepożądanych
HR compliance jest to system działań pracodawcy i jego upoważnionych przedstawicieli lub struktur stworzony w celu kontroli przestrzegania prawa. Dotyczy obszarów związanych z pracownikami, w których członkowie organizacji mogą być zarówno
28% rabatu
70,93
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie kryzysowe a logistyka
Monografia stanowi oryginalne i spójne kompendium wiedzy na temat zarządzania kryzysowego i podejmowanych w jego ramach działań logistycznych, bez których ich praktyczny wymiar byłby niemożliwy. Poruszane tematy stanowią szeroki przekrój in
27% rabatu
21,80
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nauka o zarządzaniu
Podręcznik obejmuje dwa przedmioty wchodzące w skład minimum programowego studiów na kierunku Zarządzanie podstawy zarządzania i zachowania organizacyjne. Nauka o zarządzaniu jest w większym stopniu refleksją na temat problemów zarządzania,
14% rabatu
35,25
40,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania. Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz!
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutec
21% rabatu
43,18
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i or
21% rabatu
33,75
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne
21% rabatu
54,98
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu wyd. 2022
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz.
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
27
28
29
30
31
419
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj