Okładka książki #Girlboss
#Girlboss
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
In this New York Times bestselling sensation, founder and Executive Chairman of Nasty Gal Sophia Amoruso shares her story and inspires women everywhere to join the #GIRLBOSS movement. '#GIRLBOSS is more than a book . . . #GIRLBOSS is a mov
19% rabatu
35,91
44,52 zł
niedostępny
Okładka książki The Everything Store
The Everything Store
Autor: Stone Brad
Wydawca: Transworld Publ.
wysyłka: niedostępny
Though Amazon.com started off delivering books through the mail, its visionary founder, Jeff Bezos, was never content with being just a bookseller. He wanted Amazon to become ‘the everything store’, offering limitless selection and seductiv
19% rabatu
41,89
51,93 zł
niedostępny
Okładka książki POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG
Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online. Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pier
38% rabatu
36,31
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezent
6% rabatu
46,01
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Na saksy i do Bułgarii. Turystyka handlowa w PRL
Gdyby bóg handlu Merkury, któremu w 495 r. p.n.e. wzniesiono w Rzymie świątynię, sprawdził walizkę polskiego turysty wyjeżdżającego i przyjeżdżającego z zagranicy w okresie PRL, to byłby w najwyższym stopniu zdumiony. Poza przyborami toalet
31% rabatu
24,01
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Królowa oszczędzania
Królowa oszczędzania
Autor: Cait Flanders
wysyłka: niedostępny
Mniej rzeczy w domu, więcej luzu w życiu – inspirująca historia pewnego eksperymentu To nie jest kolejna książka o tym, jak żyć w duchu minimalizmu – to prawdziwa historia, która pokazuje jak piękne jest życie bez rzeczy, których nie potrze
44% rabatu
19,70
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Chasing Digital A Playbook for the New Economy
The paradigms of big business have changed. Business models that were once lucrative now seem to barely move the needle. Incumbents of the old guard find themselves superseded by new, digitally-charged, data-fuelled organisations that lever
19% rabatu
75,20
93,24 zł
niedostępny
Okładka książki Inbound Organization
Inbound Organization
Wydawca: Wiley
wysyłka: niedostępny
We’re in a major shift in a fundamental aspect of how businesses grow, how buyers purchase, and how businesses build meaningful conversations and customer relationships. Companies who align their mission, strategies, action plans, and tools
45% rabatu
52,64
95,71 zł
niedostępny
Okładka książki Stop Selling and Start Leading
In the Age of the Customer, sales effectiveness depends mightily on the buyer experience. Despite nearly-universal agreement on the need for creating value in every step of the buyer’s journey, sellers continue to struggle with how to creat
19% rabatu
77,19
95,71 zł
niedostępny
Okładka książki The Storytelling Edge
The Storytelling Edge
wysyłka: niedostępny
"A terrific and timely book that makes a compelling case for fundamentally rethinking how your business communicates. Recommended!" —Jay Baer, founder of Convince & Convert and author of Hug Your Haters "Once upon a time, storytelling was
19% rabatu
77,19
95,71 zł
niedostępny
Okładka książki Kawiarnia Mój pierwszy biznes Kreatywny zeszyt ćwiczeń
MÓJ PIERWSZY BIZNES – TO PROSTE! Masz przedsiębiorczą naturę? Palisz się do działania? Ta książka jest dla Ciebie. Wiesz już, że chcesz założyć swój pierwsze biznes, ale… pytania zaczynają się mnożyć. Jak zacząć? Skąd pieniądze na start? G
30% rabatu
22,30
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki LinkedIn Sales Navigator For Dummies
LinkedIn Sales Navigator For Dummies
Wydawca: Wiley
wysyłka: niedostępny
The ABCs of sales have changed. It's no longer: A-Always, B-Be, C-Closing. The new way of selling is: A-Always, B-Be, C-Contributing to your buyer's journey. Social selling is an effective way to engage with your customer, and the world's m
19% rabatu
89,38
110,83 zł
niedostępny
Okładka książki Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tw
26% rabatu
33,30
44,90 zł
niedostępny
Opakowanie Słownik handlowy polsko - rosyjski i rosyjsko - polski
Tom II Słownik zawiera: 16 500 wyrazów hasłowych i połączeń wyrazowych; słownictwo z dziedzin: bankowość i finanse, handel wewnętrzny i zagraniczny, marketing i reklama, giełda papierów wartościowych, podatki i cła, spedycja i transport, ub
22% rabatu
46,81
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rozważania o handlu wewnętrznym i obszarach rynkowych
Przedstawiony Czytelnikowi koleją tom serii „Klasycy Nauki Poznańskiej" jest przedrukiem dwóch artykułów Zbigniewa Zakrzewskiego, które ukazały się w latach sześćdziesiątych XX wieku. Z takiej odległości czasowej wynikają pewne różnice, zwł
31% rabatu
16,82
24,50 zł
niedostępny
Okładka książki F**k plastik
Nie możesz spać, bo dręczą cię myśli o 51 bilionach fragmentów plastiku pływających w oceanach? Nie panikuj! Wojna z plastikiem już się rozpoczęła. Kolejne rządy, firmy i korporacje na całym świecie przyglądają się pandemii plastiku, zanim
45% rabatu
16,44
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Szukając klienta
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktam
45% rabatu
21,45
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług
Koncepcja szczupłego zarządzania (lean management) prowadzi do ograniczania marnotrawstwa i tworzenia wartości dla klienta. Sprawdziła się ona w produkcji, ale czy taki sam sukces może osiągnąć w środowisku usług? Cechy usług wskazują bowie
20% rabatu
32,10
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Świadczenie usług drogą elekroniczną
Publikacja stanowi kompleksowe omówienie przepisów ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm.), która implementuje do polskiego porządku prawnego przepisy dyrektywy Parlamentu Europe
9% rabatu
162,28
179,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak korzystnie sprzedać mieszkanie dom, działkę lub inną nieruchomość.
Sprzedaj nieruchomość bez pośredników i zyskaj więcej Ten krótki i praktyczny poradnik to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zamienić posiadane metry kwadratowe na pełne konto w banku. Wbrew pozorom sprawa nie jest taka prosta. Nie w
31% rabatu
25,40
37,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
12
13
14
15
16
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj