Pierwszy kiosk, w którym serwowano burgera wołowego z frytkami, założony został przez Polaka, Teda S. Przybyłę, w centrum Chicago w 1937 r. Mimo iż zarówno jego hamburgery, jaki i frytki mogłyby śmiało konkurować z owianymi legendą daniami
45% rabatu
44,94 zł
81,70 zł
niedostępny
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless
45% rabatu
47,85 zł
87,00 zł
niedostępny
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokol
34% rabatu
38,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas intentionall
23% rabatu
41,95 zł
54,43 zł
niedostępny
Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować?
Autor:
Joanna Preisner
Paweł Preisner
Wydawca:
I.D. Media
wysyłka: niedostępny
"Chcesz sprzedać mieszkanie i nie wiesz, jak się do tego zabrać? Sięgnij po tę książkę! Zwłaszcza jeżeli chcesz uniknąć błędów i korzystnie sprzedać mieszkanie. To zbiór praktycznych porad, którymi dzielą się eksperci. Na dodatek całość nap
31% rabatu
24,03 zł
35,00 zł
niedostępny
European Union - China. Trade Relationships
Autor:
Zdzisław W. Puślecki
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China. Realistic point is important trends in the trade regime between EU and China. China is already in the process o
28% rabatu
70,13 zł
98,00 zł
niedostępny
SMART SHOPPING KUPUJ ŚWIADOMIE ŻYJ ZDROWIEJ
Autor:
Anna Makowska
Wydawca:
Burda Książki
wysyłka: niedostępny
Jedzenie to przyjemność, ale jak odnaleźć w gąszczu sklepowych półek wśród tysięcy kolorowych produktów te naprawdę wartościowe? Autorka, farmaceutka z wykształcenia, pokazuje, że robienie zakupów spożywczych nie musi być źródłem stresu, a
43% rabatu
25,70 zł
44,90 zł
niedostępny
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak za
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
niedostępny
audiobook
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - Audiobook
Autor:
ANTHONY IANNARINO
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy
36% rabatu
25,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Monografia "Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku" stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w "globalnej wiosce". Jej Autorzy prezentują różnorodne zagadnienia zarówno w
28% rabatu
42,21 zł
59,00 zł
niedostępny
16 500 wyrazów hasłowych i połączeń wyrazowych.
Słownictwo z dziedzin: bankowość i finanse, handel wewnętrzny i zagraniczny, marketing i reklama, giełda papierów wartościowych, podatki i cła, spedycja i transport, ubezpieczenia, organizacja
22% rabatu
26,57 zł
34,00 zł
niedostępny
How do you see women? And how do they see themselves?
In her role as Head Strategist at the world famous advertising agency J. Walter Thompson, author Rachel Pashley decided to find out. In a global survey orchestrated over five years, ove
19% rabatu
81,30 zł
100,80 zł
niedostępny
Testy kwalifikacja AU.33 Obsługa podróżnych w..
Autor:
Aleksandra Lewandowska
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zbiór zawiera pięć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.33. Obsługa podróżnych w portach i terminalach. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodn
17% rabatu
14,98 zł
18,00 zł
niedostępny
Funkcjonowanie e-biznesu
Autor:
Wawryszuk-Misztal Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz
26% rabatu
29,51 zł
39,90 zł
niedostępny
NARZĘDZIA GOOGLE DLA E-COMMERCE WYD. 2
Autor:
Krzysztof Marzec
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Google'owa skrzynka narzędziowa
Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż k
34% rabatu
26,29 zł
39,90 zł
niedostępny
E-MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA PRAWDA
Autor:
ARTUR DĄBROWSKI
FILIP KŁODAWSKI
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niem
45% rabatu
21,45 zł
39,00 zł
niedostępny
JEDYNY PODRĘCZNIK SPRZEDAŻY JAKIEGO POTRZEBUJESZ
Autor:
ANTHONY IANNARINO
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
niedostępny
NEW YORK TIMES BESTSELLERWALL STREET JOURNAL BESTSELLER
The Globe and Mail Top Leadership and Management BookForbes Top Creative Leadership Book
From the visionary head of Google's innovative People Operations comes a groundbreaking inquiry
23% rabatu
45,34 zł
59,00 zł
niedostępny
Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej Studium ekonomii prawa
Autor:
Czarnecka Marzena
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
„Dynamiczny rozwój rynku w Polsce, w tym dokonujące się zmiany na rynku energii elektrycznej, wzrost konkurencji na tym rynku a jednocześnie kształtowanie się nowoczesnego społeczeństwa konsumpcyjnego, społeczeństwa masowej konsumpcji stwar
19% rabatu
160,49 zł
199,00 zł
niedostępny
Mniej intymny portret zakupowy polaków wyd. 2
Autor:
tekst – Marta Sapała
Wydawca:
Mamania
wysyłka: niedostępny
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się – na jakiś czas – radykalnie ogranicz
43% rabatu
22,91 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|