Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Autor:
Pradeep A. K.
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, j
39% rabatu
35,72 zł
59,00 zł
niedostępny
audiobook
Go-Givers Rozdawcy sprzedają więcej - Audiobook
Autor:
Bob Burg
John David Mann
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Do Rozdawców doskonałe wyniki przychodzą same...
Swoim bestsellerem Go-Giver Rozdawca Bob Burg i John David Mann podbili świat biznesu, udowadniając, że dawanie jest najskuteczniejszą, dającą największe spełnienie ścieżką wiodącą do sukcesu
21% rabatu
23,76 zł
29,90 zł
niedostępny
Podręcznik akademicki stanowiący pierwszą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, przeznaczony dla studentów, wykładowców i doktorantów na kierunkach ekonomicznych uczelni wyższych. W sposób wyczerpujący prezentuje obecny stan w
26% rabatu
5,33 zł
7,18 zł
niedostępny
Znajdź rynek i odbiorców dla swoich programów
Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
Zorganizuj efektywny proces sprzedaży dla swojego przedsięwzięcia
Każdy, nawet najdoskona
26% rabatu
43,39 zł
59,00 zł
niedostępny
Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować
45% rabatu
21,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Autor:
Wojciech Budzyński
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych
21% rabatu
31,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Zarządzanie sprzedażą. Praktyki najlepszych
Autor:
Chet Holmes
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Chet Holmes został nazwany ,,najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu"". Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce ni
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej wsieci, anastępnie jej prowadzeniem. Omówiono wniej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, b
28% rabatu
24,33 zł
34,00 zł
niedostępny
Bohaterami rozmów są przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego i papierniczego. Firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos jest dla śr
39% rabatu
24,49 zł
40,00 zł
niedostępny
Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiś
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Ochrona konsumenta w prawie polskim i Unii Europejskiej
Autor:
KROLIKOWSKA-OLCZAK MARIA
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Dynamiczny rozwój ochrony konsumenta w Unii Europejskiej zrewolucjonizował ochronę konsumenta w Polsce. W krajowych porządkach prawnych prawodawcy przyjmują założenie, że wobec przedsiębiorcy-profesjonalisty, konsument jest stroną słabszą z
9% rabatu
107,87 zł
119,00 zł
niedostępny
W książce omówiono umowy handlowe wyodrębnione normatywnie – mające swoje źródło zarówno w przepisach kodeksu cywilnego, jak i w uregulowaniach poza jego obszarem. W opracowaniu dokonano analizy następujących umów:
- sprzedaży na raty,
- ra
27% rabatu
138,25 zł
189,00 zł
niedostępny
Stosuj sprawdzone techniki komunikacji z klientem, tak by był on zadowolony ze współpracy. Zaprezentowane w publikacji case study pomogą w uniknięciu zerwania rozmów i wycofania się klienta podczas ważnych negocjacji handlowych.
Jest to mo
34% rabatu
25,59 zł
39,00 zł
niedostępny
Angielsko-polski podręczny słownik handlu zagranicznego + Angielsko-polski słownik skrótów biznesu m
Autor:
Paweł Zechenter
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet 2 słowników
Angielsko-Polski Słownik Skrótów Biznesu Międzynarodowego zawiera ok. 45 000 skrótów z następujących dziedzin: cła, handel zagraniczny, makroekonomia, marketing, reklama, transport (morski, lotniczy, kolejowy, drogowy),
31% rabatu
67,96 zł
99,00 zł
niedostępny
Sklep, w którym kupisz wszystko: J.Bezos i era ...
Autor:
Stone Brad
Wydawca:
Albatros
wysyłka: niedostępny
Dziennikarz ekonomiczny Brad Stone śledzi rozwój Amazona od jego powstania w 1995 roku, i zna dobrze jego założyciela i głównego właściciela. Książka, stanowiąca kronikę dziejów firmy - od trudnych początków po światową ekspansję, powstała
24% rabatu
31,77 zł
42,00 zł
niedostępny
Kasia Bosacka wraz ze swoją ekipą testuje oferowane przez handel przedmioty codziennego użytku. Podpowiada, jak wybierać artykuły najbardziej odpowiednie do naszych potrzeb i w najlepszych cenach. Pokazuje, na co zwracać uwagę, by nie dać s
39% rabatu
15,23 zł
24,90 zł
niedostępny
Monografia jako pierwsza podejmuje problem porozumień międzyregionalnych, zawierających oprócz liberalizacji ceł rozwiązania dotyczące polityki konkurencji, inwestycji, ochrony praw własności intelektualnej, standardów pracy oraz standardów
19% rabatu
43,55 zł
54,00 zł
niedostępny
Kolejna odsłona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców!Większość ludzi kocha kupować. Mniej więcej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiają zakupy, nie znoszą sprzedawców. Dzieje się ta
35% rabatu
31,69 zł
49,00 zł
niedostępny
Młodzi nabywcy na e-zakupach
Autor:
Gracz Leszek
Ostrowska Izabela
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny
34% rabatu
38,60 zł
58,80 zł
niedostępny
Czarna lista nieuczciwych praktyk handlowych a granice prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w Unii Europejskiej
Autor:
Monika Namysłowska
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono problematykę czarnej listy nieuczciwych praktyk handlowych, wprowadzonej załącznikiem I do dyrektywy 2005/29/WE o nieuczciwych praktykach handlowych.
Publikacja zawiera m.in. omówienie:
– wymienionych w liście zakaza
19% rabatu
79,84 zł
99,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|