Towar dobrze podany to towar sprzedany!Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by t
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Bogdan Klukowski na niespełna stu stronach zebrał moc porad i informacji o e-bookach oraz zjawiskach towarzyszących ich rosnącej popularności. Autor obiektywnym okiem spogląda na kwestie cen e-booków, prawa autorskiego związanego z publikow
9% rabatu
21,76 zł
24,00 zł
niedostępny
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym oręże
17% rabatu
40,89 zł
49,00 zł
niedostępny
Stosunki handlowe Unii Europejskiej z państwami...
Autor:
Zysk Wojciech
Gromala Paulina
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Rosnąca potęga państw europejskich na przełomie XX i XXI wieku, a także polityka większości państw na świecie skierowana jest na coraz to szersze formy współpracy. W tym ujęciu Unia Europejska utrzymuje skomp
30% rabatu
34,51 zł
49,00 zł
niedostępny
Licytacje komornicze
Autor:
Nowakowski Krzysztof
Wydawca:
Warszawska Firma Wydawnicza
wysyłka: niedostępny
„Licytacje komornicze” to praktyczny i przystępny poradnik. Czytelnik dowie się dzięki niemu, czym są licytacje komornicze, w jaki sposób do nich dochodzi oraz pozna obowiązki ciążące na wierzycielu chcącym odzyskać swoje pieniądze. Autor w
35% rabatu
19,40 zł
30,00 zł
niedostępny
Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Autor:
dr Wojciech Chmielewski
Wydawca:
Kreator
wysyłka: niedostępny
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
38% rabatu
30,79 zł
49,90 zł
niedostępny
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy
Autor:
Scott C. Fox
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zamiast pracować na dostatek swojego szefa, chcesz na nowo zaplanować życie wokół twoich pasji? Przeczytaj Click Millionaires Scotta Foksa, a dowiesz się, jak za pomocą biznesowego sposobu na życie zamienić zainteresowania na pieniądzedr Jo
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Faktoring jako jeden z instrumentów zarządz. DIFIN
Autor:
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest poświęcona trzem ważnym procesom finansowym-zarządzania, zarządzania zobowiązaniami i kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Łączy je faktoring jako instrument, który może być w tych procesach wykorzystywany.
22% rabatu
50,95 zł
65,00 zł
niedostępny
Statystyczna ocena znaczenia sektora usług w gospodarce Polski
Autor:
Szczukocka Agata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Sektor usług ulega wielu przeobrażeniom, a pod wpływem sygnałów płynących z rynku nadal dokonują się w nim zmiany. Zmienia się charakter usług, powstają nowe rodzaje usług między innymi oparte na wysokich technologiach, ale wiele z nich nie
45% rabatu
16,75 zł
30,45 zł
niedostępny
Atrakcyjnośc łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów
Autor:
Rochmińska Agnieszka
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Struktura polskiego handlu podlegała dynamicznym przemianom od końca lat 80. XX wieku, kiedy to handel był jeszcze dziedziną silnie znacjonalizowaną. Początkowo zmiany te dotyczyły głownie własności (prywatyzacja) oraz dynamicznego rozwoju
45% rabatu
18,48 zł
33,60 zł
niedostępny
Która z nas nie marzy o tym, żeby wyglądać jak gwiazda filmowa, nosić ubrania od najlepszych projektantów, budzić podziw mężczyzn i innych kobiet? Carrie Bradshaw z ""Seksu w wielkim mieście"" do szczęścia potrzebowała butów od Manolo Blahn
34% rabatu
21,60 zł
32,90 zł
niedostępny
Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Autor:
Nowotarska-Romaniak Beata
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezp
27% rabatu
43,16 zł
59,00 zł
niedostępny
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozw
28% rabatu
35,78 zł
50,00 zł
niedostępny
Rynkowe zachowania polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
Autor:
Włodarczyk Katarzyna
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Jest to ważna, chyba pierwsza na rynku wydawniczym, pozycja charakteryzująca bardzo złożone zjawisko, odnoszące się do rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji. [...] Autorka wykorzystała zarówno literaturę o
14% rabatu
41,97 zł
49,00 zł
niedostępny
Umowa przedwstępna dotycząca zakupu nieruchomości
Autor:
Wajda Dominika
Wydawca:
LexisNexis
wysyłka: niedostępny
Rozwój gospodarczy i dynamika zjawisk ekonomicznych na rynku nieruchomości (zarówno mieszkaniowych, jak i komercyjnych) prowadzi do tego, że stosunki prawne związane z ich obrotem stają się coraz bardziej złożone. Aby zminimalizować ryzyko
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
niedostępny
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw... DIFIN
Autor:
migielska Grażyna
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które
19% rabatu
44,36 zł
55,00 zł
niedostępny
Książka zawiera kompleksową analizę wszystkich spółek osobowych występujących w kodeksie spółek handlowych (spółki jawnej, partnerskiej, komandytowej i komandytowo-akcyjnej). W opracowaniu omówione zostały w szczególności kwestie dotyczące:
27% rabatu
101,68 zł
139,00 zł
niedostępny
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik...
Autor:
Morawski Krzysztof
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Śmiało ruszaj w świat Internetu! Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie d
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
100 rzeczy, które każdy projektant powinien ...
Autor:
Susan Weinschenk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukces
33% rabatu
32,84 zł
49,00 zł
niedostępny
Transport i spedycja międzynarodowa w handlu zagranicznym
Autor:
Sikorski Andrzej
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Praktyczny instruktaż, który przeprowadzi czytelnika po trudnej tematyce transportu i spedycji międzynarodowej. Prosty, wzbogacony o przykłady język książki obejmuje m.in.:
Analizę i omówienie 11 reguł Incoterms 2010 oraz zmian w poszczegó
4% rabatu
140,61 zł
147,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|