Okładka książki Wielkie centrum handlowe w przestrzeni miejskiej i podmiejskiej
Spis treści: Centra handlowe - podstawowe pojecia i zagadnienia badawcze Centrum handlowe Manufaktura w Łodzi Centrum handlowe Ptak w Rzgowie Zakończenie Literatura
25% rabatu
20,44
27,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,44
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2012 Who is who
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. Druga część tomu poświęcona jest najważniejszym imprezom targowym w naszej branży, wszystkim w
31% rabatu
44,71
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,71
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2012 Wydawnictwa
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (osobne rozdziały poświęcono na omówienie sytuacji na rynku publikacji naukowych, książek dla dzieci i młodzieży, literatury religijnej itp.). Ponadto znala
35% rabatu
51,83
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,83
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2012 Dystrybucja
Tom „Dystrybucja” – z analizą rynku dystrybucyjnego. Zasadniczą część tomu stanowią prezentacje największych polskich hurtowni, firm dystrybucyjnych, sieci księgarskich i księgarń indywidualnych.
31% rabatu
48,15
70,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15
Okładka książki Sprzedać książkę po okładce
Techniki perswazji na okładkach książek literackich wydawanych w Polsce. Jak sprzedać książkę? Można zacząć od sprzedaży czytelnikowi jej okładki. O tym właśnie traktuje publikacja Przemysława Narbutowicza. „Sprzedać książkę po okładce” st
38% rabatu
24,06
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,06
Okładka książki Sklepy internetowe
Sklepy internetowe
Autor: Feldy Marzena
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: - omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu pode
20% rabatu
47,38
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38
Okładka książki Prawo handlowe dla ekonomistów
W publikacji w sposób kompleksowy i zwięzły przedstawiono zagadnienia z zakresu prawa handlowego (prawa gospodarczego prywatnego). Omówione zostały pojęcia ogólne prawa handlowego, formy organizacyjno-prawne przedsiębiorców, umowy handlowe
48% rabatu
30,68
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68
Okładka książki Mała firma w sieci narzędzia google
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i
21% rabatu
27,50
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50
Okładka książki Usługi turystyczne Komentarz
Usługi turystyczne Komentarz
Autor: Cybula Piotr
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak: – ochrona klienta biura podróży, – zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wyciecze
20% rabatu
103,57
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,57
Okładka książki VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny...
Kupić, sprzedać, zarobić… Tylko z VirtueMart! Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak d
31% rabatu
21,95
31,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95
Okładka książki Regionalizm handlowy w XXI wieku
Książka jest kompleksowym opracowaniem teorii regionalizmu handlowego oraz badań empirycznych wpływu tego procesu na współpracę gospodarczą na świecie. Regionalizm handlowy stał się w XXI wieku najczęściej wybieraną formą regulowania współp
19% rabatu
23,44
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,44
Okładka książki Rozmowy o rynku książki XI
Rozmowy o rynku książki XI
Autor: Praca zbiorowa
wysyłka: niedostępny
Kolejny rok minął, a to już jedenasta edycja naszego zbioru wywiadów drukowanych w dwutygodniku "Biblioteka Analiz". Tradycyjnie, bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjn
32% rabatu
27,12
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,12
Okładka książki Integracja handlowa w Nowych Państwach Członkowskich (UE-10)
Monografia jest efektem kilkuletnich badań prowadzonych przez Autora w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Stanowi pewnego rodzaju kontynuację, poszerzenie i aktualizację wcześniejszych p
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Wygraj wojnę o umysł klienta instrukcja obsługi umysłu na zakupach Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! U
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie
Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt zostały zaliczone przez ""New York Timesa"" do najbardziej inspirujących książek biznesowych
20% rabatu
43,70
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,70
Okładka książki Rynek turystyczny
Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym rynku turystycznym. Uwzględniono w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i
20% rabatu
39,35
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,35
Okładka książki Go-givers. Rozdawcy sprzedają więcej
Do Rozdawców doskonałe wyniki przychodzą same... Swoim bestsellerem Go-Giver Rozdawca Bob Burg i John David Mann podbili świat biznesu, udowadniając, że dawanie jest najskuteczniejszą, dającą największe spełnienie ścieżką wiodącą do sukcesu
21% rabatu
23,56
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56
Okładka książki Lojalność konsumenta. Jak budować...
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny, kl
35% rabatu
25,40
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40
Okładka książki Innowacyjna bankowość internetowa
Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najist
20% rabatu
47,38
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38
Okładka książki Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka światowa podlegała w ostatnich dziesięcioleciach, na tle podstawowych teorii z zakresu ekonomi
27% rabatu
47,24
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24
Liczba wyświetlanych pozycji:
42
43
44
45
46
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj