Okładka książki Metody i tablice przepływów międzygałęziowych w analizach handlu zagranicznego w Polsce
Modele przepływów międzygałęziowych (input-output) stosowane są w analizach ekonomicznych już od ponad 70 lat. Taki właśnie model zastosował Wassily Leontief do oszacowania nakładów czynników produkcji zawartych w amerykańskim handlu zagran
25% rabatu
21,97
29,40 zł
niedostępny
Okładka książki Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem
Pierw­sza książ­ka wy­da­na w ję­zy­ku pol­skim, po­świę­co­na sztu­ce no­wo­cze­snej ob­słu­gi kel­ner­skiej.Sku­pia się na tym, co w za­wo­dzie kel­ne­ra jest naj­waż­niej­sze - na umie­jęt­no­ściach in­ter­per­so­nal­nych, pre­zen­ta­cyj
26% rabatu
36,21
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa...
Po prostu kup! Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myś
31% rabatu
23,96
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki E-m@il Marketing
E-m@il Marketing
Wydawca: One Press Helion
wysyłka: niedostępny
E-mail marketing? To działa! Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online fa
35% rabatu
22,74
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
5 lat doświadczenia w jednej książce! Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne cz
31% rabatu
25,40
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki W supermarkecie szczęścia
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sfer
19% rabatu
48,39
60,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wielkie centrum handlowe w przestrzeni miejskiej i podmiejskiej
Spis treści: Centra handlowe - podstawowe pojecia i zagadnienia badawcze Centrum handlowe Manufaktura w Łodzi Centrum handlowe Ptak w Rzgowie Zakończenie Literatura
25% rabatu
20,40
27,30 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2012 Who is who
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. Druga część tomu poświęcona jest najważniejszym imprezom targowym w naszej branży, wszystkim w
31% rabatu
44,62
65,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2012 Wydawnictwa
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (osobne rozdziały poświęcono na omówienie sytuacji na rynku publikacji naukowych, książek dla dzieci i młodzieży, literatury religijnej itp.). Ponadto znala
35% rabatu
51,72
80,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2012 Dystrybucja
Tom „Dystrybucja” – z analizą rynku dystrybucyjnego. Zasadniczą część tomu stanowią prezentacje największych polskich hurtowni, firm dystrybucyjnych, sieci księgarskich i księgarń indywidualnych.
31% rabatu
48,06
70,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedać książkę po okładce
Techniki perswazji na okładkach książek literackich wydawanych w Polsce. Jak sprzedać książkę? Można zacząć od sprzedaży czytelnikowi jej okładki. O tym właśnie traktuje publikacja Przemysława Narbutowicza. „Sprzedać książkę po okładce” st
38% rabatu
24,00
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wpływ kursu walutowego na handel zagraniczny
W książce przeanalizowano zmiany w polskim handlu zagranicznym pod wpływem zmian kursu walutowego. Autorzy skoncentrowali się na: • zmianach polskiego reżimu kursowego, • wpływie reżimu kursowego na handel zagraniczny, • uwarunkowaniach
27% rabatu
39,88
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Sklepy internetowe
Sklepy internetowe
Autor: Feldy Marzena
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: - omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu pode
20% rabatu
47,29
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo handlowe dla ekonomistów
W publikacji w sposób kompleksowy i zwięzły przedstawiono zagadnienia z zakresu prawa handlowego (prawa gospodarczego prywatnego). Omówione zostały pojęcia ogólne prawa handlowego, formy organizacyjno-prawne przedsiębiorców, umowy handlowe
45% rabatu
32,45
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Usługi turystyczne Komentarz
Usługi turystyczne Komentarz
Autor: Cybula Piotr
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak: – ochrona klienta biura podróży, – zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wyciecze
20% rabatu
103,39
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny...
Kupić, sprzedać, zarobić… Tylko z VirtueMart! Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak d
31% rabatu
21,90
31,90 zł
niedostępny
Okładka książki Regionalizm handlowy w XXI wieku
Książka jest kompleksowym opracowaniem teorii regionalizmu handlowego oraz badań empirycznych wpływu tego procesu na współpracę gospodarczą na świecie. Regionalizm handlowy stał się w XXI wieku najczęściej wybieraną formą regulowania współp
19% rabatu
23,40
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rozmowy o rynku książki XI
Rozmowy o rynku książki XI
Autor: Praca zbiorowa
wysyłka: niedostępny
Kolejny rok minął, a to już jedenasta edycja naszego zbioru wywiadów drukowanych w dwutygodniku "Biblioteka Analiz". Tradycyjnie, bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjn
32% rabatu
27,06
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Integracja handlowa w Nowych Państwach Członkowskich (UE-10)
Monografia jest efektem kilkuletnich badań prowadzonych przez Autora w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Stanowi pewnego rodzaju kontynuację, poszerzenie i aktualizację wcześniejszych p
19% rabatu
39,52
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Wygraj wojnę o umysł klienta instrukcja obsługi umysłu na zakupach Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! U
31% rabatu
27,40
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
42
43
44
45
46
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj