Metody i tablice przepływów międzygałęziowych w analizach handlu zagranicznego w Polsce
Autor:
Przybyliński Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Modele przepływów międzygałęziowych (input-output) stosowane są w analizach ekonomicznych już od ponad 70 lat. Taki właśnie model zastosował Wassily Leontief do oszacowania nakładów czynników produkcji zawartych w amerykańskim handlu zagran
25% rabatu
21,97 zł
29,40 zł
niedostępny
Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem
Autor:
Janasik Aldona
Zarczuk Dorota
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej.Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyj
26% rabatu
36,21 zł
49,00 zł
niedostępny
Po prostu kup!
Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myś
31% rabatu
23,96 zł
34,90 zł
niedostępny
E-mail marketing? To działa!
Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online fa
35% rabatu
22,74 zł
34,90 zł
niedostępny
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
Autor:
Stalewski Piotr
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
5 lat doświadczenia w jednej książce!
Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne cz
31% rabatu
25,40 zł
37,00 zł
niedostępny
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sfer
19% rabatu
48,39 zł
60,00 zł
niedostępny
Wielkie centrum handlowe w przestrzeni miejskiej i podmiejskiej
Autor:
Dzieciuchowicz Jerzy
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Spis treści:
Centra handlowe - podstawowe pojecia i zagadnienia badawcze
Centrum handlowe Manufaktura w Łodzi
Centrum handlowe Ptak w Rzgowie
Zakończenie
Literatura
25% rabatu
20,40 zł
27,30 zł
niedostępny
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. Druga część tomu poświęcona jest najważniejszym imprezom targowym w naszej branży, wszystkim w
31% rabatu
44,62 zł
65,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2012 Wydawnictwa
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (osobne rozdziały poświęcono na omówienie sytuacji na rynku publikacji naukowych, książek dla dzieci i młodzieży, literatury religijnej itp.). Ponadto znala
35% rabatu
51,72 zł
80,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2012 Dystrybucja
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Tom „Dystrybucja” – z analizą rynku dystrybucyjnego. Zasadniczą część tomu stanowią prezentacje największych polskich hurtowni, firm dystrybucyjnych, sieci księgarskich i księgarń indywidualnych.
31% rabatu
48,06 zł
70,00 zł
niedostępny
Sprzedać książkę po okładce
Autor:
Narbutowicz Przemysław
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Techniki perswazji na okładkach książek literackich wydawanych w Polsce.
Jak sprzedać książkę? Można zacząć od sprzedaży czytelnikowi jej okładki. O tym właśnie traktuje publikacja Przemysława Narbutowicza. „Sprzedać książkę po okładce” st
38% rabatu
24,00 zł
39,00 zł
niedostępny
W książce przeanalizowano zmiany w polskim handlu zagranicznym pod wpływem zmian kursu walutowego. Autorzy skoncentrowali się na:
• zmianach polskiego reżimu kursowego,
• wpływie reżimu kursowego na handel zagraniczny,
• uwarunkowaniach
27% rabatu
39,88 zł
54,90 zł
niedostępny
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.
Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu pode
20% rabatu
47,29 zł
59,00 zł
niedostępny
Prawo handlowe dla ekonomistów
Autor:
Bogusława Gnela (red. nauk.)
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W publikacji w sposób kompleksowy i zwięzły przedstawiono zagadnienia z zakresu prawa handlowego (prawa gospodarczego prywatnego). Omówione zostały pojęcia ogólne prawa handlowego, formy organizacyjno-prawne przedsiębiorców, umowy handlowe
45% rabatu
32,45 zł
59,00 zł
niedostępny
W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak:
– ochrona klienta biura podróży,
– zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wyciecze
20% rabatu
103,39 zł
129,00 zł
niedostępny
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny...
Autor:
Żmudziński Marcin
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Kupić, sprzedać, zarobić… Tylko z VirtueMart!
Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi
Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę
Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak d
31% rabatu
21,90 zł
31,90 zł
niedostępny
Książka jest kompleksowym opracowaniem teorii regionalizmu handlowego oraz badań empirycznych wpływu tego procesu na współpracę gospodarczą na świecie. Regionalizm handlowy stał się w XXI wieku najczęściej wybieraną formą regulowania współp
19% rabatu
23,40 zł
29,00 zł
niedostępny
Kolejny rok minął, a to już jedenasta edycja naszego zbioru wywiadów drukowanych w dwutygodniku "Biblioteka Analiz". Tradycyjnie, bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjn
32% rabatu
27,06 zł
40,00 zł
niedostępny
Integracja handlowa w Nowych Państwach Członkowskich (UE-10)
Autor:
Edward Molendowski
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Monografia jest efektem kilkuletnich badań prowadzonych przez Autora w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Stanowi pewnego rodzaju kontynuację, poszerzenie i aktualizację wcześniejszych p
19% rabatu
39,52 zł
49,00 zł
niedostępny
Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach
Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! U
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|