![]() Wielkie centrum handlowe w przestrzeni miejskiej i podmiejskiej
Autor:
Dzieciuchowicz Jerzy
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Spis treści:
Centra handlowe - podstawowe pojecia i zagadnienia badawcze
Centrum handlowe Manufaktura w Łodzi
Centrum handlowe Ptak w Rzgowie
Zakończenie
Literatura
25% rabatu
20,44 zł
27,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,44 zł
![]()
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. Druga część tomu poświęcona jest najważniejszym imprezom targowym w naszej branży, wszystkim w
31% rabatu
44,71 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,71 zł
![]() Rynek książki w Polsce 2012 Wydawnictwa
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (osobne rozdziały poświęcono na omówienie sytuacji na rynku publikacji naukowych, książek dla dzieci i młodzieży, literatury religijnej itp.). Ponadto znala
35% rabatu
51,83 zł
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,83 zł
![]() Rynek książki w Polsce 2012 Dystrybucja
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Tom „Dystrybucja” – z analizą rynku dystrybucyjnego. Zasadniczą część tomu stanowią prezentacje największych polskich hurtowni, firm dystrybucyjnych, sieci księgarskich i księgarń indywidualnych.
31% rabatu
48,15 zł
70,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15 zł
![]() Sprzedać książkę po okładce
Autor:
Narbutowicz Przemysław
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Techniki perswazji na okładkach książek literackich wydawanych w Polsce.
Jak sprzedać książkę? Można zacząć od sprzedaży czytelnikowi jej okładki. O tym właśnie traktuje publikacja Przemysława Narbutowicza. „Sprzedać książkę po okładce” st
38% rabatu
24,06 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,06 zł
![]()
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.
Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu pode
20% rabatu
47,38 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38 zł
![]() Prawo handlowe dla ekonomistów
Autor:
Bogusława Gnela (red. nauk.)
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W publikacji w sposób kompleksowy i zwięzły przedstawiono zagadnienia z zakresu prawa handlowego (prawa gospodarczego prywatnego). Omówione zostały pojęcia ogólne prawa handlowego, formy organizacyjno-prawne przedsiębiorców, umowy handlowe
48% rabatu
30,68 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł
![]()
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i
21% rabatu
27,50 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50 zł
![]()
W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak:
– ochrona klienta biura podróży,
– zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wyciecze
20% rabatu
103,57 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,57 zł
![]() VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny...
Autor:
Żmudziński Marcin
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Kupić, sprzedać, zarobić… Tylko z VirtueMart!
Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi
Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę
Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak d
31% rabatu
21,95 zł
31,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł
![]()
Książka jest kompleksowym opracowaniem teorii regionalizmu handlowego oraz badań empirycznych wpływu tego procesu na współpracę gospodarczą na świecie. Regionalizm handlowy stał się w XXI wieku najczęściej wybieraną formą regulowania współp
19% rabatu
23,44 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,44 zł
![]()
Kolejny rok minął, a to już jedenasta edycja naszego zbioru wywiadów drukowanych w dwutygodniku "Biblioteka Analiz". Tradycyjnie, bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjn
32% rabatu
27,12 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,12 zł
![]() Integracja handlowa w Nowych Państwach Członkowskich (UE-10)
Autor:
Edward Molendowski
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Monografia jest efektem kilkuletnich badań prowadzonych przez Autora w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Stanowi pewnego rodzaju kontynuację, poszerzenie i aktualizację wcześniejszych p
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
![]()
Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach
Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! U
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]() Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie
Autor:
Harvey Mackay
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt zostały zaliczone przez ""New York Timesa"" do najbardziej inspirujących książek biznesowych
20% rabatu
43,70 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,70 zł
![]()
Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym rynku turystycznym. Uwzględniono w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i
20% rabatu
39,35 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,35 zł
![]() Go-givers. Rozdawcy sprzedają więcej
Autor:
Bob Burg
John David Mann
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Do Rozdawców doskonałe wyniki przychodzą same... Swoim bestsellerem Go-Giver Rozdawca Bob Burg i John David Mann podbili świat biznesu, udowadniając, że dawanie jest najskuteczniejszą, dającą największe spełnienie ścieżką wiodącą do sukcesu
21% rabatu
23,56 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł
![]()
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny, kl
35% rabatu
25,40 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł
![]() Innowacyjna bankowość internetowa
Autor:
Guzek Elżbieta
Ślązak Emil
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.
Autorzy książki przedstawiają najist
20% rabatu
47,38 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38 zł
![]()
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka światowa podlegała w ostatnich dziesięcioleciach, na tle podstawowych teorii z zakresu ekonomi
27% rabatu
47,24 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|