Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Autor:
Płudowski Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788301156374
EAN:
978830115637401
oprawa:
Miękka
format:
16.4x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
53,76 zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,61 zł
Opis produktu
Książka:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|