Okładka książki Doktryna jakości
Doktryna jakości
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Pracuj z sensem! Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej
33% rabatu
39,32
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych
W książce przedstawiono zagadnienia związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością oraz możliwością jego integracji z innymi systemami zarządzania, z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie dotyczących nowelizacji systemów zarządzania
27% rabatu
71,92
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo cywilne Zbiór przepisów
Stan prawny na 15 października 2016 r. Uwzględnia zmiany wchodzące w życie z dniem: KODEKS CYWILNY: 8 września 2016 r. - ustawa z dnia 10 lipca 2015 r. o zmianie ustawy - Kodeks cywilny, ustawy - Kodeks postępowania cywilnego oraz niektóryc
27% rabatu
46,08
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Bezpieczeństwo i jakość żywności
Jest to pierwsza na rynku polskim praca, która w wieloaspektowy sposób przedstawia zagadnienia związane z bezpieczeństwem i jakością żywności. Tematyka ta należy obecnie do jednego z głównych nurtów rozważań w obszarze współczesnych problem
40% rabatu
53,33
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej
Opracowanie zawiera zarówno podstawy teoretyczne do zarządzania jakością (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakości usług psychiatrycznych), jak i praktyczne narzędzia, niezbędne do oceny jakości usług medycznych. Jest podsumowanie
21% rabatu
16,67
21,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności
Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa pr
19% rabatu
38,71
48,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia
Praca dotyczy relacji interpersonalnych i międzyorganizacyjnych w instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia. Zdaniem autorki zaburzenia komunikacji przekładają się na obniżenie poziomu usługi zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów poro
19% rabatu
36,29
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, na
24% rabatu
52,20
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
We współczesnej gospodarce rośnie znaczenie jakości, coraz częściej uznawanej za jedno ze źródeł przewagi konkurencyjnej. Autor przedstawił: czynniki wpływające na kompleksowe zarządzanie jakością; istotę projakościowego zarządzania; organi
27% rabatu
39,88
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w działalności leczniczej. Nowe wymagania systemów zarządzania - normy ISO i st
Książka omawia najważniejsze problemy związane z wdrożeniem systemów zarządzaniem jakością w placówce medycznej. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość stała się przedmiotem całościowego zarządzania organi
34% rabatu
58,43
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość usług medycznych
Jakość usług medycznych
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy robo
26% rabatu
50,99
69,00 zł
niedostępny
Opakowanie Inżynieria jakości w technologi maszyn
Publikacja niniejsza przedstawia wiedzę z zakresu nowoczesnej technologii maszyn w perspektywie zastosowań metod inżynierii jakości. Inżynieria jakości jest dyscypliną zajmującą się czynnym kształtowaniem w systemach gospodarczych ekonomicz
9% rabatu
19,04
21,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w logistyce
Niniejszy skrypt ma na celu zapoznanie studentów kierunku "logistyka" oraz słuchaczy kursów i studiów podyplomowych z zakresu różnych aspektów logistyki z zagadnieniami jakości w systemach, procesach i produktach logistycznych, które omówio
10% rabatu
5,43
6,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prawne aspekty jakości towarów
Podręcznik jest nowością na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w nim polskie i europejskie regulacje w zakresie prawnych wymogów bezpieczeństwa i jakości towarów. Układ podręcznika i jego treść są nowatorskie. Poruszane w nim zagadnienia n
25% rabatu
29,40
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki SPC statystyczne sterowanie procesami produkcji
W podręczniku przedstawiono podstawową wiedzę wraz z przykładami zastosowania, niezbędną do statystycznego sterowania procesami produkcyjnymi, w których jakość jest sprawą priorytetową. W publikacji omówiono zagadnienia dotyczące systemów z
11% rabatu
16,54
18,50 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość usłuj turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
28% rabatu
41,50
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Corporate governance BRIC i Polska na tle krajów rozwiniętych
Celem niniejszej książki jest analiza systemów corporate governance wybranych krajów oraz próba pokazania (wyniki badań) wpływu jakości nadzoru korporacyjnego na ich rozwój gospodarczy. Treść książki – mającej charakter empiryczny – podzie
14% rabatu
32,38
37,80 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością inf. w organiz. zhierarch.
Współczesna rzeczywistość jest zdominowana przez informację i technologie służące do jej pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania. Informacja staje się najcenniejszym zasobem, cenniejszym niż ziemia czy kapitał. Jest niezbędna do funkcjo
28% rabatu
55,82
78,00 zł
niedostępny
Opakowanie Jakość usług turystycznych
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano za
9% rabatu
28,56
31,50 zł
niedostępny
Okładka książki Rola akredytacji w zarządzaniu szpitalem
Pojęcie jakości jest nieodzownym elementem działalności leczniczej, a istotą obu kategorii jest pacjent (klient). Ponadto rynek usług medycznych funkcjonuje w warunkach dużej niepewności, co sprawia, że zarządzanie podmiotem leczniczym wyma
28% rabatu
20,04
28,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
7
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj