Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Autor:
Knosala Ryszard
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w si
28% rabatu
71,59 zł
99,90 zł
niedostępny
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
28% rabatu
33,63 zł
47,00 zł
niedostępny
Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla praktyków
Autor:
Stephanie Ockerman
Simon Reindl
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ic
40% rabatu
24,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym
Autor:
Grażyna Paulina Wójcik
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartości
32% rabatu
51,27 zł
75,00 zł
niedostępny
Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów
Autor:
Michał Sobczak
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wszystko, co musisz wiedzieć o jakości oprogramowania, w jednym miejscu!
Poznaj rodzaje błędów
Zapewnij wysoką jakość kodu
Dowiedz się, jak należycie testować
Twórz niezawodne oprogramowanie
Czym jest jakość oprogramowania? Czy to wyłącznie
45% rabatu
26,95 zł
49,00 zł
niedostępny
Zarządzanie jakością w klubie sportowym
Autor:
Tomanek Mateusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Osiągnięcia sportowe uzyskane na mistrzostwach Polski, Europy, świata czy podczas igrzysk olimpijskich to rezultat wieloletnich przygotowań. Od czasu gdy zaczęto zwracać większą uwagę na piramidę szkolenia, nie tylko w jego aspekcie sportow
6% rabatu
33,71 zł
36,00 zł
niedostępny
Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania po
32% rabatu
47,84 zł
70,00 zł
niedostępny
W monografii w szczegółowy sposób scharakteryzowano zasady doskonalenia działań w zakresie zarządzania jakością. Autorka uzasadnia dobór proponowanych mierników i wskaźników, korzystając z bogatej literatury przedmiotu oraz autorskich konce
9% rabatu
44,42 zł
49,00 zł
niedostępny
Zarządzanie jakością z przykładami
Autor:
Hamrol Adam
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Drugie, zmienione wydanie podręcznika do zarządzania jakością jest kierowane do studentów uczelni wyższych na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn oraz studentów innych kierunków, studiujący
22% rabatu
58,53 zł
74,90 zł
niedostępny
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środ
28% rabatu
32,20 zł
45,00 zł
niedostępny
System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Autor:
Marek Bugdol
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana j
40% rabatu
24,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej
Autor:
Bednarska Marlena
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Publikacja poświęcona jest roli jakości pracy w procesie rywalizowania o kapitał ludzki przez podmioty gospodarki turystycznej. Jakość pracy, jako instrument konkurowania, za pośrednictwem którego dostarczana jest nosicielom kapitału ludzki
19% rabatu
38,71 zł
48,00 zł
niedostępny
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
28% rabatu
42,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele w.2
Autor:
Wiśniewska Małgorzata Z.
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy robo
28% rabatu
49,38 zł
69,00 zł
niedostępny
Diagram Ishikawy Sposób na rozwiązanie problemu
Autor:
Mróz Miłosz
Wydawca:
2K Consulting
wysyłka: niedostępny
Diagram Ishikawy, który często zwany jest po prostu diagramem rybiej ości, to wykres o charakterze przyczynowo – skutkowym. Diagram Ishikawy jest metodą rozwiązywania problemów.
Miłosz Mróz - z wykształcenia fizyk, z zawodu Kierownik Jakośc
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Doktryna jakości Rzecz o skutecznym zarządzaniu / Giełda. Podstawy inwestowania
Autor:
Blikle Andrzej Jacek
Zaremba Adam
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
DOJAKO+GIELWV Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu+Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe
Nowa filozofia zarządzania
Moja książka jest efektem doświadczeń, jakie nabywałem w latach 1990 – 2010, wdrażając zarządzani
45% rabatu
32,45 zł
59,00 zł
niedostępny
Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania ja
15% rabatu
38,33 zł
45,00 zł
niedostępny
Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość
Autor:
TBH184 Hanna Dobrowolska
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Podejście procesowe w zarządzaniu pojawiło się wraz z koncepcją TQM w końcu lat 70. XX wieku i od tego czasu nieustannie ewoluuje. Można zauważyć dużą korelację pomiędzy rozwojem podejścia do zarządzania jakością w organizacjach a zmianami
21% rabatu
35,68 zł
44,90 zł
niedostępny
Zarządzanie jakością i inżynieria
Autor:
Hamrol Adam
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”.
W związku
36% rabatu
60,61 zł
94,00 zł
niedostępny
Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Autor:
Marcin Jakubiec
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uw
45% rabatu
24,75 zł
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|