Okładka książki Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w si
28% rabatu
71,59
99,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
28% rabatu
33,63
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla praktyków
Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ic
40% rabatu
24,12
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartości
32% rabatu
51,27
75,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów
Wszystko, co musisz wiedzieć o jakości oprogramowania, w jednym miejscu! Poznaj rodzaje błędów Zapewnij wysoką jakość kodu Dowiedz się, jak należycie testować Twórz niezawodne oprogramowanie Czym jest jakość oprogramowania? Czy to wyłącznie
45% rabatu
26,95
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w klubie sportowym
Osiągnięcia sportowe uzyskane na mistrzostwach Polski, Europy, świata czy podczas igrzysk olimpijskich to rezultat wieloletnich przygotowań. Od czasu gdy zaczęto zwracać większą uwagę na piramidę szkolenia, nie tylko w jego aspekcie sportow
6% rabatu
33,71
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji
Kultura jakości, bezpieczeństwa oraz doskonałości to ważne kategorie zasobów każdej organizacji, decydujące o jej niepowtarzalności. Kształtują one nie tylko tożsamość danej organizacji, ale także mają wpływ na jej zdolność do spełniania po
32% rabatu
47,84
70,00 zł
niedostępny
Okładka książki Doskonalenie zarządzania jakością
Doskonalenie zarządzania jakością
Autor: Szczepańska Katarzyna
wysyłka: niedostępny
W monografii w szczegółowy sposób scharakteryzowano zasady doskonalenia działań w zakresie zarządzania jakością. Autorka uzasadnia dobór proponowanych mierników i wskaźników, korzystając z bogatej literatury przedmiotu oraz autorskich konce
9% rabatu
44,42
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością z przykładami
Drugie, zmienione wydanie podręcznika do zarządzania jakością jest kierowane do studentów uczelni wyższych na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn oraz studentów innych kierunków, studiujący
22% rabatu
58,53
74,90 zł
niedostępny
Okładka książki Konsultant zarządzania jakością
Konsultant zarządzania jakością
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środ
28% rabatu
32,20
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana j
40% rabatu
24,12
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej
Publikacja poświęcona jest roli jakości pracy w procesie rywalizowania o kapitał ludzki przez podmioty gospodarki turystycznej. Jakość pracy, jako instrument konkurowania, za pośrednictwem którego dostarczana jest nosicielom kapitału ludzki
19% rabatu
38,71
48,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
28% rabatu
42,21
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele w.2
W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy robo
28% rabatu
49,38
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Diagram Ishikawy Sposób na rozwiązanie problemu
Diagram Ishikawy, który często zwany jest po prostu diagramem rybiej ości, to wykres o charakterze przyczynowo – skutkowym. Diagram Ishikawy jest metodą rozwiązywania problemów. Miłosz Mróz - z wykształcenia fizyk, z zawodu Kierownik Jakośc
31% rabatu
27,40
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Doktryna jakości Rzecz o skutecznym zarządzaniu / Giełda. Podstawy inwestowania
DOJAKO+GIELWV Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu+Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe Nowa filozofia zarządzania Moja książka jest efektem doświadczeń, jakie nabywałem w latach 1990 – 2010, wdrażając zarządzani
45% rabatu
32,45
59,00 zł
niedostępny
Opakowanie Zarządzanie jakością w bibliotece
Zarządzanie jakością w bibliotece
Wydawca: SBP
wysyłka: niedostępny
Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania ja
15% rabatu
38,33
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość
Podejście procesowe w zarządzaniu pojawiło się wraz z koncepcją TQM w końcu lat 70. XX wieku i od tego czasu nieustannie ewoluuje. Można zauważyć dużą korelację pomiędzy rozwojem podejścia do zarządzania jakością w organizacjach a zmianami
21% rabatu
35,68
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością i inżynieria
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku
36% rabatu
60,61
94,00 zł
niedostępny
Okładka książki Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uw
45% rabatu
24,75
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
7
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj