Jak zapewnić terminową zapłatę w transakcjach handlowych
Autor:
Dyki Radosław
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Z dniem 1 stycznia 2020 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych zmieniająca jej tytuł na ustawę o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (ustawa z dnia 19 lipca 2019 r.
4% rabatu
150,65 zł
157,50 zł
niedostępny
Wpływ zarządzania administracją celną...
Autor:
Katarzyna Szmyd
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Wpływ na gospodarkę administracji publicznej (instytucji publicznych) jest odczuwalny dla każdego obywatela. Współczesna administracja publiczna stała się przede wszystkim publiczną służbą, powinna realizować zadania władz, zaspakajać potrz
28% rabatu
50,09 zł
70,00 zł
niedostępny
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym
Autor:
Skurpel Dagmara
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które
25% rabatu
29,81 zł
39,90 zł
niedostępny
Monografia dotyczy problematyki ważnej zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Autorka słusznie wskazuje we Wstępie, że z różnorakich powodów jednym z rynków, które wymagają szczególnej ochrony konsumentów, jest rynek
33% rabatu
30,06 zł
45,00 zł
niedostępny
Prowadzenie handlu poprzez kanały elektroniczne stwarza przed przedsiębiorcami wiele szans, ale wiąże się także z określonymi obowiązkami oraz zagrożeniami, przed którymi należy właściwie się chronić. E-handel to także szanse stawiane przed
19% rabatu
31,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Elektroniczne technologie zatrudnienia ery postindustrialnej
Autor:
Świątkowski Andrzej Marian
Wydawca:
Akademia Ignatianum
wysyłka: niedostępny
Autor podejmuje złożoną problematykę dotyczącą regulacji prawnej pracy świadczonej „za pośrednictwem” platform elektronicznych. Są to zagadnienia szczególnie istotne w dobie rozwoju środków komunikacji elektronicznej, zwłaszcza że zjawisko
31% rabatu
38,92 zł
56,70 zł
niedostępny
In September 2014, a Chinese company that most Westerners had never heard of held the largest IPO in history – bigger than Google, Facebook and Twitter combined. Alibaba, now the world's largest e-commerce company, mostly escaped Western no
19% rabatu
32,26 zł
40,00 zł
niedostępny
The World Trade Organization (WTO) is one of the most important international organizations in existence today. It contains a set of disciplines that affect the ability of governments to impose trade restrictions, and has helped to support
16% rabatu
90,04 zł
107,00 zł
niedostępny
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do nieda
40% rabatu
35,18 zł
59,00 zł
niedostępny
Bestseller w Niemczech. Ponad 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy!
Często robiłem rzeczy, których nikt inny wcześniej nie robił.
Człowiek pełen sprzeczności. Z jednej strony twardy konkurent w biznesie, z drugiej - zaangażowany społecznie w
34% rabatu
24,29 zł
36,99 zł
niedostępny
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja TG.15 (T.14). Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych, typ szkoły: technikum; 320 zadań testowych i 8 zadań praktycznych.
Zbiór z
17% rabatu
15,82 zł
19,00 zł
niedostępny
Handel zagraniczny
wysyłka: niedostępny
Celem naukowym prezentowanej monografii jest identyfikacja zmian w handlu zagranicznym Polski, to jest obrotów towarowych i usługowych w ujęciu regionalnym (województw), oraz próba oceny znaczenia regionów w handlu zagranicznym. W pracy po
32% rabatu
34,12 zł
50,00 zł
niedostępny
Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego
Autor:
Kulczyńska Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
Relacje zachodzące pomiędzy człowiekiem a otaczającym go środowiskiem życia, przejawiające się m.in. w zachowaniach przestrzennych stanowią jeden z głównych tematów badawczych rozwijanych na gruncie geografii społecznej. Szczególną kategori
17% rabatu
28,10 zł
34,00 zł
niedostępny
Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce - perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne
Autor:
Ostrowska Izabela
wysyłka: niedostępny
W niniejszej monografii zawarto zagadnienia dotyczące rozwoju sektora usługowego w poszczególnych regionach Polski oraz historię rozwoju usług pocztowych w Niemczech. Współczesna gospodarka światowa znajduje się w kolejnym etapie rozwoju, a
20% rabatu
36,20 zł
45,00 zł
niedostępny
Trends Reshaping International Business Theory and Policy
Autor:
Zdzisław W. Puślecki
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
In this research, the Author focuses on the analysis trends reshaping international business theory and policy. According to the foreign trade policy theory, further trade liberalisation and improved framework policies would increase trade
19% rabatu
33,87 zł
42,00 zł
niedostępny
Glass bead trade in Northeast Africa.
wysyłka: niedostępny
Strings of colorful glass beads were a popular commodity traded throughout ancient Nubia in the earlier half of the first millennium AD. Combining macroscopic examination with laboratory analyses, the author breaks new ground in Nubian stud
19% rabatu
161,30 zł
200,00 zł
niedostępny
Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów
Autor:
Frąckiewicz Ewa
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Tempo i zasięg dokonujących się przeobrażeń, w którym działają współczesne przedsiębiorstwa ma wymiar dotąd niespotykany, a nawet zaskakujący. Ich akceleratorem bez wątpienia są nowe technologie ICT, których powszechność istotnie wpływa na
28% rabatu
28,63 zł
40,00 zł
niedostępny
Poradnik „Usługi turystyczne” to zbiór wiedzy i praktycznych doświadczeń jak prowadzić działalność turystyczną oraz jak przestrzegać praw podróżnych.
Poradnik przedstawia szereg istotnych wymogów dla przedsiębiorców turystycznych oferujący
19% rabatu
31,45 zł
39,00 zł
niedostępny
PERSWAZYJNY POKER TALIA NAJSKUTECZNIEJSZYCH TECHNIK SPRZEDAŻY PREZENTACJI I KOMUNIKACJI
Autor:
ADAM CZAJKOWSKI
Grzegorz Załuski
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu!
Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wi
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|