Okładka książki Jak nie wciskać?
Jak nie wciskać?
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześn
45% rabatu
21,94
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Handel wewnątrzgałęziowy. Istota, uwarunkowania, trendy
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę towarową między krajami Europejskiej Wspólnoty Gospodarcz
28% rabatu
42,93
60,00 zł
niedostępny
Okładka książki Handel internetowy
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko
20% rabatu
40,15
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Regulamin sklepu internetowego wzory dokumentów z komentarzem z suplementem elektronicznym
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów. Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulaminu przysparza
14% rabatu
179,86
210,00 zł
niedostępny
Okładka książki Podatki w branży FMCG i e-commerce
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środk
28% rabatu
71,13
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
28% rabatu
33,63
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszło
44% rabatu
33,57
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość danych dotyczących wymiany towarowej między krajami Unii Europejskiej.
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie metodyki po­miaru jakości danych dotyczących wymiany towarowej w handlu międzynarodo­wym. Zaproponowano także własne metody oraz dokonano próby empirycznej oceny wypracowanych metod
33% rabatu
30,06
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing na rynkach międzynarodowych
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
20% rabatu
40,15
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki ABC sprzedawcy
ABC sprzedawcy
Autor: Beata Jaracz
Wydawca: Kabel-Inwest
wysyłka: niedostępny
Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki. Książka ma charakter prak
45% rabatu
19,25
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo dla biznesu E-commerce
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych
38% rabatu
30,16
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bez
23% rabatu
45,93
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,30
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,81
42,90 zł
niedostępny
Okładka książki Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera —
38% rabatu
30,16
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wektorowe modele autoregresyjne w analizie zależności między produkcją rolną a wymianą zagraniczną t
Monografia podejmuje problematykę powiązań między poziomem produkcji sektorów rolnych krajów Unii Europejskiej a handlem zagranicznym towarami wytwarzanymi w oparciu o surowce rolne. W rozważaniach szczególne miejsce zajęła hipoteza o możli
21% rabatu
51,12
65,00 zł
niedostępny
Okładka książki Korygowanie transakcji handlowych
Korygowanie transakcji handlowych
Wydawca: Infor
wysyłka: niedostępny
Przedsiębiorcy niejednokrotnie zmuszeni są do wystawienia faktury korygującej. Kwestią sprawiającą problem jest moment jej rozliczenia. Ponadto z punktu widzenia podatku VAT decydujące znaczenia ma to, czy w wyniku wystawienia faktury koryg
31% rabatu
26,30
37,91 zł
niedostępny
Okładka książki Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania
"Jak pisać, żeby sprzedać" to poradnik opowiadający bez zanudzania o tym, jak wykorzystać wyrazy, by wiernie służyły i ochoczo osiągały wyznaczone cele. Skierowany do wszystkich, którzy chcą lub muszą pisać, aby sprzedawać produkty, usługi
40% rabatu
16,09
27,00 zł
niedostępny
Okładka książki THE LOOTING MACHINE: Warlords,
THE LOOTING MACHINE: Warlords,
Autor: Burgis Tom
Wydawca: HarperCollins
wysyłka: niedostępny
THE LOOTING MACHINE: Warlords,
19% rabatu
35,49
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedawanie jest sztuką
Sprzedawanie jest sztuką
Autor: Artur Dłubak
Wydawca: Poligraf
wysyłka: niedostępny
Artur Dłubak absolwent między innymi zarządzania przedsiębiorstwem na Fernakademie w Hamburgu, marketingu i sprzedaży w WSHiFM w Warszawie oraz MALIC na York St John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studiu
43% rabatu
28,13
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
9
10
11
12
13
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj