Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz je
33% rabatu
39,41 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł
Patrz i czytaj tak, aby lepiej zrozumieć: jak pojmować oznaczenia i sformułowania, z którymi spotykamy się podczas zakupów; jak świadomie wybierać i kupować to, co najlepsze dla naszego zdrowia, urody, środowiska oraz... portfela; na co zwr
46% rabatu
16,22 zł
29,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,22 zł
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześn
39% rabatu
24,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,18 zł
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę towarową między krajami Europejskiej Wspólnoty Gospodarcz
28% rabatu
43,01 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,01 zł
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko
19% rabatu
40,22 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,22 zł
Regulamin sklepu internetowego wzory dokumentów z komentarzem z suplementem elektronicznym
Autor:
Bielawska-Srock Paulina
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów.
Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulaminu przysparza
14% rabatu
180,16 zł
210,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,16 zł
Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw
Autor:
Katarzyna Ziętek-Kwaśniewska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw. Bogata merytorycznie – zawiera zarówno studia literaturowe, pr
28% rabatu
41,59 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,59 zł
Podatki w branży FMCG i e-commerce
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środk
28% rabatu
71,27 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,27 zł
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
28% rabatu
33,70 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,70 zł
Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Autor:
Shoshana Zuboff
Wydawca:
Zysk i S-ka
wysyłka: niedostępny
Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszło
44% rabatu
33,66 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,66 zł
Jakość danych dotyczących wymiany towarowej między krajami Unii Europejskiej.
Autor:
Baranowski Paweł
Markowicz Iwona
wysyłka: niedostępny
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie metodyki pomiaru jakości danych dotyczących wymiany towarowej w handlu międzynarodowym. Zaproponowano także własne metody oraz dokonano próby empirycznej oceny wypracowanych metod
33% rabatu
30,13 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,13 zł
Marketing na rynkach międzynarodowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
19% rabatu
40,22 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,22 zł
Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki.
Książka ma charakter prak
48% rabatu
18,20 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,20 zł
Prawo dla biznesu E-commerce
Autor:
Kantorowski Piotr
Głąb Paweł
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie
Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych
36% rabatu
31,26 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26 zł
Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Autor:
Foroohar Rana
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: niedostępny
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bez
23% rabatu
46,01 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,36 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36 zł
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor:
Świeszczak Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,87 zł
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,87 zł
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
17% rabatu
54,17 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,17 zł
Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Autor:
Mark Anastasi
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zostań internetowym rewolucjonistą!
Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
7 prostych sekretów milionera —
36% rabatu
31,26 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26 zł
Wektorowe modele autoregresyjne w analizie zależności między produkcją rolną a wymianą zagraniczną t
Autor:
Strojny Jacek
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Monografia podejmuje problematykę powiązań między poziomem produkcji sektorów rolnych krajów Unii Europejskiej a handlem zagranicznym towarami wytwarzanymi w oparciu o surowce rolne. W rozważaniach szczególne miejsce zajęła hipoteza o możli
21% rabatu
51,21 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,21 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|