Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześn
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
niedostępny
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę towarową między krajami Europejskiej Wspólnoty Gospodarcz
28% rabatu
42,93 zł
60,00 zł
niedostępny
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Regulamin sklepu internetowego wzory dokumentów z komentarzem z suplementem elektronicznym
Autor:
Bielawska-Srock Paulina
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów.
Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulaminu przysparza
14% rabatu
179,86 zł
210,00 zł
niedostępny
Podatki w branży FMCG i e-commerce
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środk
28% rabatu
71,13 zł
99,00 zł
niedostępny
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
28% rabatu
33,63 zł
47,00 zł
niedostępny
Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Autor:
Shoshana Zuboff
Wydawca:
Zysk i S-ka
wysyłka: niedostępny
Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszło
44% rabatu
33,57 zł
59,90 zł
niedostępny
Jakość danych dotyczących wymiany towarowej między krajami Unii Europejskiej.
Autor:
Baranowski Paweł
Markowicz Iwona
wysyłka: niedostępny
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie metodyki pomiaru jakości danych dotyczących wymiany towarowej w handlu międzynarodowym. Zaproponowano także własne metody oraz dokonano próby empirycznej oceny wypracowanych metod
33% rabatu
30,06 zł
45,00 zł
niedostępny
Marketing na rynkach międzynarodowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki.
Książka ma charakter prak
45% rabatu
19,25 zł
35,00 zł
niedostępny
Prawo dla biznesu E-commerce
Autor:
Kantorowski Piotr
Głąb Paweł
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie
Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych
38% rabatu
30,16 zł
49,00 zł
niedostępny
Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Autor:
Foroohar Rana
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: niedostępny
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bez
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
niedostępny
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor:
Świeszczak Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,81 zł
42,90 zł
niedostępny
Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Autor:
Mark Anastasi
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zostań internetowym rewolucjonistą!
Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
7 prostych sekretów milionera —
38% rabatu
30,16 zł
49,00 zł
niedostępny
Wektorowe modele autoregresyjne w analizie zależności między produkcją rolną a wymianą zagraniczną t
Autor:
Strojny Jacek
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Monografia podejmuje problematykę powiązań między poziomem produkcji sektorów rolnych krajów Unii Europejskiej a handlem zagranicznym towarami wytwarzanymi w oparciu o surowce rolne. W rozważaniach szczególne miejsce zajęła hipoteza o możli
21% rabatu
51,12 zł
65,00 zł
niedostępny
Przedsiębiorcy niejednokrotnie zmuszeni są do wystawienia faktury korygującej. Kwestią sprawiającą problem jest moment jej rozliczenia. Ponadto z punktu widzenia podatku VAT decydujące znaczenia ma to, czy w wyniku wystawienia faktury koryg
31% rabatu
26,30 zł
37,91 zł
niedostępny
Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania
Autor:
Andżelika Nowak
Wydawca:
Poligraf
wysyłka: niedostępny
"Jak pisać, żeby sprzedać" to poradnik opowiadający bez zanudzania o tym, jak wykorzystać wyrazy, by wiernie służyły i ochoczo osiągały wyznaczone cele. Skierowany do wszystkich, którzy chcą lub muszą pisać, aby sprzedawać produkty, usługi
40% rabatu
16,09 zł
27,00 zł
niedostępny
Artur Dłubak absolwent między innymi zarządzania przedsiębiorstwem na Fernakademie w Hamburgu, marketingu i sprzedaży w WSHiFM w Warszawie oraz MALIC na York St John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studiu
43% rabatu
28,13 zł
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|