![]()
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,90 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,78 zł
![]()
Autorzy podejmują niezwykle ważny problem społeczny zjawiska telepracy, która ma niejako uelastyczniać rynek pracy. Próbują przyjąć inną perspektywę w badaniach tego zagadnienia. l to jest bardzo istotna innowacja badawczo-analityczna. Patr
31% rabatu
27,52 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,46 zł
audiobook
![]() Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi CD
Autor:
Zych Robert
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas
39% rabatu
24,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,12 zł
![]()
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?
Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, p
36% rabatu
33,74 zł
52,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,67 zł
![]() Instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko
Autor:
Nyka Maciej
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W książce analizie poddano funkcjonowanie w międzynarodowym obrocie prawnym instrumentów, które nakierowane są na ograniczanie wpływu handlu na środowisko naturalne. Instrumenty takie są możliwe do zidentyfikowania poprzez ich cel, jakim je
19% rabatu
68,67 zł
85,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,55 zł
![]()
Mocno stań na obu handlowych nogach!
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równoc
33% rabatu
36,68 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,60 zł
![]() Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji
Autor:
Rafał Świerzy
Wydawca:
Novae Res
wysyłka: niedostępny
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja…
Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych.
34% rabatu
19,08 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł
![]()
W książce omówiono umowy handlowe wyodrębnione normatywnie, mające swoje źródło w przepisach kodeksu cywilnego. Analizie zostały poddane następujące typy umów: - sprzedaży na raty, - rachunku bankowego, - leasingu, - agencji, - komisu, - sp
20% rabatu
191,89 zł
239,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 191,56 zł
![]() Consumer Protection Law in Poland from the Perspective of EU Law
Autor:
Pachuca-Smulska Beata
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Ta angielskojęzyczna monografia stanowi krótkie omówienie najważniejszych zagadnień związanych z ochroną praw konsumenta w prawie polskim oraz unijnym. Autorzy opisują oraz komentują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa z dwóch punktó
20% rabatu
119,54 zł
149,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119,33 zł
![]()
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business c
28% rabatu
64,52 zł
90,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,40 zł
![]() Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Autor:
Josiane Chriqui Feigon
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc
o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy tele
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł
![]()
Niniejsza książka przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu – zarówno w relacjach pomiędzy firm
19% rabatu
44,43 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł
![]()
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
32% rabatu
34,24 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,18 zł
![]() Pozakodeksowe umowy handlowe
Autor:
Bryłowski Przemysław
Dumkiewicz Małgorzata
Goldiszewicz Agnieszka
Kopaczyńska-Pieczniak Katarzyna
Kozieł Grzegorz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące umów zawieranych w obrocie gospodarczym, a nieuregulowanych w przepisach kodeksu cywilnego, w tym zarówno pozakodeksowych umów nazwanych, jak i umów nienazwanych. W drugim wydaniu autorzy do
27% rabatu
173,97 zł
239,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 173,63 zł
![]()
Zmieniający się rynek usług turystycznych w Polsce i na świecie oraz zmiany w jego otoczeniu zmuszają do stałego monitorowania tej branży.
Przedstawiona publikacja jest próbą analizy funkcjonowania rynku biur podróży. Czytelnik dowie się z
28% rabatu
35,86 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78 zł
![]() Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
Autor:
Dominika Malchar-Michalska
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Współczesne rolnictwo stało się rynkowo zorientowanym systemem, lecz cechuje się wysokim stopniem dezintegracji pomiędzy poszczególnymi elementami agrobiznesu. Dlatego zagadnienia związane z analizą pionowej koordynacji transakcji pomiędzy
19% rabatu
48,47 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,39 zł
![]()
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wy
34% rabatu
34,54 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,47 zł
![]() Praca rządzi! Metody Google'a, które odmienią...
Autor:
Laszlo Bock
Wydawca:
Insignis
wysyłka: niedostępny
Metody pracy się zmieniają. A Ty?
Ta książka jest o tym:
jak uczyć się od kolegów z pracy – tych najlepszych i tych najgorszych
dlaczego powinno się zatrudniać ludzi mądrzejszych od nas samych
w jakim celu należy znieść władzę menedżeró
29% rabatu
28,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,19 zł
![]() Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem
Autor:
Janasik Aldona
Zarczuk Dorota
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej.
Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażow
31% rabatu
35,71 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,64 zł
![]() Handel o wysokiej częstotliwości na rynku walutowym
Autor:
Carlos Jorge
Lenczewski Martins
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Monografia stanowi całkowicie nową pozycję bibliograficzną na polskim rynku. Autor omawia nowoczesne cechy rynku walutowego (które rzadko kiedy występują w polskiej literaturze), jak również istotę handlu o wysokiej częstotliwości (HFT) będ
19% rabatu
68,50 zł
85,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,38 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|