Okładka książki Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
Prezentowana publikacja to wybitna praca doktorska dotycząca tematyki obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych, która wygrała II Ogólnopolski Konkurs im. Profesora Zbigniewa Radwańskiego. Została także wyróżniona przez Wydział Prawa
24% rabatu
143,19
189,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
28% rabatu
42,21
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Opodatkowanie usług niematerialnych
Opodatkowanie usług niematerialnych
Wydawca: ODDK
wysyłka: niedostępny
Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej bez korzystania ze świadczeń innych podmiotów. Duża ich część ma charakter niematerialny. Czy wiesz, że organy podatkowe ze szczególnym zainteresowaniem przyglądają się skutkom f
14% rabatu
125,91
147,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rytuały w procesie zarządzania zespołami... w.2
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą
28% rabatu
42,21
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rękojmia
Rękojmia
Autor: Zoll Fryderyk
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
WAŻNA INSTYTUCJA PRAWA CYWILNEGO Rękojmia. Odpowiedzialność sprzedawcy to publikacja, która ukazuje regulację prawną rękojmi po zmianach wynikających z ponownej implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1999/44/WE z 25.5.1
9% rabatu
180,41
199,00 zł
niedostępny
Okładka książki Droga Toyoty do doskonałości w usługach
ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, POKAZUJE FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY. Lektura obowiązkowa dla
23% rabatu
57,40
74,90 zł
niedostępny
Okładka książki Internet of Things
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – I
20% rabatu
44,25
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,78
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Tu się pracuje!
Autorzy podejmują niezwykle ważny problem społeczny zjawiska telepracy, która ma niejako uelastyczniać rynek pracy. Próbują przyjąć inną perspektywę w badaniach tego zagadnienia. l to jest bardzo istotna innowacja badawczo-analityczna. Patr
31% rabatu
27,46
40,00 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi CD
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas
40% rabatu
24,12
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nie licz na szczęście!
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, p
36% rabatu
33,67
52,90 zł
niedostępny
Okładka książki Instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko
W książce analizie poddano funkcjonowanie w międzynarodowym obrocie prawnym instrumentów, które nakierowane są na ograniczanie wpływu handlu na środowisko naturalne. Instrumenty takie są możliwe do zidentyfikowania poprzez ich cel, jakim je
19% rabatu
68,55
85,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zawód handlowiec Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
Mocno stań na obu handlowych nogach! Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równoc
33% rabatu
36,60
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja… Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych.
34% rabatu
19,04
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kodeksowe umowy handlowe
Kodeksowe umowy handlowe
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono umowy handlowe wyodrębnione normatywnie, mające swoje źródło w przepisach kodeksu cywilnego. Analizie zostały poddane następujące typy umów: - sprzedaży na raty, - rachunku bankowego, - leasingu, - agencji, - komisu, - sp
20% rabatu
191,56
239,00 zł
niedostępny
Okładka książki Consumer Protection Law in Poland from the Perspective of EU Law
Ta angielskojęzyczna monografia stanowi krótkie omówienie najważniejszych zagadnień związanych z ochroną praw konsumenta w prawie polskim oraz unijnym. Autorzy opisują oraz komentują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa z dwóch punktó
20% rabatu
119,33
149,00 zł
niedostępny
Okładka książki Keeping the cash flowing
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business c
28% rabatu
64,40
90,00 zł
niedostępny
Okładka książki Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy tele
36% rabatu
25,39
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Systemy biznesu elektronicznego
Systemy biznesu elektronicznego
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Niniejsza książka przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu – zarówno w relacjach pomiędzy firm
19% rabatu
44,36
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prognozowanie sprzedaży
Prognozowanie sprzedaży
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
32% rabatu
34,18
50,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
15
16
17
18
19
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj