Procesy liberalizacji handlu zagranicznego a zmiany jego wielkości i struktury na przykładzie państw
Autor:
Klimczak Łukasz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Zakończenie w 1995 r. trwającej przeszło trzy lata wojny w Bośni, będącej najtragiczniejszym konfliktem zbrojnym w Europie od czasu II Wojny Światowej, otwarło nowy rozdział w historii regionu określanego mianem Bałkanów Zachodnich. Wiązał
18% rabatu
53,48 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,48 zł
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak za
36% rabatu
44,59 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,59 zł
Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Biznes międzyludzkich relacji
Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania s
33% rabatu
24,72 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72 zł
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji
Autor:
Sandler David H.
Mattson David
Wydawca:
Wydawnictwo Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniow
34% rabatu
45,40 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,40 zł
Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
Autor:
Szpyt Kamil
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Prezentowana publikacja to wybitna praca doktorska dotycząca tematyki obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych, która wygrała II Ogólnopolski Konkurs im. Profesora Zbigniewa Radwańskiego. Została także wyróżniona przez Wydział Prawa
24% rabatu
143,45 zł
189,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 143,45 zł
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
28% rabatu
42,30 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej bez korzystania ze świadczeń innych podmiotów. Duża ich część ma charakter niematerialny.
Czy wiesz, że organy podatkowe ze szczególnym zainteresowaniem przyglądają się skutkom f
14% rabatu
126,11 zł
147,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 126,11 zł
Społem 1906-1939 idea ludzie organizacja Tom 1 i .2
Autor:
Bilewicz Aleksandra
Wydawca:
Oficyna Naukowa Ewa Pajestka-Kojder
wysyłka: niedostępny
TOM 1 To pierwsza na polskim rynku wydawniczym współczesna publikacja poświęcona Związkowi Spółdzielni Spożywców Rzeczypospolitej Polskiej Społem. Książka wszechstronnie ukazuje Związek jako ruch społeczny, demokratyczną organizację gospoda
34% rabatu
30,26 zł
46,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,26 zł
Rytuały w procesie zarządzania zespołami... w.2
Autor:
Radłowski Grzegorz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą
28% rabatu
42,30 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
Publikacja to praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać dnia 25 maja 2018 r.
Autorzy dają szczegółowe wskazówki co do
28% rabatu
85,43 zł
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,43 zł
WAŻNA INSTYTUCJA PRAWA CYWILNEGO
Rękojmia. Odpowiedzialność sprzedawcy to publikacja, która ukazuje regulację prawną rękojmi po zmianach wynikających z ponownej implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1999/44/WE z 25.5.1
9% rabatu
180,69 zł
199,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,69 zł
Droga Toyoty do doskonałości w usługach
Autor:
Karyn Ross
Jeffrey K. Liker
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, POKAZUJE FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY.
Lektura obowiązkowa dla
21% rabatu
59,01 zł
74,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – I
19% rabatu
44,32 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,32 zł
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,90 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,90 zł
Autorzy podejmują niezwykle ważny problem społeczny zjawiska telepracy, która ma niejako uelastyczniać rynek pracy. Próbują przyjąć inną perspektywę w badaniach tego zagadnienia. l to jest bardzo istotna innowacja badawczo-analityczna. Patr
31% rabatu
27,52 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł
audiobook
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi CD
Autor:
Zych Robert
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas
39% rabatu
24,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,18 zł
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?
Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, p
36% rabatu
33,74 zł
52,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,74 zł
Instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko
Autor:
Nyka Maciej
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W książce analizie poddano funkcjonowanie w międzynarodowym obrocie prawnym instrumentów, które nakierowane są na ograniczanie wpływu handlu na środowisko naturalne. Instrumenty takie są możliwe do zidentyfikowania poprzez ich cel, jakim je
19% rabatu
68,67 zł
85,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,67 zł
Mocno stań na obu handlowych nogach!
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równoc
33% rabatu
36,68 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,68 zł
Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji
Autor:
Rafał Świerzy
Wydawca:
Novae Res
wysyłka: niedostępny
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja…
Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych.
34% rabatu
19,08 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,08 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|