Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
Autor:
Szpyt Kamil
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Prezentowana publikacja to wybitna praca doktorska dotycząca tematyki obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych, która wygrała II Ogólnopolski Konkurs im. Profesora Zbigniewa Radwańskiego. Została także wyróżniona przez Wydział Prawa
24% rabatu
143,19 zł
189,00 zł
niedostępny
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
28% rabatu
42,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej bez korzystania ze świadczeń innych podmiotów. Duża ich część ma charakter niematerialny.
Czy wiesz, że organy podatkowe ze szczególnym zainteresowaniem przyglądają się skutkom f
14% rabatu
125,91 zł
147,00 zł
niedostępny
Rytuały w procesie zarządzania zespołami... w.2
Autor:
Radłowski Grzegorz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą
28% rabatu
42,21 zł
59,00 zł
niedostępny
WAŻNA INSTYTUCJA PRAWA CYWILNEGO
Rękojmia. Odpowiedzialność sprzedawcy to publikacja, która ukazuje regulację prawną rękojmi po zmianach wynikających z ponownej implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1999/44/WE z 25.5.1
9% rabatu
180,41 zł
199,00 zł
niedostępny
Droga Toyoty do doskonałości w usługach
Autor:
Karyn Ross
Jeffrey K. Liker
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, POKAZUJE FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY.
Lektura obowiązkowa dla
23% rabatu
57,40 zł
74,90 zł
niedostępny
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – I
20% rabatu
44,25 zł
55,00 zł
niedostępny
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,78 zł
79,00 zł
niedostępny
Autorzy podejmują niezwykle ważny problem społeczny zjawiska telepracy, która ma niejako uelastyczniać rynek pracy. Próbują przyjąć inną perspektywę w badaniach tego zagadnienia. l to jest bardzo istotna innowacja badawczo-analityczna. Patr
31% rabatu
27,46 zł
40,00 zł
niedostępny
audiobook
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi CD
Autor:
Zych Robert
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas
40% rabatu
24,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?
Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, p
36% rabatu
33,67 zł
52,90 zł
niedostępny
Instrumenty ograniczania wpływu handlu na środowisko
Autor:
Nyka Maciej
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W książce analizie poddano funkcjonowanie w międzynarodowym obrocie prawnym instrumentów, które nakierowane są na ograniczanie wpływu handlu na środowisko naturalne. Instrumenty takie są możliwe do zidentyfikowania poprzez ich cel, jakim je
19% rabatu
68,55 zł
85,00 zł
niedostępny
Mocno stań na obu handlowych nogach!
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równoc
33% rabatu
36,60 zł
54,90 zł
niedostępny
Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji
Autor:
Rafał Świerzy
Wydawca:
Novae Res
wysyłka: niedostępny
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja…
Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych.
34% rabatu
19,04 zł
29,00 zł
niedostępny
W książce omówiono umowy handlowe wyodrębnione normatywnie, mające swoje źródło w przepisach kodeksu cywilnego. Analizie zostały poddane następujące typy umów: - sprzedaży na raty, - rachunku bankowego, - leasingu, - agencji, - komisu, - sp
20% rabatu
191,56 zł
239,00 zł
niedostępny
Consumer Protection Law in Poland from the Perspective of EU Law
Autor:
Pachuca-Smulska Beata
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Ta angielskojęzyczna monografia stanowi krótkie omówienie najważniejszych zagadnień związanych z ochroną praw konsumenta w prawie polskim oraz unijnym. Autorzy opisują oraz komentują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa z dwóch punktó
20% rabatu
119,33 zł
149,00 zł
niedostępny
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business c
28% rabatu
64,40 zł
90,00 zł
niedostępny
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Autor:
Josiane Chriqui Feigon
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc
o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy tele
36% rabatu
25,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Niniejsza książka przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu – zarówno w relacjach pomiędzy firm
19% rabatu
44,36 zł
55,00 zł
niedostępny
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
32% rabatu
34,18 zł
50,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|