Okładka książki Nowe typy usług w działalności gospodarczej
W ostatnich latach zauważyć można bardzo istotny wzrost znaczenia różnego rodzaju usług w życiu gospodarczym krajów wysoko i średnio rozwiniętych - również Polski. Obok usług znanych od dawna (takich jak: przewóz, spedycja, pośrednictwo han
19% rabatu
48,39
60,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcj
Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie się jego prezentac
17% rabatu
57,57
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż towarów cz.1 WSiP
Podręcznik dla uczniów szkół zawodowych i szkół policealnych, zawód: sprzedawca. W pierwszej części omówiono: zagadnienia związane z obsługą klienta, m.in. zasady, formy i metody obsługi klienta, przebieg procesu sprzedaży, zasady rozmów sp
17% rabatu
25,00
30,20 zł
niedostępny
Okładka książki Organizacja imprez i usług turystycznych REA- WSiP
Podręcznik niezbędny w zdobywaniu wiedzy i umiejętności w zakresie kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych). Przedstawia zasady bezpieczeństwa przydatne zarówno dla organizatora wyjazdów, jak i ich uczestnikó
15% rabatu
37,45
44,30 zł
niedostępny
Okładka książki Polsko-angielski słownik eksportera
Polsko-angielski słownik eksportera
Autor: Kapusta Piotr
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i rozliczeń w handlu zagranicznym, zwyczajów w handlu
31% rabatu
54,23
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Działalność gospodarcza w gastronomii Podręcznik Gastronomia tom 3
Zakres: PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej) w branży gastronomicznej Podręcznik do nauki: podstaw działalności gospodarczej w zawodach kucharz oraz technik żywienia i usług gastronomicznych, umiejętności potrzebny
38% rabatu
42,06
67,80 zł
niedostępny
Okładka książki Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy
Autor: Drozd Justyna
Wydawca: Kabel-Inwest
wysyłka: niedostępny
Treść niniejszej książki obejmuje opis sylwetki psychologiczno-zawodowej kandydata na przedstawiciela handlowego oraz zakres i sposób wykonywania przez niego obowiązków służbowych. Książka w zamyśle autorki ma być pomocą wszystkim tym, któ
6% rabatu
31,08
33,00 zł
niedostępny
Okładka książki Samo Sedno - Skuteczny e-mail marketing
Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i prz
34% rabatu
22,91
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Przedsiębiorca w handlu Prowadzenie sprzedaży A.18 Podręcznik Tom 4
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa; kwalifikacja A.18. Prowadzenie sprzedaży; typ szkoły: zasadnicza szkoła zawodowa, technikum.
17% rabatu
21,65
26,00 zł
niedostępny
Okładka książki Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować d
21% rabatu
31,39
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nadzwyczajna usługa.Jak przekuć zaangażowanie...
Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.Połączenie umiejętności obu autorek (
21% rabatu
39,65
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Lojalnośc 3.0 czyli jak zrewolucjonizować...
Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill.Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka
21% rabatu
47,58
59,90 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Nieograniczony sukces w sprzedaży Audiobook
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci... wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad na
21% rabatu
34,53
43,90 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej ...
Jak handlować ,,bardziej""? Celem każdego sprzedawcy, doradcy, konsultanta handlowego czy właściciela niewielkiego sklepiku jest oczywiście sprzedaż. Wszyscy prezentują swoje towary i usługi w taki sposób, by przykuć uwagę klientów i potenc
31% rabatu
21,97
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki Szefowa. Sophia Amoruso. Najseksowniejszy ...
Sophia Amoruso to szefowa sklepu internetowego Nasty Gal. W swojej książce zdradza tajemnicę sukcesu internetowego imperium mody, które warte jest 240 milionów dolarów.Uchodzi za najwybitniejszego współczesnego sprzedawcę, ma ponad 550 tys.
35% rabatu
25,85
39,99 zł
niedostępny
Okładka książki Europejskie prawo handlu elektronicznego
Unia Europejska wytworzyła rozbudowany i oryginalny porządek prawny dotyczący problematyki handlu elektronicznego. Obok dyrektywy o handlu elektronicznym, która stanowi najważniejszy instrument prawny dotyczący obrotu elektronicznego w UE,
14% rabatu
110,49
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Organizacja sprzedaży. Część 2  WSiP
Organizacja sprzedaży. Część 2 WSiP
Wydawca: WSiP
wysyłka: niedostępny
Podręcznik składa się z trzech części, w których zawarto treści dotyczące kolejno: zasad obsługi klienta, uwarunkowań dotyczących sprzedaży towarów oraz promocji placówek handlowych. Na końcu każdej części zamieszczono przykładowe testy do
17% rabatu
20,29
24,50 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż towarów cz.2 WSiP
Podręcznik dla uczniów szkół zawodowych i szkół policealnych, zawód: sprzedawca. W pierwszej części omówiono: zagadnienia związane z obsługą klienta, m.in. zasady, formy i metody obsługi klienta, przebieg procesu sprzedaży, zasady rozmów sp
15% rabatu
20,71
24,50 zł
niedostępny
Okładka książki Podst. działal. przed. hotelarskiego REA
REA - Podstawy działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego. HotelarstwoPodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne. Tom VPodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacj
34% rabatu
44,28
66,80 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy działalności handlowej WSiP
Podręcznik dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych i szkół policealnych, zawód: sprzedawca. W podręczniku omówiono: podstawy działalności gospodarczej, otoczenie przedsiębiorstwa handlowego, elementy prawa pracy, zagadnienia związane
17% rabatu
31,85
38,40 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
31
32
33
34
35
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj