Rynek książki w Polsce 2014 Dystrybucja
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej.
Tom "Dystrybucja" zawiera: analizę rynku dystrybucyj
39% rabatu
42,44 zł
69,99 zł
niedostępny
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach publikacji omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej.
Tom Poligrafia i Papier - tom poświęcony
35% rabatu
32,32 zł
50,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
Autor:
Dobrołęcki Piotr
Daria Dobrołęcka
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.
Tom „Targi i instytucje”
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizac
35% rabatu
25,86 zł
40,00 zł
niedostępny
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obr
45% rabatu
27,50 zł
50,00 zł
niedostępny
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję bizn
31% rabatu
30,21 zł
44,00 zł
niedostępny
Książka przedstawia problematykę zawieranych przez deweloperów umów dotyczących sprzedaży budynków lub lokali. Autorzy omawiają klauzule, które mogą być zamieszczane w poszczególnych umowach deweloperskich.
14% rabatu
47,11 zł
55,00 zł
niedostępny
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedz
34% rabatu
45,23 zł
69,00 zł
niedostępny
Najlepszy Networker na świecie. Opowieść...
Autor:
John Milton Fogg
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
Kilka słów o... Czy chciałbyś zostać ,,Najlepszym Networkerem na świecie""? Większość ludzi poczuje się zbyt zakłopotana, aby przyznać się do takich pragnień. W tej książce dowiesz się jednak, że ci, którzy zaprzeczają, kłamią. Tak naprawdę
37% rabatu
22,13 zł
34,90 zł
niedostępny
Dokumentacja hotelowa. Ćw. dla zawodu tech. hotel.
Autor:
Beata Bodusz
Wydawca:
Format-AB
wysyłka: niedostępny
Dokumentacja hotelowa. Ćwiczenia dla zawodu technik hotelarstwa.Dla kwalifikacji: T.11 i T.12. Zeszyt ćwiczeń zawiera 65 zadań oraz formularze dokumentów hotelowych do wypełnienia. Ćwiczenia kształtują umiejętność wypełniania dokumentacji h
20% rabatu
19,29 zł
24,00 zł
niedostępny
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i rozliczeń w handlu zagranicznym, zwyczajów w handlu
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
niedostępny
Socjologiczny opis życia wielkich warszawskich bazarów – Różyckiego i Jarmarku Europa. Ich złote czasy są zachowane we wspomnieniach bywalców – kupców, klientów i policjantów. Badacze przedstawiają podstawowe interakcje społeczne dominujące
32% rabatu
22,32 zł
33,00 zł
niedostępny
Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków
Autor:
tekst – Marta Sapała
Wydawca:
Mamania
wysyłka: niedostępny
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ogranicz
45% rabatu
22,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Podręcznik Biznes Kontakt Komunikacja biznesowa po rosyjsku jest adresowany do osób, które chcą opanować i doskonalić język rosyjski używany aktualnie w transakcjach międzynarodowych, we współpracy ekonomicznej oraz przy nawiązywaniu i podt
37% rabatu
21,87 zł
34,90 zł
niedostępny
Optymalizacja obsługi klienta.
Autor:
Dixon Matthew
Toman Nick
Delisi Rick
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta. Wielu menedżerów sta
28% rabatu
35,07 zł
49,00 zł
niedostępny
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i rozliczeń w handlu zagranicznym, zwyczajów w handlu
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
niedostępny
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Wprowadza w podstawy turystyki. Omawia szczegółowo zasady standaryzacji obiektów noclegowych. Prze
10% rabatu
40,13 zł
44,36 zł
niedostępny
Towaroznawstwo – podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie sprzedawca w zasadniczych szkołach zawodowych i szkołach policealnych. Zawarto w nim treści związane z klasyfikacją i opisem wyrobów znajdujących s
15% rabatu
35,38 zł
41,80 zł
niedostępny
Techniki Sprzedaży O Sztuce Sprzedawania
Autor:
Bjorn Lunden
Lennart Rosell
Wydawca:
BL info
wysyłka: niedostępny
TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowc
34% rabatu
26,19 zł
39,90 zł
niedostępny
Potęga słowa dlaczego. Jak się wyróżnić ...
Autor:
C. Richard Weylman
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Książka, która zmienia reguły gry… Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofert
33% rabatu
24,67 zł
37,00 zł
niedostępny
Nowe typy usług w działalności gospodarczej
Autor:
WALASZEK-PYZIOL A.
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W ostatnich latach zauważyć można bardzo istotny wzrost znaczenia różnego rodzaju usług w życiu gospodarczym krajów wysoko i średnio rozwiniętych - również Polski. Obok usług znanych od dawna (takich jak: przewóz, spedycja, pośrednictwo han
19% rabatu
48,39 zł
60,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|