Okładka książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu
Autor: John Mactear
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży?Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdo
21% rabatu
31,39
39,90 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Dylematy szefów zespołów handlowych - Audiobook
Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują: Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach. Zarządzasz zespołem handlowym? Ilu z Twoich podwładnych wie jak skutecznie sprzedawać? Stać Ci
34% rabatu
26,19
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Komentarz
Stan prawny na 15 lipca 2014 roku Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi. Komentarz to kompleksowe omówienie problematyki uregulowanej w tej ustawie, w tym zasad i trybu zawierania umowy, treści umowy koncesji oraz środków ochron
19% rabatu
47,58
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Techniki zakupu. Jak zwiększyć efektywność zakupów
Jak znaleźć dobrych dostawców? Czy najważniejsza jest niska cena zakupu? Czy opłaca się być lojalnym wobec dostawców? Jak wprowadzić efektywne rozwiązania logistyczne? Jak zapewnić dobrą jakość produktów? Przeczytaj tę książkę, jeśli chcesz
34% rabatu
26,19
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zawarcie umowy w trybie aukcji internetowej
Publikacja stanowi pierwsze w polskim piśmiennictwie prawniczym poszerzone opracowanie cywilnoprawnej tematyki zawarcia umowy w trybie aukcji internetowej. Jej przedmiotem są aukcje organizowane na popularnych platformach aukcyjnych typu eB
19% rabatu
47,58
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nieograniczony sukces w sprzedaży
Nieograniczony sukces w sprzedaży
Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci... wybór wymówek jest szeroki.Ale zastanów się nad nas
23% rabatu
34,42
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nowa ustawa o prawach konsumenta z komentarzem
Komentarz omawia m.in. liczne zmiany w dotychczasowym systemie rękojmi i gwarancji jakości w transakcjach pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami oraz w terminach odstąpienia od umów sprzedaży. Uwzględnia zmiany w zakresie sprzedaży za poś
38% rabatu
61,88
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego cz
40% rabatu
24,12
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Od eksportu do innowacji
Od eksportu do innowacji
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję uczenia się przez eksport (learning by exporting). Tytułowe uczenie się dotyczy przedsiębiorstw, które wchodzą
19% rabatu
52,41
65,00 zł
niedostępny
Opakowanie Prawo handlowe dla ekonomistów
Prawo handlowe dla ekonomistów
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Niniejszy podręcznik przedstawia problematykę prawa handlowego oraz zagadnienia z zakresu ochrony własności intelektualnej. Książka składa się z osiemnastu rozdziałów, w których zostały omówione: ogólne zagadnienia prawa handlowego, status
19% rabatu
47,60
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy
Umowa sprzedaży jest najczęściej zawierana umowa zarówno w obrocie konsumenckim, jak i gospodarczym. Wadliwość przedmiotu sprzedaży rodzi nie tylko dotkliwe skutki ekonomiczne, lecz także wiele problemów prawnych. Prezentowana książka jest
19% rabatu
84,68
105,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing wielkich możliwości
Marketing wielkich możliwości
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment -- zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci s
31% rabatu
23,96
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku
Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprze
27% rabatu
28,52
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki E-commerce
E-commerce
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu! ... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrz
30% rabatu
34,52
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kult klienta
Kult klienta
Autor: Hyken Shep
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą pr
27% rabatu
53,77
73,50 zł
niedostępny
Okładka książki Konsument w centrum uwagi
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przek
20% rabatu
58,52
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Faktoring międzynarodowy
Faktoring jest stosunkowo mało znanym instrumentem finansowym, częściej stosowanym w transakcjach krajowych niż w handlu zagranicznym. Często postrzegany jest jako instrument bardzo kosztowny, z którego należy korzystać dopiero wtedy, gdy z
19% rabatu
50,81
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dlaczego zalando?
Dlaczego zalando?
Autor: Seidel Hagen
Wydawca: Ole
wysyłka: niedostępny
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szuk
34% rabatu
26,25
39,99 zł
niedostępny
Okładka książki Handel równoległy produktami leczniczymi w prawie unijnym
Książka stanowi kompleksowe omówienie problemów prawnych związanych z handlem równoległym produktami leczniczymi. Zjawisko to analizowane jest z punktu widzenia przepisów prawa farmaceutycznego, prawa własności intelektualnej oraz prawa kon
25% rabatu
59,55
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Księgarenka w Big Stone Gap
Księgarenka w Big Stone Gap
Autor: Welch Wendy
Wydawca: Black Publishing
wysyłka: niedostępny
Opowieść o tym, jak kochające się małżeństwo, dwa koty, dwa psy i trzydzieści osiem tysięcy książek może odmienić życie lokalnej społeczności.Jack i Wendy Welch zawsze marzyli o prowadzeniu księgarni. Pewnego dnia postanowili, że nie można
45% rabatu
19,20
34,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
33
34
35
36
37
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj