Okładka książki JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgryw
37% rabatu
17,04
26,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI KONCEPCJE PRAKTYKI WYZWANIA
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli
40% rabatu
29,57
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Odpowiedzi EKONOMIK
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,48
14,88 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kwalifikacja A.27/AU.30. EKONOMIK
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifi
9% rabatu
30,46
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dor
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r
9% rabatu
19,04
21,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Opodatkowanie akcji marketingowych
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - p
28% rabatu
99,59
139,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki DATA DRIVEN DECISIONS JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NATŁOKU ŹRÓDEŁ DANYCH
Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczu
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Program lojalnościowy
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie ofe
28% rabatu
28,66
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuj
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marka modowa.
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
32% rabatu
40,46
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Literatura i reklama w Niemczech
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
45% rabatu
17,60
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
26% rabatu
25,81
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Chciejosztuczki
Chciejosztuczki
Wydawca: Dreams
wysyłka: 3 - 5 dni
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
44% rabatu
17,94
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja marketingowa
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,
29% rabatu
48,84
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię
20% rabatu
43,05
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż bez sprzedawania
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. M
22% rabatu
46,11
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MLM Marketing wielopoziomowy
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
31% rabatu
27,40
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
10
11
12
13
14
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj