ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI KONCEPCJE PRAKTYKI WYZWANIA
Autor:
Pocztowski Aleksy
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego
34% rabatu
45,99 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia
19% rabatu
67,78 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,50 zł
14,88 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,50 zł
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifi
9% rabatu
30,51 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł
Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r
9% rabatu
19,07 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,07 zł
DATA DRIVEN DECISIONS JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NATŁOKU ŹRÓDEŁ DANYCH
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczu
1% rabatu
73,58 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,34 zł
MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI
Autor:
Donald Miller
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuj
21% rabatu
39,31 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
34% rabatu
39,41 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
46% rabatu
17,18 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,85 zł
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
31% rabatu
27,55 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,56 zł
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,
29% rabatu
48,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,93 zł
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię
17% rabatu
44,80 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,80 zł
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. M
19% rabatu
51,64 zł
64,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,41 zł
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
35% rabatu
25,81 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
43,26 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,26 zł
Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Autor:
Katarzyna Osiekowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
23% rabatu
19,21 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,21 zł
MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints o
19% rabatu
67,78 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,78 zł
Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Autor:
Dorota Błaszczyk
Julita Machowska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,63 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,45 zł
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
32% rabatu
67,61 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,19 zł
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
39% rabatu
23,61 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,54 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|