"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgryw
37% rabatu
17,04 zł
26,99 zł
Dodaj
do koszyka ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI KONCEPCJE PRAKTYKI WYZWANIA
Autor:
Pocztowski Aleksy
Wydawca:
PWE
wysyłka: 3 - 5 dni
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli
40% rabatu
29,57 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,48 zł
14,88 zł
Dodaj
do koszyka
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifi
9% rabatu
30,46 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dor
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 3 - 5 dni
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r
9% rabatu
19,04 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka Opodatkowanie akcji marketingowych
Autor:
Feldo Katarzyna
Hornowska Anna
Majczyna Michał
Matarewicz Jacek
Mochol-Gumowska Danuta
Sklepowi
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.
W publikacji omówiono m.in.:
- p
28% rabatu
99,59 zł
139,00 zł
Dodaj
do koszyka DATA DRIVEN DECISIONS JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NATŁOKU ŹRÓDEŁ DANYCH
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczu
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie ofe
28% rabatu
28,66 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI
Autor:
Donald Miller
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuj
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
32% rabatu
40,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Literatura i reklama w Niemczech
Autor:
Tomasz Małyszek (red.)
Wydawca:
Universitas
wysyłka: 3 - 5 dni
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
45% rabatu
17,60 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
26% rabatu
25,81 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
44% rabatu
17,94 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,
29% rabatu
48,84 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię
20% rabatu
43,05 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. M
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|