![]()
Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania!
Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i po
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł
![]() ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Autor:
Kramarz Marzena
Sadowski Adam
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak międz
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili.
Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym?
Dlaczego najlepiej sprzedają się lody w okrągłych opakowaniach?
Jak słabość do
36% rabatu
31,76 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
![]() VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Autor:
Piotr Bucki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowan
21% rabatu
50,34 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92 zł
![]() Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej
Autor:
Katarzyna Konarska (red.)
Wydawca:
Universitas
wysyłka: 48h
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów –
41% rabatu
22,83 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł
![]()
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
44% rabatu
23,71 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,71 zł
![]() Marketing Mody. Strategia i promocja
Autor:
Harriet Posner
Anna Cichowicz
Wydawca:
Arkady
wysyłka: 48h
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali g
46% rabatu
37,02 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,06 zł
![]()
Dr ADAM ZABOROWSKI – mgr inż. geodeta, dyplomata, dr nauk historycznych, menedżer w dziedzinie turystyki.
W czasie około 45-letniej kariery zawodowej pełnił m.in. funkcje: wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiedzialnego za
26% rabatu
44,35 zł
59,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,35 zł
nowość
![]() Zarządzanie projektami we wdrażaniu innowacji
Autor:
Sońta-Drączkowska Ewa
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
„Autorka podjęła ważną i złożoną problematykę, w pełni wywiązując się z postawionych celów, które określiła we wstępie monografii. Badania przeprowadzone dla potrzeb monografii mają charakter oryginalny i w pewnym stopniu pionierski. Za pio
29% rabatu
42,31 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł
![]()
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publika
28% rabatu
53,74 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,74 zł
![]() Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Autor:
Dryglas Diana
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless
19% rabatu
72,58 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,58 zł
![]()
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgryw
32% rabatu
18,35 zł
26,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,35 zł
![]() ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI KONCEPCJE PRAKTYKI WYZWANIA
Autor:
Pocztowski Aleksy
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,21 zł
![]() Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli
43% rabatu
27,72 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,03 zł
![]()
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,48 zł
14,88 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,48 zł
![]()
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifi
9% rabatu
30,46 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł
![]() MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dor
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,98 zł
![]() Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r
9% rabatu
19,04 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|