![]() Zarządzanie projektami we wdrażaniu innowacji
Autor:
Sońta-Drączkowska Ewa
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
„Autorka podjęła ważną i złożoną problematykę, w pełni wywiązując się z postawionych celów, które określiła we wstępie monografii. Badania przeprowadzone dla potrzeb monografii mają charakter oryginalny i w pewnym stopniu pionierski. Za pio
25% rabatu
45,16 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł
![]()
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publika
28% rabatu
53,74 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,74 zł
![]() Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management
Autor:
Dryglas Diana
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgryw
32% rabatu
18,35 zł
26,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,98 zł
![]() ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI KONCEPCJE PRAKTYKI WYZWANIA
Autor:
Pocztowski Aleksy
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22 zł
![]() Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli
44% rabatu
27,52 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł
![]()
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
9% rabatu
13,48 zł
14,88 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,48 zł
![]()
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifi
9% rabatu
30,46 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł
![]() MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dor
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Sprzedaż produktów i usług reklamowych ćwiczenia
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r
9% rabatu
19,04 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł
![]() Opodatkowanie akcji marketingowych
Autor:
Feldo Katarzyna
Hornowska Anna
Majczyna Michał
Matarewicz Jacek
Mochol-Gumowska Danuta
Sklepowi
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.
W publikacji omówiono m.in.:
- p
28% rabatu
99,59 zł
139,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,59 zł
![]()
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie ofe
45% rabatu
22,00 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,66 zł
![]() MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI
Autor:
Donald Miller
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuj
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł
![]()
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
39% rabatu
36,65 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46 zł
![]()
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
41% rabatu
18,74 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,74 zł
![]()
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
26% rabatu
29,51 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł
![]()
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
44% rabatu
17,94 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł
![]()
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,
35% rabatu
44,81 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,84 zł
![]()
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię
17% rabatu
44,72 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,39 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|