![]() Opodatkowanie akcji marketingowych
Autor:
Feldo Katarzyna
Hornowska Anna
Majczyna Michał
Matarewicz Jacek
Mochol-Gumowska Danuta
Sklepowi
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.
W publikacji omówiono m.in.:
- p
28% rabatu
99,59 zł
139,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,59 zł
![]()
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie ofe
28% rabatu
28,66 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,80 zł
![]() MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI
Autor:
Donald Miller
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuj
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł
![]()
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
32% rabatu
40,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46 zł
![]()
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
41% rabatu
18,74 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,74 zł
![]()
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
26% rabatu
29,51 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,51 zł
![]()
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
44% rabatu
17,94 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł
![]()
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,
29% rabatu
48,84 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,84 zł
![]()
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię
17% rabatu
44,72 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł
![]()
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. M
21% rabatu
50,34 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,78 zł
![]()
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
34% rabatu
26,15 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
![]()
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
43,18 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09 zł
![]() Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Autor:
Katarzyna Osiekowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
9% rabatu
22,68 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,13 zł
![]() Content marketing i social media
Autor:
Stawarz-García Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza pu
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24 zł
![]() MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints o
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71 zł
![]()
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62 zł
![]() Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Autor:
Dorota Błaszczyk
Julita Machowska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,54 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54 zł
![]() Zachowania konsumentów
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Aka
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
38% rabatu
68,04 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,04 zł
![]()
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Domin
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|