Okładka książki Strategia błękitnego oceanu
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
43,62
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
13% rabatu
21,76
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mistrzowskie prezentacje
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę mult
27% rabatu
29,02
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Content marketing i social media
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza pu
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints o
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak
21% rabatu
43,62
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,54
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Inżynieria produkcji
Inżynieria produkcji
Wydawca: PWE
wysyłka: 24h
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
38% rabatu
68,04
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Domin
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne problemy religijne
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
40% rabatu
23,55
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi fi
28% rabatu
92,43
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategie produktowe w. II
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów b
28% rabatu
45,80
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 rok
28% rabatu
35,05
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing smaku
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. Marketing smaku jest książką, która w przystępny
41% rabatu
11,30
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEO & SEM
SEO & SEM
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowy
33% rabatu
66,72
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Narratologia
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dz
22% rabatu
46,11
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji. Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty. Poza promocją bezpieczeństwa w wy
22% rabatu
132,09
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Getting to yes
Getting to yes
Autor: Roger Fisher
wysyłka: 48h
The world's bestselling guide to negotiation. Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Including principles su
19% rabatu
48,39
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki AdWords i Analytics
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Int
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Logistyka
Logistyka
Autor: Blaik Piotr
Wydawca: PWE
wysyłka: 3 - 5 dni
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym n
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
11
12
13
14
15
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj