Okładka książki Opodatkowanie akcji marketingowych
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - p
28% rabatu
99,59
139,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,59
Okładka książki Program lojalnościowy
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie ofe
28% rabatu
28,66
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,80
Okładka książki MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuj
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24
Okładka książki Marka modowa.
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
32% rabatu
40,46
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,46
Okładka książki Literatura i reklama w Niemczech
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
41% rabatu
18,74
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,74
Okładka książki Reklama
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
26% rabatu
29,51
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,51
Okładka książki Chciejosztuczki
Chciejosztuczki
Wydawca: Dreams
wysyłka: 48h
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
44% rabatu
17,94
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94
Okładka książki Komunikacja marketingowa
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,
29% rabatu
48,84
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,84
Okładka książki E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię
17% rabatu
44,72
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72
Okładka książki Sprzedaż bez sprzedawania
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. M
21% rabatu
50,34
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,78
Okładka książki MLM Marketing wielopoziomowy
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
34% rabatu
26,15
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
43,18
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09
Okładka książki Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
9% rabatu
22,68
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,13
Okładka książki Content marketing i social media
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza pu
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24
Okładka książki MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints o
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71
Okładka książki Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak
21% rabatu
43,62
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62
Okładka książki Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,54
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54
Okładka książki Zachowania konsumentów
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Aka
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Inżynieria produkcji
Inżynieria produkcji
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
38% rabatu
68,04
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,04
Okładka książki Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Domin
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Liczba wyświetlanych pozycji:
11
12
13
14
15
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj