MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI
Autor:
Donald Miller
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuj
21% rabatu
39,31 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
34% rabatu
39,41 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,08 zł
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i re
44% rabatu
17,85 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,78 zł
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
26% rabatu
29,56 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,56 zł
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,
29% rabatu
48,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię
17% rabatu
44,80 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,80 zł
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. M
9% rabatu
58,11 zł
64,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,41 zł
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
34% rabatu
26,21 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
43,26 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,17 zł
Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Autor:
Katarzyna Osiekowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
23% rabatu
19,21 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,21 zł
MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints o
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak
48% rabatu
28,55 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,75 zł
Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Autor:
Dorota Błaszczyk
Julita Machowska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,63 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,45 zł
Zachowania konsumentów
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Aka
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
17% rabatu
83,08 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,61 zł
Psychologia konsumenta - odkryj tajemnice zachowań zakupowych Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Jakie mechanizmy kryją się za naszymi decyzjami zakupowymi? Autorki książki Psychologia konsumenta, Dominika Maison i Katarzyna Stasiuk, wni
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
39% rabatu
23,61 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,33 zł
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów b
28% rabatu
45,89 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,78 zł
Marketing Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologi
114,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Autor:
Gnyszka Maciej
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Podręcznik skutecznego networkera
Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 rok
42% rabatu
28,27 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,02 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|