Okładka książki MLM Marketing wielopoziomowy
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
34% rabatu
26,15
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,22
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
43,62
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09
Okładka książki Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
11% rabatu
22,13
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,13
Okładka książki Content marketing i social media
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza pu
25% rabatu
55,24
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints o
25% rabatu
62,71
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak
21% rabatu
43,62
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62
Okładka książki Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,54
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54
Okładka książki Zachowania konsumentów
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Aka
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Inżynieria produkcji
Inżynieria produkcji
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
38% rabatu
68,04
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,04
Okładka książki Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Domin
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71
Okładka książki Strategie produktowe w. II
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów b
28% rabatu
45,80
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,80
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologi
19% rabatu
91,94
114,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,94
Okładka książki Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 rok
26% rabatu
36,39
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17
Okładka książki Marketing smaku
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. Marketing smaku jest książką, która w przystępny
41% rabatu
11,30
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,30
Okładka książki SEO & SEM
SEO & SEM
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowy
33% rabatu
66,72
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,72
Okładka książki Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji. Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty. Poza promocją bezpieczeństwa w wy
19% rabatu
140,33
174,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 140,33
Okładka książki Getting to yes
Getting to yes
Autor: Roger Fisher
wysyłka: 48h
The world's bestselling guide to negotiation. Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Including principles su
48% rabatu
31,20
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,39
Okładka książki AdWords i Analytics
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Int
25% rabatu
62,71
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Logistyka
Logistyka
Autor: Blaik Piotr
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym n
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
Okładka książki Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,54
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54
Liczba wyświetlanych pozycji:
11
12
13
14
15
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj