![]()
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. M
25% rabatu
47,78 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
![]()
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdzie
37% rabatu
25,22 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,22 zł
![]()
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09 zł
![]() Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Autor:
Katarzyna Osiekowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy. Ma on na celu wspomaganie procesu edukacyjnego. Może być wykorzystywany zarówn
11% rabatu
22,13 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,91 zł
![]() Content marketing i social media
Autor:
Stawarz-García Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza pu
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints o
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62 zł
![]() Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Autor:
Dorota Błaszczyk
Julita Machowska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,54 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54 zł
![]() Zachowania konsumentów
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Aka
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
38% rabatu
68,04 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,04 zł
![]()
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Domin
25% rabatu
62,71 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
44% rabatu
21,66 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,66 zł
![]() Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Autor:
Kłosowski Andrzej
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi fi
28% rabatu
92,43 zł
129,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,43 zł
![]()
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów b
28% rabatu
45,80 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,80 zł
![]() Marketing Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologi
19% rabatu
91,94 zł
114,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,94 zł
![]() Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Autor:
Gnyszka Maciej
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Podręcznik skutecznego networkera
Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 rok
28% rabatu
35,17 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,69 zł
![]()
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny
41% rabatu
11,30 zł
19,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,30 zł
![]()
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowy
33% rabatu
66,72 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,72 zł
![]()
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dz
19% rabatu
51,62 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,36 zł
![]() Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji
Autor:
Hołyst Brunon
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.
Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty.
Poza promocją bezpieczeństwa w wy
19% rabatu
140,33 zł
174,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 140,33 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|