Okładka książki Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,54
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54
Okładka książki Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,46
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46
Okładka książki Manipulacja informacją
Manipulacja informacją
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
26% rabatu
70,35
94,96 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35
Okładka książki Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce. W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zesp
23% rabatu
28,28
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,31
Okładka książki Dochodząc do TAK
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
32% rabatu
30,33
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,33
Okładka książki Marketing jednostek terytorialnych
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komuni
11% rabatu
33,68
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,68
Okładka książki Rewolucja z Marketing Automation
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozos
25% rabatu
55,24
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszc
26% rabatu
44,56
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,56
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,33
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33
Okładka książki Marketing
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
20% rabatu
102,85
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 102,85
Opakowanie Marketing terytorialny.
Marketing terytorialny.
Wydawca: edu-Libri
wysyłka: 48h
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymus
48% rabatu
27,04
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,25
Okładka książki Marketing terytorialny
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor komple
7% rabatu
91,90
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,90
Okładka książki Email marketing
Email marketing
Autor: Koch Ewelina
Wydawca: Poltext
wysyłka: 48h
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej
21% rabatu
27,73
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Reklama wczoraj i dziś
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
23% rabatu
30,62
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,62
Okładka książki Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot.
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,65
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65
Okładka książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
20% rabatu
55,01
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,01
Okładka książki Neuromarketing
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe
25% rabatu
51,51
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,33
Okładka książki Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak sł
44% rabatu
24,99
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99
Okładka książki JAK ZWYKŁY Jack Welch STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM
Autor przez całe życie zawodowe zajmował się coachingiem dla menedżerów, a przede wszystkim nauczaniem zdolności przywódczych. Wykorzystując wnioski ze swej pracy, chce pomóc przygotować się do roli lidera każdemu, kto pragnie osiągnąć sukc
28% rabatu
25,12
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,12
Liczba wyświetlanych pozycji:
12
13
14
15
16
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj