Okładka książki Metody zdobywania klientów
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
33% rabatu
36,61
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,61
Okładka książki Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,72
39,30 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,72
Okładka książki Zarządzanie marketingowe
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części
10% rabatu
43,88
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,88
Okładka książki Biznes XXI wieku
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
46% rabatu
30,40
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40
Okładka książki Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację bada
19% rabatu
56,48
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,41
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie projektami
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
32% rabatu
43,93
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,82
Okładka książki Atrakcyjność Polski Mazowsza i Warszawy
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publ
16% rabatu
24,48
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,48
Okładka książki Inwestowanie w jednej lekcji
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich publicystów od rynku papierów wartościowych, Larry Kudlow (z zawodu makler, potem komentator: najpierw Fox News, obecnie zaś CNBC) powiedział kiedyś, że Mark Skousen to nie tylko drugi Warren Buffet
46% rabatu
29,92
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55
Okładka książki Aspekty kultury współczesnej
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
17% rabatu
58,14
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
17% rabatu
58,14
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,14
Okładka książki 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony i je
45% rabatu
10,54
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,54
Okładka książki Socjotechnika
Socjotechnika
Wydawca: Eneteia
wysyłka: 48h
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na po
26% rabatu
31,18
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,43
Okładka książki Marketing usług hotelarskich
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za
19% rabatu
50,00
61,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,10
Okładka książki Metody badania wizerunku w mediach
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
17% rabatu
53,93
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93
audiobook
Okładka książki Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD - Audiobook
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's,
33% rabatu
16,80
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80
Okładka książki Sztuka kochania klienta
Sztuka kochania klienta
Autor: Tiuryn Anna
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,45
37,91 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45
Okładka książki Tajniki bankowości
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
44% rabatu
30,64
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,05
Okładka książki Public relations w sytuacjach kryzysowych...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,42
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42
Okładka książki Reklama DIFIN
Reklama DIFIN
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,56
Liczba wyświetlanych pozycji:
12
13
14
15
16
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj