![]() Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,54 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,54 zł
![]() Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,46 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,46 zł
![]()
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
26% rabatu
70,35 zł
94,96 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
![]() Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Autor:
Patrick Lencioni
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.
W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zesp
23% rabatu
28,28 zł
36,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,31 zł
![]() Dochodząc do TAK
Autor:
Roger Fisher
Patton Bruce
William Ury
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
32% rabatu
30,33 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,33 zł
![]()
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komuni
11% rabatu
33,68 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,68 zł
![]() Rewolucja z Marketing Automation
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozos
25% rabatu
55,24 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszc
26% rabatu
44,56 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,56 zł
![]() Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor:
Smektała Tymon
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,33 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33 zł
![]()
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
20% rabatu
102,85 zł
129,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 102,85 zł
![]()
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymus
48% rabatu
27,04 zł
52,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,25 zł
![]()
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komple
7% rabatu
91,90 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,90 zł
![]()
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej
21% rabatu
27,73 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]()
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
23% rabatu
30,62 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,62 zł
![]()
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,65 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65 zł
![]() Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
20% rabatu
55,01 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,01 zł
![]()
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe
25% rabatu
51,51 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,33 zł
![]() Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Autor:
Krzyżanowska Magdalena
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak sł
44% rabatu
24,99 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł
![]() JAK ZWYKŁY Jack Welch STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM
Autor:
Stephen H. Baum
Dave Conti
Wydawca:
Medium
wysyłka: 48h
Autor przez całe życie zawodowe zajmował się coachingiem dla menedżerów, a przede wszystkim nauczaniem zdolności przywódczych. Wykorzystując wnioski ze swej pracy, chce pomóc przygotować się do roli lidera każdemu, kto pragnie osiągnąć sukc
28% rabatu
25,12 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,12 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|