![]()
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
33% rabatu
36,61 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,61 zł
![]() Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Autor:
dr Wojciech Chmielewski
Wydawca:
Kreator
wysyłka: 48h
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,72 zł
39,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,72 zł
![]()
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części
10% rabatu
43,88 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,88 zł
![]()
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
46% rabatu
30,40 zł
56,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40 zł
![]()
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację bada
19% rabatu
56,48 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,41 zł
![]()
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
32% rabatu
43,93 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,82 zł
![]()
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publ
16% rabatu
24,48 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,48 zł
![]()
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich publicystów od rynku papierów wartościowych, Larry Kudlow (z zawodu makler, potem komentator: najpierw Fox News, obecnie zaś CNBC) powiedział kiedyś, że Mark Skousen to nie tylko drugi Warren Buffet
46% rabatu
29,92 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55 zł
![]() Aspekty kultury współczesnej
Autor:
Beata Lisowska
Wydawca:
Akademia humanistyczno-ekonomiczna
wysyłka: 48h
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98 zł
![]()
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
17% rabatu
58,14 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
![]()
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
17% rabatu
58,14 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,14 zł
![]()
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony i je
45% rabatu
10,54 zł
19,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,54 zł
![]()
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na po
26% rabatu
31,18 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,43 zł
![]()
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za
19% rabatu
50,00 zł
61,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,10 zł
![]()
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
17% rabatu
53,93 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93 zł
audiobook
![]() Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD - Audiobook
Autor:
Matt Haig
Wydawca:
Bellona
wysyłka: 48h
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's,
33% rabatu
16,80 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80 zł
![]()
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,45 zł
37,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł
![]()
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
44% rabatu
30,64 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,05 zł
![]()
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,42 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł
![]()
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,56 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|