Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 3 - 5 dni
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,54 zł
60,70 zł
Dodaj
do koszyka Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Autor:
Leszek Zaborowski
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 3 - 5 dni
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,46 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proce
22% rabatu
85,18 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
29% rabatu
67,74 zł
94,96 zł
Dodaj
do koszyka
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to zna
21% rabatu
31,39 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Autor:
Patrick Lencioni
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.
W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zesp
23% rabatu
28,28 zł
36,90 zł
Dodaj
do koszyka Dochodząc do TAK
Autor:
Roger Fisher
Patton Bruce
William Ury
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 3 - 5 dni
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
32% rabatu
30,33 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komuni
14% rabatu
32,42 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Rewolucja z Marketing Automation
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozos
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety...
Autor:
Stacy Mitchell
Wydawca:
Wektory
wysyłka: 3 - 5 dni
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszc
28% rabatu
42,91 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor:
Smektała Tymon
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 3 - 5 dni
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
29% rabatu
32,10 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymus
28% rabatu
37,25 zł
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komple
11% rabatu
88,46 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
23% rabatu
30,62 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,65 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
20% rabatu
55,01 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Autor:
Krzyżanowska Magdalena
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 3 - 5 dni
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak sł
44% rabatu
24,99 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka JAK ZWYKŁY Jack Welch STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM
Autor:
Stephen H. Baum
Dave Conti
Wydawca:
Medium
wysyłka: 3 - 5 dni
Autor przez całe życie zawodowe zajmował się coachingiem dla menedżerów, a przede wszystkim nauczaniem zdolności przywódczych. Wykorzystując wnioski ze swej pracy, chce pomóc przygotować się do roli lidera każdemu, kto pragnie osiągnąć sukc
31% rabatu
24,20 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich u
15% rabatu
12,64 zł
14,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|