Okładka książki Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnien
13% rabatu
52,63
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,63
Okładka książki Zachowania konsumentów
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Aka
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Inżynieria produkcji
Inżynieria produkcji
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnym
38% rabatu
68,19
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,19
Okładka książki Psychologia konsumenta
Psychologia konsumenta - odkryj tajemnice zachowań zakupowych Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Jakie mechanizmy kryją się za naszymi decyzjami zakupowymi? Autorki książki Psychologia konsumenta, Dominika Maison i Katarzyna Stasiuk, wni
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Współczesne problemy religijne
Prof. Alain Besancon (ur. 1932), filozof, historyk, politolog, wybitny znawca Rosji, jeden z największych sowietologów dwudziestego wieku. Profesor w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Paryżu, członek Akademii Francuskiej Nauk Moralnych i Po
43% rabatu
22,15
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,33
Okładka książki Strategie produktowe w. II
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów b
33% rabatu
42,78
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,89
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologi
19% rabatu
92,10
114,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,10
Okładka książki Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 rok
31% rabatu
34,02
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,46
Okładka książki Marketing smaku
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. Marketing smaku jest książką, która w przystępny
40% rabatu
11,33
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,33
Okładka książki SEO & SEM
SEO & SEM
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowy
32% rabatu
66,85
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,99
Okładka książki Narratologia
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dz
24% rabatu
48,51
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,45
Okładka książki Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji. Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty. Poza promocją bezpieczeństwa w wy
19% rabatu
140,57
174,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 140,57
Okładka książki AdWords i Analytics
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Int
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Logistyka
Logistyka
Autor: Blaik Piotr
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym n
32% rabatu
43,93
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93
Okładka książki Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środk
13% rabatu
52,63
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,63
Okładka książki Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,51
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51
Okładka książki Badania marketingowe
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proce
24% rabatu
86,40
114,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,10
Okładka książki Manipulacja informacją
Manipulacja informacją
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
26% rabatu
70,48
94,96 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,48
Okładka książki Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce. W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zesp
21% rabatu
29,07
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,07
Okładka książki Dochodząc do TAK
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
34% rabatu
29,54
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,39
Liczba wyświetlanych pozycji:
12
13
14
15
16
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj