Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,33
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33
Okładka książki Marketing
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
20% rabatu
102,85
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 102,85
Opakowanie Marketing terytorialny.
Marketing terytorialny.
Wydawca: edu-Libri
wysyłka: 48h
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymus
28% rabatu
37,25
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,04
Okładka książki Marketing terytorialny
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor komple
7% rabatu
91,90
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,90
Okładka książki Email marketing
Email marketing
Autor: Koch Ewelina
Wydawca: Poltext
wysyłka: 48h
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej
21% rabatu
27,45
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73
Okładka książki Reklama wczoraj i dziś
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
23% rabatu
30,62
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,62
Okładka książki Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot.
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,65
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65
Okładka książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
20% rabatu
55,01
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,01
Okładka książki Neuromarketing
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe
21% rabatu
54,27
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,51
Okładka książki Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak sł
44% rabatu
24,99
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99
Okładka książki JAK ZWYKŁY Jack Welch STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM
Autor przez całe życie zawodowe zajmował się coachingiem dla menedżerów, a przede wszystkim nauczaniem zdolności przywódczych. Wykorzystując wnioski ze swej pracy, chce pomóc przygotować się do roli lidera każdemu, kto pragnie osiągnąć sukc
41% rabatu
20,49
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,12
Okładka książki Marketing w działalności gospodarczej A.26.1
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadn
9% rabatu
36,21
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,78
Okładka książki Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
28% rabatu
27,96
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96
Okładka książki Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,72
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72
Okładka książki Marketing sportu
Marketing sportu
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowa
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,74
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,74
audiobook
Okładka książki Porażki marek
Porażki marek
Autor: Matt Haig
Wydawca: Bellona
wysyłka: 48h
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. W
33% rabatu
16,76
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
26% rabatu
33,35
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35
Okładka książki Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla poli
28% rabatu
32,23
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40
Liczba wyświetlanych pozycji:
13
14
15
16
17
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj