![]()
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadn
20% rabatu
31,78 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,78 zł
![]() Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
Autor:
Pluta Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Dialog
wysyłka: 48h
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
28% rabatu
27,96 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł
![]() Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor:
Grabarczuk Andrzej
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,72 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72 zł
![]()
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowa
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84 zł
![]()
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,74 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,74 zł
![]()
Media i komunikowanie masoweNajpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komun
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł
audiobook
![]()
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. W
18% rabatu
20,59 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59 zł
![]()
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarsk
19% rabatu
32,26 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,26 zł
![]()
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
26% rabatu
33,35 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35 zł
![]()
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla poli
48% rabatu
23,40 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł
![]()
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzy
28% rabatu
35,11 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11 zł
![]()
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia
13% rabatu
48,22 zł
55,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,22 zł
![]()
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
26% rabatu
48,15 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15 zł
![]() Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Autor:
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
19% rabatu
46,78 zł
58,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78 zł
![]()
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,48 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48 zł
![]() Marketing J. Musiałkiewicz w.2014 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Marketing"" realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół eko
9% rabatu
22,84 zł
25,20 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,84 zł
audiobook
![]()
Audiobook na płycie CD w formacie mp3.
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że
26% rabatu
44,45 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,45 zł
![]() Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor:
Ślifirska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennik
25% rabatu
40,31 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55 zł
![]() Networking dla osób, które go nie cierpią
Autor:
Devora Zack
Wydawca:
Logos Oficyna Wydawnicza
wysyłka: 48h
Możesz jadać samotnie...i odnosić spektakularne sukcesy.Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie `świetny kontakt z salą` sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tema
26% rabatu
51,84 zł
69,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł
![]()
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, probl
19% rabatu
51,62 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|