Marketing w działalności gospodarczej A.26.1
Autor:
Aldona Nowacka
Wydawca:
Difin
wysyłka: 3 - 5 dni
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadn
20% rabatu
31,78 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
Autor:
Pluta Aleksandra
Wydawca:
Dialog
wysyłka: 48h
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
28% rabatu
27,96 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor:
Grabarczuk Andrzej
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 3 - 5 dni
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,72 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowa
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia
Autor:
Witek Ewelina
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 3 - 5 dni
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
29% rabatu
39,23 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Media i komunikowanie masoweNajpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komun
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka audiobook
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. W
21% rabatu
19,83 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarsk
19% rabatu
32,26 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
29% rabatu
32,11 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla poli
28% rabatu
32,23 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzy
28% rabatu
35,11 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia
13% rabatu
46,39 zł
53,60 zł
Dodaj
do koszyka
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
29% rabatu
46,36 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno przyciągał wzrok.Neon, bo o nim mowa, to główny bohater książki Łódzkie neony Bartosza St
37% rabatu
43,79 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Autor:
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
19% rabatu
46,78 zł
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
29% rabatu
20,69 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Marketing J. Musiałkiewicz w.2014 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 3 - 5 dni
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Marketing"" realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół eko
9% rabatu
22,84 zł
25,20 zł
Dodaj
do koszyka audiobook
Audiobook na płycie CD w formacie mp3.
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że
29% rabatu
42,81 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor:
Ślifirska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennik
22% rabatu
38,30 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, probl
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|