Okładka książki Marketing w działalności gospodarczej A.26.1
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadn
20% rabatu
31,78
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,78
Okładka książki Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
28% rabatu
27,96
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96
Okładka książki Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,72
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72
Okładka książki Marketing sportu
Marketing sportu
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowa
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,74
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,74
Okładka książki Media i komunikowanie masowe
Media i komunikowanie masoweNajpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komun
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68
audiobook
Okładka książki Porażki marek
Porażki marek
Autor: Matt Haig
Wydawca: Bellona
wysyłka: 48h
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. W
18% rabatu
20,59
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59
Okładka książki Dziennikarstwo a public relations
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarsk
19% rabatu
32,26
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,26
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
26% rabatu
33,35
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35
Okładka książki Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla poli
48% rabatu
23,40
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40
Opakowanie Targi w gospodarce rynkowej
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzy
28% rabatu
35,11
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11
Okładka książki Marketing usług turystycznych REA - WSiP
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia
13% rabatu
48,22
55,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,22
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
26% rabatu
48,15
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15
Okładka książki Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
19% rabatu
46,78
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa
Komunikacja wizerunkowa
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,48
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48
Okładka książki Marketing J. Musiałkiewicz w.2014 EKONOMIK
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Marketing"" realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół eko
9% rabatu
22,84
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,84
audiobook
Okładka książki Storytelling - Audiobook
Audiobook na płycie CD w formacie mp3. „Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że
26% rabatu
44,45
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,45
Okładka książki Medialne lwy dla rekinów biznesu
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennik
25% rabatu
40,31
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55
Okładka książki Networking dla osób, które go nie cierpią
Możesz jadać samotnie...i odnosić spektakularne sukcesy.Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie `świetny kontakt z salą` sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tema
26% rabatu
51,84
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65
Okładka książki Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, probl
19% rabatu
51,62
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62
Liczba wyświetlanych pozycji:
13
14
15
16
17
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj