Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
20% rabatu
55,10 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,10 zł
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe
19% rabatu
55,68 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
19% rabatu
59,70 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadn
9% rabatu
36,27 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,84 zł
Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
Autor:
Pluta Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Dialog
wysyłka: 48h
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
28% rabatu
28,01 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,29 zł
Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor:
Grabarczuk Andrzej
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,77 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,53 zł
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,82 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,82 zł
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
26% rabatu
33,42 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzy
28% rabatu
35,18 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,41 zł
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia
18% rabatu
45,50 zł
55,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,96 zł
P.METODY OCEANY PROJEKTU GOSPODARCZEGO PODR AKADEMICKI-PWN
Autor:
Jakubczyc Jerzy
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
P.METODY OCEANY PROJEKTU GOSPODARCZEGO PODR AKADEMICKI-PWN
19% rabatu
67,78 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno przyciągał wzrok.Neon, bo o nim mowa, to główny bohater książki Łódzkie neony Bartosza St
27% rabatu
51,15 zł
69,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,15 zł
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,52 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,52 zł
Marketing J. Musiałkiewicz w.2014 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Marketing"" realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół eko
9% rabatu
22,88 zł
25,20 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88 zł
audiobook
Audiobook na płycie CD w formacie mp3.
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że
39% rabatu
36,31 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,31 zł
Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor:
Ślifirska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennik
19% rabatu
43,58 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł
Networking dla osób, które go nie cierpią
Autor:
Devora Zack
Wydawca:
Logos Oficyna Wydawnicza
wysyłka: 48h
Możesz jadać samotnie...i odnosić spektakularne sukcesy.Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie `świetny kontakt z salą` sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tema
26% rabatu
51,94 zł
69,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, probl
19% rabatu
51,71 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł
Marketing J. Musiałkiewicz ćw w.2014 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza "Marketing".
Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem na
9% rabatu
17,15 zł
18,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,15 zł
P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
19% rabatu
59,72 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|