![]() Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor:
Smektała Tymon
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,33 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33 zł
![]()
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
20% rabatu
102,85 zł
129,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 102,85 zł
![]()
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymus
28% rabatu
37,25 zł
52,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,04 zł
![]()
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komple
7% rabatu
91,90 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,90 zł
![]()
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej
21% rabatu
27,45 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł
![]()
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
23% rabatu
30,62 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,62 zł
![]()
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,65 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65 zł
![]() Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
20% rabatu
55,01 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,01 zł
![]()
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe
21% rabatu
54,27 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,51 zł
![]() Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Autor:
Krzyżanowska Magdalena
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak sł
44% rabatu
24,99 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł
![]() JAK ZWYKŁY Jack Welch STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM
Autor:
Stephen H. Baum
Dave Conti
Wydawca:
Medium
wysyłka: 48h
Autor przez całe życie zawodowe zajmował się coachingiem dla menedżerów, a przede wszystkim nauczaniem zdolności przywódczych. Wykorzystując wnioski ze swej pracy, chce pomóc przygotować się do roli lidera każdemu, kto pragnie osiągnąć sukc
41% rabatu
20,49 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,12 zł
![]()
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadn
9% rabatu
36,21 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,78 zł
![]() Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
Autor:
Pluta Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Dialog
wysyłka: 48h
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
28% rabatu
27,96 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł
![]() Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor:
Grabarczuk Andrzej
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,72 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72 zł
![]()
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowa
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84 zł
![]()
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,74 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,74 zł
audiobook
![]()
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. W
33% rabatu
16,76 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59 zł
![]()
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
26% rabatu
33,35 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35 zł
![]()
Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla poli
28% rabatu
32,23 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|