![]()
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komuni
11% rabatu
33,73 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,73 zł
![]() Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor:
Smektała Tymon
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,39 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,39 zł
![]()
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
20% rabatu
103,03 zł
129,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,03 zł
![]()
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymus
41% rabatu
30,53 zł
52,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,32 zł
![]()
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor komple
7% rabatu
92,04 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,04 zł
![]()
To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej
21% rabatu
27,50 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50 zł
![]()
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjn
6% rabatu
37,76 zł
40,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,76 zł
![]()
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,69 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,69 zł
![]() Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji po
20% rabatu
55,10 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,10 zł
![]()
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
![]() Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]()
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadn
9% rabatu
36,27 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,84 zł
![]() Długa podróż w bardzo krótkim czasie. Biografia Andrzeja Bukowińskiego
Autor:
Pluta Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Dialog
wysyłka: 48h
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i hu
38% rabatu
24,29 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,01 zł
![]() Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor:
Grabarczuk Andrzej
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
44% rabatu
19,53 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,77 zł
![]()
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
26% rabatu
40,82 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,82 zł
![]()
Media i komunikowanie masoweNajpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komun
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł
![]()
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
26% rabatu
33,42 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł
![]()
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzy
37% rabatu
31,08 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,18 zł
![]()
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia
13% rabatu
48,30 zł
55,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,30 zł
![]()
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno przyciągał wzrok.Neon, bo o nim mowa, to główny bohater książki Łódzkie neony Bartosza St
27% rabatu
51,15 zł
69,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,15 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|