Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Rogala Joanna
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej pr
24% rabatu
58,21 zł
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,21 zł
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne
19% rabatu
30,70 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł
Zacznij zarządzać produktem jak prawdziwy profesjonalista!
Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
Po czym poznać, czy prod
39% rabatu
24,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,18 zł
W złożonej rzeczywistości myślenie systemowe jest kluczowym narzędziem pozwalającym odnieść się do licznych wyzwań: gospodarczych, ekologicznych, politycznych czy społecznych. Tylko w ten sposób w codziennych wiadomościach można dostrzec pr
36% rabatu
28,64 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64 zł
Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
Autor:
Glinka Kamil
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityk
21% rabatu
33,01 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,01 zł
W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak
34% rabatu
39,41 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł
Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego autor - opierając się na tec
36% rabatu
24,24 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,24 zł
Bracia Warner T.2 Bezpieczna przystań
Autor:
Crownover Jay
Wydawca:
Wydawnictwo Kobiece
wysyłka: niedostępny
Tylko miłość może być najlepszym schronieniem Sutton Warner czuje, że zawiódł wszystkich. Szczególnie kobietę, o której nie może zapomnieć. Tę, która prawie straciłaby przez niego życie. Emry Santos czuje w swoim życiu wielką pustkę i chcia
45% rabatu
20,33 zł
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,40 zł
Opracowanie to przeznaczone jest dla fachowców w dziedzinie sprzedaży i marketingu. Jest to praktyczny przewodnik, umożliwiający zrozumienie podstaw planowania marketingowego i przygotowujący do samodzielnego opracowania planów.
31% rabatu
12,46 zł
18,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,46 zł
Praktyczny przewodnik ""krok po kroku"" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem
38% rabatu
32,52 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,52 zł
Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe na rynku produktów żywnościowych
Autor:
Bryła Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji podjęto problematykę wykorzystywania informacji związanych ze zdrowiem w marketingu produktów żywnościowych, skupiając się przede wszystkim na oświadczeniach zdrowotnych i żywieniowych umieszczanych na etykietach. Wybór tematu
19% rabatu
36,28 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,28 zł
Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z naj
40% rabatu
40,43 zł
67,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,43 zł
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,36 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36 zł
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor:
Świeszczak Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,87 zł
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,87 zł
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
17% rabatu
54,17 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,17 zł
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną posta
27% rabatu
20,63 zł
28,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor:
Grzegorz Miłkowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak nal
31% rabatu
23,84 zł
34,65 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,84 zł
Goude: The Chanel Sketchbooks
Autor:
Goude Jean-Paul
Mauries Patrick
Wydawca:
Thames and Hudson
wysyłka: niedostępny
Goude: The Chanel Sketchbooks
19% rabatu
137,34 zł
170,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 137,34 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|