![]() Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
Autor:
Glinka Kamil
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityk
22% rabatu
32,95 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł
![]()
W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak
28% rabatu
42,92 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,92 zł
![]()
Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego autor - opierając się na tec
36% rabatu
24,19 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,19 zł
![]() Bracia Warner T.2 Bezpieczna przystań
Autor:
Crownover Jay
Wydawca:
Wydawnictwo Kobiece
wysyłka: niedostępny
Tylko miłość może być najlepszym schronieniem Sutton Warner czuje, że zawiódł wszystkich. Szczególnie kobietę, o której nie może zapomnieć. Tę, która prawie straciłaby przez niego życie. Emry Santos czuje w swoim życiu wielką pustkę i chcia
44% rabatu
20,83 zł
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,83 zł
![]()
Opracowanie to przeznaczone jest dla fachowców w dziedzinie sprzedaży i marketingu. Jest to praktyczny przewodnik, umożliwiający zrozumienie podstaw planowania marketingowego i przygotowujący do samodzielnego opracowania planów.
31% rabatu
12,44 zł
18,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,44 zł
![]()
Praktyczny przewodnik ""krok po kroku"" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem
38% rabatu
32,44 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44 zł
![]() Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe na rynku produktów żywnościowych
Autor:
Bryła Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji podjęto problematykę wykorzystywania informacji związanych ze zdrowiem w marketingu produktów żywnościowych, skupiając się przede wszystkim na oświadczeniach zdrowotnych i żywieniowych umieszczanych na etykietach. Wybór tematu
19% rabatu
36,22 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,22 zł
![]()
Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z naj
48% rabatu
34,84 zł
67,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,85 zł
![]() Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,30 zł
![]() Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor:
Świeszczak Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,81 zł
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,81 zł
![]()
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
17% rabatu
54,08 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,08 zł
![]()
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną posta
27% rabatu
20,59 zł
28,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59 zł
![]() Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor:
Grzegorz Miłkowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
36% rabatu
25,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł
![]()
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak nal
31% rabatu
23,79 zł
34,65 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,79 zł
![]() Goude: The Chanel Sketchbooks
Autor:
Goude Jean-Paul
Mauries Patrick
Wydawca:
Thames and Hudson
wysyłka: niedostępny
Goude: The Chanel Sketchbooks
19% rabatu
137,10 zł
170,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 137,10 zł
![]() Plan marketingowy na jednej stronie Nowi klienci większe dochody i firma jedna na milion!
Autor:
Dib Allan
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosn
36% rabatu
31,19 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,19 zł
![]() Ucieczka z pułapki budowania Efektywne zarządzanie produktem
Autor:
Melissa Perri
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produkt
48% rabatu
25,48 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
![]()
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
33% rabatu
47,17 zł
70,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,17 zł
![]()
Kulisy działania Cambridge Analytica. Jak Big Data, Trump i Facebook zniszczyły demokrację i dlaczego może się to powtórzyć.
Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie?
Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit – z
44% rabatu
22,26 zł
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,26 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|