Okładka książki Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityk
22% rabatu
32,95
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95
Okładka książki Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)
Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak
28% rabatu
42,92
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,92
Okładka książki Negocjacje
Negocjacje
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego autor - opierając się na tec
36% rabatu
24,19
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,19
Okładka książki Bracia Warner T.2 Bezpieczna przystań
Tylko miłość może być najlepszym schronieniem Sutton Warner czuje, że zawiódł wszystkich. Szczególnie kobietę, o której nie może zapomnieć. Tę, która prawie straciłaby przez niego życie. Emry Santos czuje w swoim życiu wielką pustkę i chcia
44% rabatu
20,83
36,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,83
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Marketing
44% rabatu
66,70
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,70
Okładka książki Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik
Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik
Autor: John Westwood
Wydawca: Fosze
wysyłka: niedostępny
Opracowanie to przeznaczone jest dla fachowców w dziedzinie sprzedaży i marketingu. Jest to praktyczny przewodnik, umożliwiający zrozumienie podstaw planowania marketingowego i przygotowujący do samodzielnego opracowania planów.
31% rabatu
12,44
18,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,44
Okładka książki Kompendium zarządzania szkoleniami
Kompendium zarządzania szkoleniami
Wydawca: Panko
wysyłka: niedostępny
Praktyczny przewodnik ""krok po kroku"" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem
38% rabatu
32,44
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44
Okładka książki Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe na rynku produktów żywnościowych
W publikacji podjęto problematykę wykorzystywania informacji związanych ze zdrowiem w marketingu produktów żywnościowych, skupiając się przede wszystkim na oświadczeniach zdrowotnych i żywieniowych umieszczanych na etykietach. Wybór tematu
19% rabatu
36,22
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,22
Okładka książki Mapy drogowe produktu nowe podejście.
Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z naj
48% rabatu
34,84
67,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,85
Okładka książki Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
26% rabatu
33,30
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,30
Okładka książki Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
26% rabatu
31,81
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,81
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
17% rabatu
54,08
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,08
Okładka książki Dorośli reklamują dzieci kupują
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną posta
27% rabatu
20,59
28,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59
Okładka książki Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
36% rabatu
25,39
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99
Okładka książki 31 nowoczesnych form reklamy
31 nowoczesnych form reklamy
Wydawca: Infor
wysyłka: niedostępny
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama. Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak nal
31% rabatu
23,79
34,65 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,79
Okładka książki Goude: The Chanel Sketchbooks
Goude: The Chanel Sketchbooks
19% rabatu
137,10
170,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 137,10
Okładka książki Plan marketingowy na jednej stronie Nowi klienci większe dochody i firma jedna na milion!
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosn
36% rabatu
31,19
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,19
Okładka książki Ucieczka z pułapki budowania Efektywne zarządzanie produktem
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produkt
48% rabatu
25,48
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95
Okładka książki Marketing doświadczeń
Marketing doświadczeń
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
33% rabatu
47,17
70,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,17
Okładka książki DYKTATURA DANYCH
DYKTATURA DANYCH
wysyłka: niedostępny
Kulisy działania Cambridge Analytica. Jak Big Data, Trump i Facebook zniszczyły demokrację i dlaczego może się to powtórzyć. Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie? Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit – z
44% rabatu
22,26
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,26
Liczba wyświetlanych pozycji:
22
23
24
25
26
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj