Okładka książki Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
44% rabatu
28,09
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,09
Okładka książki Współczesne narzędzia cyfryzacji organizacji
Cyfrowa transformacja prowadzi do kolejnych znacznych usprawnień: łączenia źródeł danych, optymalizacji procesów biznesowych, przetwarzania w czasie rzeczywistym nie tylko w ramach organizacji, lecz także ekosystemu partnerów, dając szanse
19% rabatu
32,16
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,16
Okładka książki Tworzyć gry
Tworzyć gry
Wydawca: Insignis Media
wysyłka: niedostępny
Game development jest jedną z najprężniej rozwijających się współcześnie branż. Dzięki sukcesom naszych rodzimych twórców wielu pasjonatów zainteresowało się pracą w gamedevie i wiąże z nią nadzieje na karierę i świetlaną przyszłość. Patryk
30% rabatu
27,88
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88
Okładka książki 50 praw marketingu Kotarbińskiego
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
30% rabatu
45,00
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00
Okładka książki Otoczenie regulacyjne upraw i produkcji tytoniu w Polsce oraz znaczenie sektora tytoniowego dla gospodarki krajowej
Przedmiotem monografii jest szczegółowa i wieloaspektowa ocena wpływu otoczenia regulacyjnego na rozwój upraw i produkcję tytoniu w Polsce oraz oddziaływania norm prawnych na pozycję sektora tytoniowego w gospodarce krajowej. Analiza wybran
34% rabatu
32,83
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32
Okładka książki Lokowanie idei w reklamie
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują
21% rabatu
37,40
47,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,40
Okładka książki Usługi hotelarskie w Groupon
Usługi hotelarskie w Groupon
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-c
23% rabatu
76,72
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,72
Okładka książki Twoja firma w social mediach wyd.3
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marke
44% rabatu
27,54
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,54
Okładka książki Accounting reporting and auditing
Accounting is constantly evolving as a business vernacular. In general, it spans an extensive array of topics ranging from financial statements and audits to non-financial disclosures and accounting education. The scope of topics covered by
21% rabatu
54,37
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37
Okładka książki Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora
31% rabatu
27,64
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64
Opakowanie Poster 200 Years of Art and History
Poster 200 Years of Art and History
Wydawca: Prestel
wysyłka: niedostępny
This stunningly illustrated book examines the history of poster design and its relation to the arts and broader culture. The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
19% rabatu
204,67
253,34 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 204,67
Okładka książki Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
34% rabatu
32,83
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,70
Okładka książki Działania marketingowe organizacji
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
37% rabatu
37,97
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
34% rabatu
26,25
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,21
Okładka książki Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań
Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z p
34% rabatu
22,99
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,04
Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców
40% rabatu
23,81
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81
Okładka książki Impressive Advertising
Impressive Advertising
Wydawca: Monsa
wysyłka: niedostępny
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
19% rabatu
84,79
104,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,79
Okładka książki Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbior­com problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu. Założeniem monografii jest zbadanie
19% rabatu
40,30
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,30
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
36% rabatu
37,64
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,64
Okładka książki Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
36% rabatu
31,26
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26
Liczba wyświetlanych pozycji:
21
22
23
24
25
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj