![]() Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Autor:
Flynn Pat
Wydawca:
Relacja
wysyłka: niedostępny
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?
Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
44% rabatu
28,09 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,09 zł
![]() Współczesne narzędzia cyfryzacji organizacji
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Cyfrowa transformacja prowadzi do kolejnych znacznych usprawnień: łączenia źródeł danych, optymalizacji procesów biznesowych, przetwarzania w czasie rzeczywistym nie tylko w ramach organizacji, lecz także ekosystemu partnerów, dając szanse
19% rabatu
32,16 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,16 zł
![]()
Game development jest jedną z najprężniej rozwijających się współcześnie branż. Dzięki sukcesom naszych rodzimych twórców wielu pasjonatów zainteresowało się pracą w gamedevie i wiąże z nią nadzieje na karierę i świetlaną przyszłość. Patryk
30% rabatu
27,88 zł
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88 zł
![]() 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor:
Jacek Kotarbiński
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
30% rabatu
45,00 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł
![]() Otoczenie regulacyjne upraw i produkcji tytoniu w Polsce oraz znaczenie sektora tytoniowego dla gospodarki krajowej
Autor:
Głowacka Iwona Anna
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Przedmiotem monografii jest szczegółowa i wieloaspektowa ocena wpływu otoczenia regulacyjnego na rozwój upraw i produkcję tytoniu w Polsce oraz oddziaływania norm prawnych na pozycję sektora tytoniowego w gospodarce krajowej. Analiza wybran
34% rabatu
32,83 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł
![]()
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują
21% rabatu
37,40 zł
47,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,40 zł
![]()
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.
Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-c
23% rabatu
76,72 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,72 zł
![]() Twoja firma w social mediach wyd.3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marke
44% rabatu
27,54 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,54 zł
![]()
Accounting is constantly evolving as a business vernacular. In general, it spans an extensive array of topics ranging from financial statements and audits to non-financial disclosures and accounting education. The scope of topics covered by
21% rabatu
54,37 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
![]() Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
wysyłka: niedostępny
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora
31% rabatu
27,64 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64 zł
![]()
This stunningly illustrated book examines the
history of poster design and its relation to the
arts and broader culture.
The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
19% rabatu
204,67 zł
253,34 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 204,67 zł
![]() Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Autor:
red. Augustyna Burlita
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
34% rabatu
32,83 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,70 zł
![]()
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
37% rabatu
37,97 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł
![]() Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,21 zł
![]() Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań
Autor:
Lewandowska-Malec Izabela
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z p
34% rabatu
22,99 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,04 zł
![]()
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców
40% rabatu
23,81 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81 zł
![]()
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
19% rabatu
84,79 zł
104,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,79 zł
![]()
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.
Założeniem monografii jest zbadanie
19% rabatu
40,30 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,30 zł
![]() Tworzenie doświadczeń klientów
Autor:
Urbański Artur
Lucyna Dziewa
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
36% rabatu
37,64 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,64 zł
![]() Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Autor:
Franciszek Georgiew
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
36% rabatu
31,26 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|