Okładka książki Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
34% rabatu
32,83
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83
Okładka książki Działania marketingowe organizacji
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
37% rabatu
37,97
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
34% rabatu
26,25
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25
Okładka książki Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań
Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z p
31% rabatu
24,04
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,99
Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców
40% rabatu
23,81
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81
Okładka książki Impressive Advertising
Impressive Advertising
Wydawca: Monsa
wysyłka: niedostępny
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
19% rabatu
84,79
104,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,79
Okładka książki Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbior­com problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu. Założeniem monografii jest zbadanie
19% rabatu
40,30
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,30
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
38% rabatu
36,46
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,45
Okładka książki Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
36% rabatu
31,26
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26
Okładka książki Marketing na rynkach międzynarodowych
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
19% rabatu
40,22
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,22
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w placówkach ochrony zdrowia
Działalność w zakresie ochrony zdrowia narażona jest na wiele zagrożeń związanych nie tylko ze sferą medyczną, ale też ekonomiczną czy techniczno-informatyczną. Rozwiązanie problemów połączone z reakcją na pojawiające się zagrożenia, czyli
27% rabatu
93,90
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,90
Okładka książki Intryguj
Intryguj
Autor: Sam Horn
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
23% rabatu
32,94
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94
Okładka książki Odlotowe pomysły
Odlotowe pomysły
Autor: Safi Bahcall
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss cz
36% rabatu
41,40
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,40
Okładka książki Krótki kurs fraktalizmu
Krótki kurs fraktalizmu
Wydawca: Rozpisani.pl
wysyłka: niedostępny
Włosi mieli faszyzm, Niemcy narodowy socjalizm, Anglosasi liberalizm, a Rosjanie komunizm. Zobacz pierwszy i jedyny polski -izm (Mesjanizm!) podrasowany i przełożony na język XXI wieku, w którym zmagania toczą się na rynkach finansowych, a
22% rabatu
26,42
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,42
Okładka książki Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lu
27% rabatu
65,22
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,22
Okładka książki Nostalgia w zarządzaniu marką
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta. Ludzie chętnie wracają do pro
19% rabatu
79,78
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,78
Okładka książki Employer branding po polsku
Employer branding po polsku
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
38% rabatu
30,29
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,12
Okładka książki Zrozumieć social media
Zrozumieć social media
Autor: Roguski Artur
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i u
40% rabatu
29,57
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,57
Okładka książki Service design po polsku
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor
26% rabatu
54,44
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,44
Okładka książki Propaganda
Propaganda
Wydawca: Wektory
wysyłka: niedostępny
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
40% rabatu
29,00
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00
Liczba wyświetlanych pozycji:
21
22
23
24
25
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj