![]() Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
28% rabatu
28,58 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł
![]() Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań
Autor:
Lewandowska-Malec Izabela
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z p
31% rabatu
23,99 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,99 zł
![]()
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców
40% rabatu
23,75 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,75 zł
![]()
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
19% rabatu
84,64 zł
104,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,64 zł
![]()
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.
Założeniem monografii jest zbadanie
20% rabatu
40,22 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,22 zł
![]() Tworzenie doświadczeń klientów
Autor:
Urbański Artur
Lucyna Dziewa
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
36% rabatu
37,55 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,96 zł
![]() Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Autor:
Franciszek Georgiew
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
36% rabatu
31,19 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł
![]() Marketing na rynkach międzynarodowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
20% rabatu
40,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,15 zł
![]() Zarządzanie ryzykiem w placówkach ochrony zdrowia
Autor:
Sasak Janusz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Działalność w zakresie ochrony zdrowia narażona jest na wiele zagrożeń związanych nie tylko ze sferą medyczną, ale też ekonomiczną czy techniczno-informatyczną. Rozwiązanie problemów połączone z reakcją na pojawiające się zagrożenia, czyli
27% rabatu
93,72 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,72 zł
![]()
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss cz
36% rabatu
41,31 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,31 zł
![]()
Włosi mieli faszyzm, Niemcy narodowy socjalizm, Anglosasi liberalizm, a Rosjanie komunizm. Zobacz pierwszy i jedyny polski -izm (Mesjanizm!) podrasowany i przełożony na język XXI wieku, w którym zmagania toczą się na rynkach finansowych, a
22% rabatu
26,37 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,37 zł
![]() Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.
Publikacja:
wypełnia lu
27% rabatu
65,09 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,09 zł
![]() Nostalgia w zarządzaniu marką
Autor:
Grębosz-Krawczyk Magdalena
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.
Ludzie chętnie wracają do pro
20% rabatu
79,65 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,65 zł
![]()
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właści
36% rabatu
31,19 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,51 zł
![]()
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i u
40% rabatu
29,50 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,69 zł
![]()
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
40% rabatu
28,93 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł
![]() Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Rogala Joanna
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej pr
25% rabatu
58,10 zł
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,10 zł
![]()
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne
19% rabatu
30,65 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł
![]()
Zacznij zarządzać produktem jak prawdziwy profesjonalista!
Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
Po czym poznać, czy prod
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł
![]()
W złożonej rzeczywistości myślenie systemowe jest kluczowym narzędziem pozwalającym odnieść się do licznych wyzwań: gospodarczych, ekologicznych, politycznych czy społecznych. Tylko w ten sposób w codziennych wiadomościach można dostrzec pr
36% rabatu
28,58 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|