MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dor
34% rabatu
49,08 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,08 zł
SZKOŁA MÓWCÓW MYŚL I PREZENTUJ INACZEJ NIŻ WSZYSCY
Autor:
LIDIA BUKSAK
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i u
38% rabatu
27,75 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,50 zł
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach.
23% rabatu
32,94 zł
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,84 zł
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Autor:
Trojanowski Tomasz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikac
24% rabatu
49,26 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,26 zł
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewi
24% rabatu
75,62 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,62 zł
o bardzo potrzebna, kompetentnie napisana książka – niezwykle pomocna zarówno dla tych, którzy chcą doświadczyć uzdrowienia, jak i dla posługujących w Kościele modlitwą o uzdrowienie.
o. Piotr Różański SP
Miliony ludzi na całym świecie pot
38% rabatu
18,67 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,67 zł
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewn
19% rabatu
40,22 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,22 zł
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.
48% rabatu
23,92 zł
46,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,92 zł
NARZĘDZIA GOOGLE DLA E-COMMERCE WYD. 2
Autor:
Krzysztof Marzec
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Google'owa skrzynka narzędziowa
Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż k
34% rabatu
26,34 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,34 zł
E-MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA PRAWDA
Autor:
ARTUR DĄBROWSKI
FILIP KŁODAWSKI
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niem
39% rabatu
23,63 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,63 zł
Tom Peters, the international bestselling author of IN SEARCH OF EXCELLENCE which has sold over one million copies, concludes his 15 definitive rules on professional excellence and why, today, they are more important than ever.
"The Real D
19% rabatu
62,31 zł
77,12 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,31 zł
Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i "Business Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do sp
14% rabatu
34,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23 zł
W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa
27% rabatu
37,85 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,85 zł
'A wonderful page-turner about a fascinating idea that should affect the way every thinking person thinks about the world around him' Michael Lewis
In this brilliant and original book, Malcolm Gladwell explains and analyses the 'tipping po
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach z
19% rabatu
28,13 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,13 zł
Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporządzenia nr 1169/2011, zawiera także wiele odniesie
19% rabatu
160,77 zł
199,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 159,78 zł
WTF?: What's the Future and Why It's Up to Us
Autor:
O'Reilly Tim
Wydawca:
Penguin Books
wysyłka: niedostępny
‘The man who can really make a whole industry happen.’ Eric Schmidt, Executive Chairman of Google
‘A punchy and provocative book . . . WTF? is an insightful and heartfelt plea, daring us to reimagine a better economy and society.’ Financia
22% rabatu
40,02 zł
51,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,02 zł
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejo
43% rabatu
18,17 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych
Wydawca:
PWN NAUKOWY
wysyłka: niedostępny
Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje
32% rabatu
44,74 zł
66,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,74 zł
Transformersi. Superbohaterowie polskiej...
Autor:
Jakóbczak Agata
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Lencia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na wa
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|