![]()
Upstart! showcases an exciting range of visual identities for start-ups and young businesses. Upstart! presents fresh branding ideas for entrepreneurs and designers. To stand out in a land of consumerist plenty, the new generation of small
20% rabatu
133,37 zł
166,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 133,37 zł
![]()
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasycenie
19% rabatu
38,71 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,71 zł
![]()
Nie bój się, drogi Czytelniku, druga część nie jest ściśle połączona z pierwszą. Naszym celem było zebranie twórczości internetowej ojca Leona. Blog to pierwsza cześć, najbardziej obszerna; w drugiej odsłonie przeczytasz teksty z serii Ojca
31% rabatu
13,73 zł
20,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,73 zł
![]()
Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas intentionall
23% rabatu
41,95 zł
54,43 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,95 zł
![]() Zagrożenia zdrowia publicznego
Autor:
Andrzej Denys
Tokarski Zbigniew
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W kolejnej części publikacji Zagrożenia zdrowia publicznego szczególną uwagę poświęcono działalności promotora zdrowia, którego podstawowym celem jest aktywizowanie społeczności na rzecz zdrowia, popierania i rozwijania postaw prozdrowotnyc
27% rabatu
64,66 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,66 zł
![]()
"If you can't trust those in charge, who can you trust? From government to business, banks to media, trust in institutions is at an all-time low. But this isn't the age of distrust - far from it.
In this revolutionary and widely praised
22% rabatu
40,42 zł
52,05 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,42 zł
![]() Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Autor:
Jędrzejczak Beata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o slog
14% rabatu
17,99 zł
21,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,99 zł
![]() Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Autor:
Sanak-Kosmowska Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwa Drugie
wysyłka: niedostępny
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na z
28% rabatu
37,25 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,25 zł
![]() LIDER PRODUKTU JAK NAJLEPSI MENEDŻEROWIE TWORZĄ DOSKONAŁE PRODUKTY I BUDUJĄ SKUTECZNE ZESPOŁY
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym
48% rabatu
24,44 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,44 zł
![]() Marketing relacji - teoria i praktyka w.3
Autor:
Mitręga Maciej
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
30% rabatu
27,46 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,46 zł
![]() Strategiczny brand marketing w.2
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz marketing jest prosty!
Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand mar
40% rabatu
33,19 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,19 zł
![]() Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją... w.2
Autor:
Anna Piwowarska
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem
38% rabatu
27,64 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64 zł
![]()
Public relations w małym, kobiecym biznesie
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a p
33% rabatu
23,26 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,26 zł
![]() Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne
Autor:
Marczak Mirosław
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły tur
28% rabatu
54,37 zł
76,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
![]()
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak za
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł
![]() DATA DRIVEN DECISIONS JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NATŁOKU ŹRÓDEŁ DANYCH
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczu
29% rabatu
52,48 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,48 zł
![]() SZKOŁA MÓWCÓW MYŚL I PREZENTUJ INACZEJ NIŻ WSZYSCY
Autor:
LIDIA BUKSAK
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i u
37% rabatu
28,36 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł
![]()
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach.
23% rabatu
32,88 zł
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,88 zł
![]() Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Autor:
Trojanowski Tomasz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikac
24% rabatu
49,17 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,17 zł
![]() Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewi
24% rabatu
75,48 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,48 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|