![]() Transformersi. Superbohaterowie polskiej...
Autor:
Jakóbczak Agata
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Lencia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na wa
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
![]()
To pierwsze w Polsce całościowe wprowadzenie do metodologii badań w glottodydaktyce przydatne będzie zwłaszcza osobom przygotowującym prace magisterskie czy doktorskie ale także np. artykuły i inne opracowania naukowe. Przedstawia szczegóło
28% rabatu
39,88 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88 zł
![]()
Książkę poświęcono analizie zmian sytuacji finansowej przedsiębiorstw i sektora publicznego (rządowego, samorządowego i ubezpieczeń społecznych) w odpowiedzi na wahania koniunktury gospodarczej w Polsce w latach 2001-2015. Bazując na wprowa
28% rabatu
40,87 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,87 zł
![]() Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów
Autor:
Airey David
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
47% rabatu
30,23 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,23 zł
![]() CONTENT Elementarna cząstka marketingu
Autor:
Lieb Rebecca
Szymanski Jaimy
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia su
34% rabatu
32,83 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł
![]() Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Autor:
Malgorzata Jaworska-Olsztyn
Wydawca:
eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
wysyłka: niedostępny
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zad
17% rabatu
13,34 zł
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34 zł
![]()
Jak należy kształtować ceny na swoje produkty? Lepiej robić to w oparciu o koszty, ceny konkurencji, a może o to, ile klient jest gotowy zapłacić? Jaka jest wrażliwość cenowa Twoich produktów? Warto to wiedzieć - dobrze ustalona cena to pie
34% rabatu
26,21 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł
![]()
Książka składa się z czterech, powiązanych ze sobą części dotyczących: podstaw polityki międzynarodowej, gospodarki światowej, współczesnego ładu międzynarodowego oraz pozycji Polski w świecie. Przejrzysty układ całości pozwala łatwo zorien
34% rabatu
45,99 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,88 zł
![]() Zarządzanie projektami dla początkujących.
Autor:
Marcin Żmigrodzki
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty!
"Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko moż
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]()
For undergraduate and graduate courses in marketing management.
The gold standard for today's marketing management
Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.
The world o
19% rabatu
244,79 zł
303,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 244,79 zł
![]()
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak za
36% rabatu
44,59 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,59 zł
![]()
Praca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się w konsekwencji burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, że taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Wielkie korporacje oparte na sz
33% rabatu
29,98 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,98 zł
![]() Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Biznes międzyludzkich relacji
Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania s
40% rabatu
22,33 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,33 zł
![]() Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie
33% rabatu
26,65 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
![]() Principles of Marketing, Global Edition
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement
In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital
19% rabatu
254,49 zł
315,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 254,49 zł
![]() Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition
Autor:
Solomon Michael
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an inves
19% rabatu
250,25 zł
309,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 250,25 zł
![]()
Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu"" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
28% rabatu
30,11 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,11 zł
audiobook
![]()
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na c
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]()
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzy
48% rabatu
20,23 zł
38,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,23 zł
![]()
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
24% rabatu
41,55 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,55 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|