![]() Principles of Marketing, Global Edition
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement
In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital
19% rabatu
254,05 zł
315,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 254,05 zł
![]() Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition
Autor:
Solomon Michael
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an inves
19% rabatu
249,81 zł
309,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 249,81 zł
![]()
Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu"" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
28% rabatu
30,05 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,05 zł
audiobook
![]()
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na c
36% rabatu
25,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł
![]()
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzy
48% rabatu
20,23 zł
38,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,40 zł
![]()
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
25% rabatu
41,48 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,48 zł
![]() Tożsamość wizualna polskich województw, miast i powiatów
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Autorzy opracowania zapragnęli sprawdzić, czy równie sprawnie, jak odczytujemy obrazy, potrafimy je tworzyć, zawierając w nich komunikaty na temat tożsamości różnych miejsc w naszym kraju. Wytyczyli pięć celów publikacji, w większości prakt
14% rabatu
47,96 zł
56,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,96 zł
![]()
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
34% rabatu
22,32 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,32 zł
![]()
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,78 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,78 zł
![]()
Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają di
42% rabatu
28,72 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,72 zł
![]()
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancją” jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym
48% rabatu
25,06 zł
48,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,51 zł
![]() Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2
Autor:
Marek Wirkus
Lis Anna M.
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w
28% rabatu
38,65 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,65 zł
![]()
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii m
40% rabatu
34,34 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,34 zł
![]() Marketing produktu politycznego
Autor:
Zajdowski Karol
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
19% rabatu
33,87 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,87 zł
![]() Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Autor:
Liczmańska Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznes
14% rabatu
30,83 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
![]() Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Rosenberg Alex
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
40% rabatu
24,04 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,04 zł
![]() Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
34% rabatu
32,29 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,29 zł
![]()
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.
Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w
36% rabatu
31,76 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
![]() Mistrzowskie prezentacje
Autor:
Agata Rzędowska
Jerzy Rzędowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”?
Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę mult
38% rabatu
24,55 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,35 zł
![]()
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,58 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|