To pierwsze w Polsce całościowe wprowadzenie do metodologii badań w glottodydaktyce przydatne będzie zwłaszcza osobom przygotowującym prace magisterskie czy doktorskie ale także np. artykuły i inne opracowania naukowe. Przedstawia szczegóło
28% rabatu
39,88 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88 zł
Książkę poświęcono analizie zmian sytuacji finansowej przedsiębiorstw i sektora publicznego (rządowego, samorządowego i ubezpieczeń społecznych) w odpowiedzi na wahania koniunktury gospodarczej w Polsce w latach 2001-2015. Bazując na wprowa
28% rabatu
40,87 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,87 zł
Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów
Autor:
Airey David
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
47% rabatu
30,23 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,23 zł
CONTENT Elementarna cząstka marketingu
Autor:
Lieb Rebecca
Szymanski Jaimy
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia su
34% rabatu
32,83 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł
Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Autor:
Malgorzata Jaworska-Olsztyn
Wydawca:
eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
wysyłka: niedostępny
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zad
17% rabatu
13,34 zł
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34 zł
Jak należy kształtować ceny na swoje produkty? Lepiej robić to w oparciu o koszty, ceny konkurencji, a może o to, ile klient jest gotowy zapłacić? Jaka jest wrażliwość cenowa Twoich produktów? Warto to wiedzieć - dobrze ustalona cena to pie
34% rabatu
26,21 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł
Książka składa się z czterech, powiązanych ze sobą części dotyczących: podstaw polityki międzynarodowej, gospodarki światowej, współczesnego ładu międzynarodowego oraz pozycji Polski w świecie. Przejrzysty układ całości pozwala łatwo zorien
34% rabatu
45,99 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,99 zł
Zarządzanie projektami dla początkujących.
Autor:
Marcin Żmigrodzki
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty!
"Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko moż
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
For undergraduate and graduate courses in marketing management.
The gold standard for today's marketing management
Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.
The world o
19% rabatu
244,79 zł
303,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 244,79 zł
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak za
36% rabatu
44,59 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,59 zł
Praca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się w konsekwencji burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, że taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Wielkie korporacje oparte na sz
38% rabatu
27,75 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,50 zł
Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Biznes międzyludzkich relacji
Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania s
33% rabatu
24,72 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72 zł
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie
33% rabatu
26,65 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
Principles of Marketing, Global Edition
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement
In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital
19% rabatu
254,49 zł
315,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 254,49 zł
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition
Autor:
Solomon Michael
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an inves
19% rabatu
250,25 zł
309,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 250,25 zł
Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu"" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
28% rabatu
30,11 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,11 zł
audiobook
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na c
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzy
48% rabatu
20,23 zł
38,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,23 zł
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
24% rabatu
41,55 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,55 zł
Tożsamość wizualna polskich województw, miast i powiatów
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Autorzy opracowania zapragnęli sprawdzić, czy równie sprawnie, jak odczytujemy obrazy, potrafimy je tworzyć, zawierając w nich komunikaty na temat tożsamości różnych miejsc w naszym kraju. Wytyczyli pięć celów publikacji, w większości prakt
14% rabatu
48,04 zł
56,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,04 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|