Okładka książki Principles of Marketing, Global Edition
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital
19% rabatu
254,05
315,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 254,05
Okładka książki Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an inves
19% rabatu
249,81
309,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 249,81
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..w.3
Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu"" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
28% rabatu
30,05
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,05
audiobook
Okładka książki Moje przygody z marketingiem
Moje przygody z marketingiem
Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na c
36% rabatu
25,39
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39
Okładka książki Jak wygrać wybory samorządowe 2018?
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzy
48% rabatu
20,23
38,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,40
Okładka książki Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
25% rabatu
41,48
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,48
Okładka książki Tożsamość wizualna polskich województw, miast i powiatów
Autorzy opracowania zapragnęli sprawdzić, czy równie sprawnie, jak odczytujemy obrazy, potrafimy je tworzyć, zawierając w nich komunikaty na temat tożsamości różnych miejsc w naszym kraju. Wytyczyli pięć celów publikacji, w większości prakt
14% rabatu
47,96
56,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,96
Okładka książki Po co jest PR?
Po co jest PR?
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
34% rabatu
22,32
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,32
Okładka książki Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,78
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,78
Okładka książki E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają di
42% rabatu
28,72
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,72
Okładka książki Zarządzanie marką
Zarządzanie marką
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancją” jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym
48% rabatu
25,06
48,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,51
Okładka książki Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w
28% rabatu
38,65
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,65
Okładka książki Projektowanie strategii marki
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii m
40% rabatu
34,34
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,34
Okładka książki Marketing produktu politycznego
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
19% rabatu
33,87
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,87
Okładka książki Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznes
14% rabatu
30,83
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83
Okładka książki Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
40% rabatu
24,04
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,04
Okładka książki Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
34% rabatu
32,29
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,29
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu Początek
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w
36% rabatu
31,76
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76
Okładka książki Mistrzowskie prezentacje
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę mult
38% rabatu
24,55
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,35
Opakowanie Turystyka i turysta nad Bałtykiem
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,58
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58
Liczba wyświetlanych pozycji:
31
32
33
34
35
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj