![]()
Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma pr
19% rabatu
24,15 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,15 zł
![]() Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Autor:
Peter Cheverton
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Co daje zarządzanie kluczowymi klientami? Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowy
48% rabatu
17,16 zł
33,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,16 zł
![]()
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące
28% rabatu
71,27 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,27 zł
![]() Google Analytics Integracja i analiza danych
Autor:
Daniel Waisberg
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z
34% rabatu
29,64 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł
![]()
Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej.
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, pr
33% rabatu
20,04 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,04 zł
![]() Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu teryt.
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Marketing terytorialny w polskich realiach to nic innego, jak tylko promocja w czystej postaci: kampanie reklamowe, strony internetowe, gadżety, udział w targach, eventy itp. Będzie tak dopóty, dopóki prezydenci, burmistrzowie, wójtowie nie
36% rabatu
31,14 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,14 zł
![]()
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie
33% rabatu
24,72 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72 zł
![]() Okładki płyt.
Autor:
Torzecki Mateusz
Wydawca:
Fundacja Instytut Kultury Popularnej
wysyłka: niedostępny
Książka Mateusza Torzeckiego Okładki płytowe. Rzecz o wizualnym uniwersum albumów muzycznych to pionierska rozprawa, porządkująca nieopisane dotąd przez badaczy rejony kultury popularnej, poświęcona funkcjom użytkowym i wartościom artystycz
30% rabatu
31,41 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41 zł
![]()
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddzia
9% rabatu
49,04 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,04 zł
![]()
Chaos w przestrzeni publicznej nie jest problemem garstki sfrustrowanych estetów. Jej stan świadczy o kulturze kraju dobitniej niż liczba teatrów i muzeów. W tym wypadku stwierdzenie że "byt określa świadomość" jest prawdziwe, jak w żadnym
23% rabatu
112,75 zł
146,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,75 zł
![]()
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
9% rabatu
35,41 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,41 zł
![]() Zarządzanie i planowanie marketingowe
Autor:
Kapsa Elżbieta
Wydawca:
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej
wysyłka: niedostępny
Podstawowe zagadnienia z zakresu zarządzania i planowania marketingowego
Analiza SWOT
Formułowanie strategii marketingowej
Analiza finansowa
9% rabatu
11,44 zł
12,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,44 zł
![]() Innowacje w opakowaniach żywności i napojów
Autor:
Neil Farmer (red.)
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To książka dla osób poszukujących nisz w innowacyjnej działalności gospodarczej i naukowej. Na podstawie analizy informacji zamieszczonych w publikacji można wyrobić sobie opinię o kierunku, w którym idzie światowa gospodarka w zakresie opa
28% rabatu
60,16 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,16 zł
![]()
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zak
19% rabatu
36,36 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł
![]() Fast text Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Krótkie teksty na szybkie czasy
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pęd
33% rabatu
24,72 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72 zł
![]()
Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej
23% rabatu
168,74 zł
220,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 168,74 zł
![]()
Kolejny bestseller znanej z książki `Mądry lider` spółki autorskiej Buzan, Dottino, Israel. Zbiór sprawdzonych modeli pomocnych w: radzeniu sobie z nadmiarem informacji, optymalnym wykorzystaniu ograniczonych środków (np. czasu), a także dą
40% rabatu
26,73 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,73 zł
audiobook
![]() Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Audiobook
Autor:
Eric Worre
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków
Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zos
31% rabatu
19,95 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,95 zł
![]() Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Autor:
Pomykalski Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
![]() Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autor:
Styś Aniela
Krzysztof Łobos
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary ws
19% rabatu
40,40 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|