Okładka książki Polski Outdoor
Polski Outdoor
Wydawca: Klucze
wysyłka: niedostępny
Chaos w przestrzeni publicznej nie jest problemem garstki sfrustrowanych estetów. Jej stan świadczy o kulturze kraju dobitniej niż liczba teatrów i muzeów. W tym wypadku stwierdzenie że "byt określa świadomość" jest prawdziwe, jak w żadnym
23% rabatu
112,54
146,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,54
Okładka książki Znaki na sprzedaż
Znaki na sprzedaż
Wydawca: Rabid
wysyłka: niedostępny
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
9% rabatu
35,35
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,35
Okładka książki Zarządzanie i planowanie marketingowe
Podstawowe zagadnienia z zakresu zarządzania i planowania marketingowego Analiza SWOT Formułowanie strategii marketingowej Analiza finansowa
9% rabatu
11,42
12,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,42
Okładka książki Innowacje w opakowaniach żywności i napojów
To książka dla osób poszukujących nisz w innowacyjnej działalności gospodarczej i naukowej. Na podstawie analizy informacji zamieszczonych w publikacji można wyrobić sobie opinię o kierunku, w którym idzie światowa gospodarka w zakresie opa
29% rabatu
60,04
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,04
Okładka książki Modele satysfakcji klienta
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zak
19% rabatu
36,29
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,29
Okładka książki Fast text Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Krótkie teksty na szybkie czasy Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pęd
37% rabatu
23,36
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,67
Opakowanie Prawo konkurencji 25 lat
Prawo konkurencji 25 lat
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej
23% rabatu
168,43
220,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 168,43
Okładka książki Zwykli ludzie - liderzy
Zwykli ludzie - liderzy
Wydawca: Muza
wysyłka: niedostępny
Kolejny bestseller znanej z książki `Mądry lider` spółki autorskiej Buzan, Dottino, Israel. Zbiór sprawdzonych modeli pomocnych w: radzeniu sobie z nadmiarem informacji, optymalnym wykorzystaniu ograniczonych środków (np. czasu), a także dą
41% rabatu
26,67
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,67
audiobook
Okładka książki Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Audiobook
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zos
31% rabatu
19,91
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,91
Okładka książki Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione
21% rabatu
38,54
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52
Okładka książki Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary ws
19% rabatu
40,32
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32
Okładka książki Jak osiągnąć sukces
Jak osiągnąć sukces
Wydawca: Roster
wysyłka: niedostępny
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w
31% rabatu
24,71
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,71
Okładka książki Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na re
19% rabatu
38,71
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,71
Okładka książki Przestrzenie komunikacji
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechs
27% rabatu
27,65
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,65
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 4
Badanie i projektowanie komunikacji 4
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
22,67
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,67
Okładka książki Kapitał społeczny w relacjach z klientami
Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo Kapitał społeczny przedsiębiorstwa Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych
28% rabatu
38,09
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,09
Okładka książki Billboard! Reklama otwartej przestrzeni
Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z bra
21% rabatu
70,00
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,78
Okładka książki Futuryzuj swoją firmę
Futuryzuj swoją firmę
Autor: Siegel David
Wydawca: IFC Press
wysyłka: niedostępny
"david Siegel przeniósł Nową Ekonomię na ekscytujący, nowy poziom. Książka pełna jest głębokich spostrzeżeń dotyczących zarządzania i filozofii celebrującej życie w Internecie" - Eric Schmidt, prezes firmy Novell
31% rabatu
56,22
81,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,22
Okładka książki Skuteczny marketing bezpośredni
Skuteczny marketing bezpośredni
Wydawca: IFC Press
wysyłka: niedostępny
Główna zaleta tej książki to fakt, że została napisana przez wybitnego praktyka i specjalistę w tej dziedzinie. Dziesiątki praktycznych przykładów, opisy najskuteczniejszych technik i narzędzi Marketingu Bezpośredniego oraz charakterystyczn
31% rabatu
32,44
47,25 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44
Okładka książki Międzynarodowe strategie marketingowe
Książka Międzynarodowe strategie marketingowe: wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; wyjaśnia kształtowanie ins
25% rabatu
28,65
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,65
Liczba wyświetlanych pozycji:
43
44
45
46
47
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj