![]()
Chaos w przestrzeni publicznej nie jest problemem garstki sfrustrowanych estetów. Jej stan świadczy o kulturze kraju dobitniej niż liczba teatrów i muzeów. W tym wypadku stwierdzenie że "byt określa świadomość" jest prawdziwe, jak w żadnym
23% rabatu
112,54 zł
146,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,54 zł
![]()
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
9% rabatu
35,35 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,35 zł
![]() Zarządzanie i planowanie marketingowe
Autor:
Kapsa Elżbieta
Wydawca:
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej
wysyłka: niedostępny
Podstawowe zagadnienia z zakresu zarządzania i planowania marketingowego
Analiza SWOT
Formułowanie strategii marketingowej
Analiza finansowa
9% rabatu
11,42 zł
12,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,42 zł
![]() Innowacje w opakowaniach żywności i napojów
Autor:
Neil Farmer (red.)
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To książka dla osób poszukujących nisz w innowacyjnej działalności gospodarczej i naukowej. Na podstawie analizy informacji zamieszczonych w publikacji można wyrobić sobie opinię o kierunku, w którym idzie światowa gospodarka w zakresie opa
29% rabatu
60,04 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,04 zł
![]()
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zak
19% rabatu
36,29 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,29 zł
![]() Fast text Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Krótkie teksty na szybkie czasy
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pęd
37% rabatu
23,36 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,67 zł
![]()
Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej
23% rabatu
168,43 zł
220,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 168,43 zł
![]()
Kolejny bestseller znanej z książki `Mądry lider` spółki autorskiej Buzan, Dottino, Israel. Zbiór sprawdzonych modeli pomocnych w: radzeniu sobie z nadmiarem informacji, optymalnym wykorzystaniu ograniczonych środków (np. czasu), a także dą
41% rabatu
26,67 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,67 zł
audiobook
![]() Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Audiobook
Autor:
Eric Worre
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków
Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zos
31% rabatu
19,91 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,91 zł
![]() Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Autor:
Pomykalski Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione
21% rabatu
38,54 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł
![]() Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autor:
Styś Aniela
Krzysztof Łobos
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary ws
19% rabatu
40,32 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł
![]()
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w
31% rabatu
24,71 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,71 zł
![]() Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
Autor:
Malinowska Mirosława
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na re
19% rabatu
38,71 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,71 zł
![]() Przestrzenie komunikacji
Autor:
Kędzior Jolanta
Kowalska Jolanta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechs
27% rabatu
27,65 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,65 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
22,67 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,67 zł
![]() Kapitał społeczny w relacjach z klientami
Autor:
Grzanka Izabela
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych
28% rabatu
38,09 zł
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,09 zł
![]() Billboard! Reklama otwartej przestrzeni
Autor:
Bernstein David P.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce!
To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z bra
21% rabatu
70,00 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,78 zł
![]()
"david Siegel przeniósł Nową Ekonomię na ekscytujący, nowy poziom. Książka pełna jest głębokich spostrzeżeń dotyczących zarządzania i filozofii celebrującej życie w Internecie"
- Eric Schmidt, prezes firmy Novell
31% rabatu
56,22 zł
81,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,22 zł
![]()
Główna zaleta tej książki to fakt, że została napisana przez wybitnego praktyka i specjalistę w tej dziedzinie. Dziesiątki praktycznych przykładów, opisy najskuteczniejszych technik i narzędzi Marketingu Bezpośredniego oraz charakterystyczn
31% rabatu
32,44 zł
47,25 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44 zł
![]()
Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:
wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;
przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych;
wyjaśnia kształtowanie ins
25% rabatu
28,65 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,65 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|