![]()
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środk
31% rabatu
23,96 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł
![]()
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
70,96 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,96 zł
![]()
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
17% rabatu
49,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,21 zł
![]() Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
Autor:
Staniszewski Adam
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny
31% rabatu
40,50 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł
![]() Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Autor:
Ginter Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i fun
14% rabatu
16,19 zł
18,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,19 zł
![]() Przedsiębiorstwa i ich interesariusze
Autor:
red.Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując
32% rabatu
32,81 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,81 zł
![]() Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
Autor:
Izabela Krejca-Pawski
Wydawca:
Edgard
wysyłka: niedostępny
Poznaj innowacyjne podejście do sprzedaży i dowiedz się, jak odwrócić zasady sprzedażowej gry, by osiągnąć maksymalny rezultat! Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na klie
41% rabatu
26,48 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,48 zł
![]() Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Autor:
Guy Kawasaki
Peg Fitzpatrick
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
Czaty i hangouty, czyli jak p
37% rabatu
25,19 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,59 zł
![]() Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Autor:
Magdalena Jaworowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomias
24% rabatu
41,61 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,61 zł
![]() Opłata reklamowa. Wzory uchwał, postanowień i decyzji z komentarzem (z suplementem elektronicznym)
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Od 11 września 2015 r. nowa opłata lokalna – opłata reklamowa
Zgodnie z ustawą z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, zmienioną przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmo
25% rabatu
118,47 zł
157,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 118,47 zł
audiobook
![]() Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone-Audio. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - Audiobook
Autor:
Mauborgne Renee
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
36% rabatu
28,58 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł
![]() Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Autor:
Sałkowski Damian
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytko
23% rabatu
26,75 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,75 zł
![]() Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www
Autor:
Sałkowski Damian
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google. SEO w Polsce nazywane jest
21% rabatu
27,73 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł
![]() Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces
Autor:
Shane Snow
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Odrzuć stereotypy i wygraj w wielkiej grze! Skracanie, czyli jak eliminować niepotrzebne cykle i przechodzić na wyższy poziom Dźwignia, czyli dlaczego należy pamiętać o naukach Archimedesa W górę, czyli w czym mogą Ci pomóc osiągnięcia inny
31% rabatu
30,83 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
![]() Symbol The Reference Guide to Abstract and Figurative Trademarks
Wydawca:
Laurence King Publishing
wysyłka: niedostępny
Symbols play an integral role in almost all branding programs. This book explores the visual language of symbols according to their most basic element: form.
Over 1,300 symbols from all over the world are included and have been organised i
19% rabatu
56,78 zł
70,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,78 zł
![]()
Handel elektroniczny to dziedzina, z którą wiąże się wiele obaw. Na razie nieufnie traktowana jest zarówno przez ludzi biznesu, jak i potencjalni klientów. "Doskonały handel elektroniczny" rozwiewa wszelkie wątpliwości i przedstawia wiele k
48% rabatu
7,28 zł
14,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,28 zł
![]() Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingow
17% rabatu
22,47 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,47 zł
![]()
Książka przedstawiająca zasady prowadzenia sprzedaży. Autor jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi w świecie sportu. Firma, którą założył, posiada 67 biur w 26 krajach i reprezentuje wiele organizacji, np. Wimbledon, Fundację Nobla i Ko
48% rabatu
8,84 zł
17,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,84 zł
![]()
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu proces
35% rabatu
24,74 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,74 zł
![]() Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone . Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor:
Renée Mauborgne
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
21% rabatu
51,57 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,57 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|