![]() Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Autor:
Jones Robert
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
20% rabatu
31,94 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,24 zł
![]()
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń
28% rabatu
30,15 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15 zł
![]() Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor:
Sheridan Marcus
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,31 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł
![]()
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jedna
11% rabatu
35,59 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,59 zł
![]() Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,48 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,48 zł
![]() Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł
![]() Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
29% rabatu
42,40 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,40 zł
![]() Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
29% rabatu
45,95 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,95 zł
![]() Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor:
Cichocki Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]()
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
11% rabatu
39,34 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,34 zł
![]() Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Autor:
Głód Wojciech
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
6% rabatu
55,71 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,71 zł
![]() SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor:
Paweł Cengiel
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
26% rabatu
43,91 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,91 zł
![]()
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,20 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł
![]()
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,97 zł
149,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,97 zł
![]()
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? ""Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"" Joe VitaleOd: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjaci
26% rabatu
40,75 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,75 zł
![]()
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
92% rabatu
3,59 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,59 zł
![]()
Przetrwają najlepiej skomunikowani
Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania?
Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami?
Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
24% rabatu
45,32 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,32 zł
![]()
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,55 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,74 zł
![]()
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,67 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,67 zł
![]()
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,77 zł
44,35 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,77 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|