Okładka książki Branding Krótkie Wprowadzenie 29
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
20% rabatu
31,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,24
Okładka książki Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń
28% rabatu
30,15
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31
Okładka książki Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jedna
11% rabatu
35,59
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,59
Okładka książki Influencer marketing w dobie nowych mediów
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,48
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,48
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37
Okładka książki Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
29% rabatu
42,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,40
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
29% rabatu
45,95
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,95
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
48% rabatu
20,75
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75
Okładka książki Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta...
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
11% rabatu
39,34
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,34
Okładka książki Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
6% rabatu
55,71
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,71
Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
26% rabatu
43,91
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,91
Okładka książki Przyczepne historie
Przyczepne historie
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,20
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,97
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,97
Okładka książki Hipnotyczny Marketing
Hipnotyczny Marketing
Autor: Joe Vitale
Wydawca: Złote myśli
wysyłka: 48h
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? ""Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"" Joe VitaleOd: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjaci
26% rabatu
40,75
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,75
Okładka książki Instagram. Bez filtra
Instagram. Bez filtra
Autor: Frier Sarah
Wydawca: Feeria
wysyłka: 24h
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka.  W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
92% rabatu
3,59
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,59
Okładka książki Efekt piaskownicy
Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania? Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami? Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
24% rabatu
45,32
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,32
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,55
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,74
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
17% rabatu
74,67
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,67
Okładka książki W litanijnym śpiewie
W litanijnym śpiewie
Wydawca: SPES
wysyłka: 48h
Zycie najprostsze i poezja świętości zawarły się w maryjnej litanii, a autor, czerpiąc z jej wezwań, prowadzi nas ku naszej codzienności drogami Królowej polski i Królowej rodzin
19% rabatu
35,77
44,35 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,77
Liczba wyświetlanych pozycji:
5
6
7
8
9
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj