Okładka książki Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,82
Okładka książki Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano
26% rabatu
33,28
44,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,28
Okładka książki Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska K
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,71
Okładka książki W szkole nie nauczono mnie biznesu
Już dziś dowiedz się, jak zostać finansowo niezależnym człowiekiem. Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia tego nieszablonowego praktyka. Poznaj odpowiedź, dlaczego tak wielu wykształconych ludzi zasila szeregi bezrobotnych lub pracujących za
43% rabatu
22,26
39,30 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,08
Okładka książki Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal
32% rabatu
37,09
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,09
Okładka książki Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to
32% rabatu
53,98
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,68
Okładka książki Nie bój się pochodnej
Drugie wydanie znanej książki Profesora Jerzego Gintera. Omówiono w niej: pochodną, pochodne wyższych rzędów, , całkę oznaczoną, całkę nieoznaczoną i szeregi potęgowe. Jej zaletą jest duża liczba przykładów zastosowań wraz z obliczeniami nu
21% rabatu
73,93
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81
Okładka książki Marka osobista
Wyobraź sobie życie pełne dobrej zabawy. Robisz to, co kochasz. Zarabiasz pasywnie ogromne pieniądze. Podróżujesz, pracujesz z dowolnego miejsca na ziemi, realizujesz się w pasjach i talentach. Zamieniasz marzenia na cele i realizujesz je z
45% rabatu
38,41
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,41
Okładka książki Marketing kulturowy
Marketing kulturowy
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie red
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Okładka książki Święta historia Ludzkości
Pierwsze polskie wydanie książki Mojżesza Hessa - prekursora syjonizmu.  To on ,,nawrócił"" Karola Marksa na komunizm. Święta historia ludzkości to książka sięgająca swymi korzeniami rewolucji francuskiej, która rozpoczęła emancypację grup
13% rabatu
39,02
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,02
Okładka książki Jak wypromować własną grę w Internecie
Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstaw
40% rabatu
33,81
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,47
Okładka książki Pokochaj MLM
Pokochaj MLM
Wydawca: Robert Chuchro
wysyłka: 48h
Marketing sieciowy to w dzisiejszych czasach przyszłość, o której wiele osób może tylko pomarzyć. Jeżeli nie znasz MLM to bardzo się cieszę ponieważ w tej książce rozwieje wszystkie mity i stereotypy a ty będziesz w pełni świa
26% rabatu
42,34
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,34
Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła ma
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24
Okładka książki Marketing w twojej firmie
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania pr
21% rabatu
31,39
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39
Okładka książki Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania ma
17% rabatu
58,04
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Okładka książki Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów market
29% rabatu
35,25
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40
Okładka książki Marketing sportu 2.0
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
21% rabatu
38,80
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,70
Okładka książki Marka 5.0
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoj
21% rabatu
50,34
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,78
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24
Okładka książki Controlling personalny
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
32% rabatu
33,76
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40
Liczba wyświetlanych pozycji:
5
6
7
8
9
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj