Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Autor:
Flynn Pat
Wydawca:
Relacja
wysyłka: 3 - 5 dni
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?
Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
31% rabatu
34,50 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Game development jest jedną z najprężniej rozwijających się współcześnie branż. Dzięki sukcesom naszych rodzimych twórców wielu pasjonatów zainteresowało się pracą w gamedevie i wiąże z nią nadzieje na karierę i świetlaną przyszłość. Patryk
18% rabatu
32,93 zł
39,99 zł
Dodaj
do koszyka Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Autor:
Anna Gorączka
Protasiuk Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.
A
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
27% rabatu
47,15 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor:
Cichocki Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 3 - 5 dni
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
20% rabatu
31,88 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta...
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 3 - 5 dni
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
14% rabatu
37,81 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Autor:
Głód Wojciech
Wydawca:
Difin
wysyłka: 3 - 5 dni
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
9% rabatu
53,53 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwierciedlonych w poziomie synchronizacji cykli koniunkturaln
22% rabatu
38,30 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor:
Paweł Cengiel
Wydawca:
Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
28% rabatu
42,20 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,76 zł
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? ""Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"" Joe VitaleOd: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjaci
29% rabatu
39,16 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Service design po polsku
Autor:
Chłodnicki Marcin
Karel Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
40% rabatu
28,93 zł
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
93% rabatu
3,00 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
29% rabatu
46,33 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Autor:
red. Tomasz Domański
Wydawca:
PWE
wysyłka: 3 - 5 dni
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
32% rabatu
40,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
22% rabatu
69,56 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor:
Grzegorz Miłkowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
27% rabatu
29,02 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|