Okładka książki Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych
24% rabatu
26,40
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66
Okładka książki Badania rynku
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć k
25% rabatu
167,24
224,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,66
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24
Okładka książki Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe..
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie p
21% rabatu
39,65
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25
Okładka książki Branding Krótkie Wprowadzenie 29
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
27% rabatu
29,18
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,18
Okładka książki Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,82
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,24
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24
Okładka książki Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jedna
11% rabatu
35,53
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,53
Okładka książki Influencer marketing w dobie nowych mediów
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,42
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,84
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30
Okładka książki Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
29% rabatu
42,31
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50
Okładka książki Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
Popraw swoje rozumienie Scruma dzięki doświadczeniu i zebranej wiedzy ekspertów z całego świata. Książka Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć to zbiór 97 esejów opartych na wieloletniej praktyce uznanych ekspertów dostarczająca bogac
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki E-marketing
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
21% rabatu
81,80
104,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,88
Okładka książki Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
21% rabatu
43,62
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62
Okładka książki 50 praw marketingu Kotarbińskiego
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
41% rabatu
29,22
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,81
Okładka książki Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
29% rabatu
45,86
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,86
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
48% rabatu
20,75
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75
Okładka książki Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta...
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
11% rabatu
39,28
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,28
Liczba wyświetlanych pozycji:
6
7
8
9
10
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj