Okładka książki Jak wypromować własną grę w Internecie
Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstaw
39% rabatu
33,89
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,89
Okładka książki Pokochaj MLM
Pokochaj MLM
Wydawca: Robert Chuchro
wysyłka: 48h
Jeżeli nie znasz MLM to bardzo się cieszę ponieważ w tej książce rozwieje wszystkie mity i stereotypy a ty będziesz w pełni świadomy co robić.Wiem również że nawet jak jesteś doświadczonym networkerem to zmienisz pewne schematy i prze
26% rabatu
42,42
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,60
Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła ma
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32
Okładka książki Marketing w twojej firmie
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania pr
21% rabatu
31,44
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64
Okładka książki Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania ma
17% rabatu
58,14
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32
Okładka książki Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów market
34% rabatu
32,83
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,88
Okładka książki Marketing sportu 2.0
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
21% rabatu
38,93
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,93
Okładka książki Marka 5.0
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoj
19% rabatu
51,71
64,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,78
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Controlling personalny
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
34% rabatu
32,89
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,91
Okładka książki Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych
29% rabatu
24,71
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,07
Okładka książki Badania rynku
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. "Badanie rynku. Jak zrozumieć ko
19% rabatu
180,97
224,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,97
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,78
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Branding Krótkie Wprowadzenie 29
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
27% rabatu
29,24
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,56
Okładka książki Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń
19% rabatu
33,93
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,31
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32
Okładka książki Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jedna
11% rabatu
35,59
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,59
Okładka książki Influencer marketing w dobie nowych mediów
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,48
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,90
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48
Okładka książki Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
34% rabatu
39,41
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,08
Liczba wyświetlanych pozycji:
6
7
8
9
10
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj