![]() Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
Autor:
John Westwood
Wydawca:
Lingea
wysyłka: 48h
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych
24% rabatu
26,40 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66 zł
![]()
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
„Badanie rynku. Jak zrozumieć k
25% rabatu
167,24 zł
224,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,66 zł
![]() Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24 zł
![]() Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe..
Autor:
Adele Revella
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie p
21% rabatu
39,65 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł
![]() Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Autor:
Jones Robert
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
27% rabatu
29,18 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,18 zł
![]()
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń
28% rabatu
30,09 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,82 zł
![]() Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor:
Sheridan Marcus
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,24 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł
![]()
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jedna
11% rabatu
35,53 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,53 zł
![]() Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,42 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,84 zł
![]() Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,30 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł
![]() Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
29% rabatu
42,31 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł
![]() Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
Autor:
Verheyen Gunther
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Popraw swoje rozumienie Scruma dzięki doświadczeniu i zebranej wiedzy ekspertów z całego świata. Książka Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć to zbiór 97 esejów opartych na wieloletniej praktyce uznanych ekspertów dostarczająca bogac
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
21% rabatu
81,80 zł
104,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,88 zł
![]() Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Autor:
Jacek Barlik
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62 zł
![]() 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor:
Jacek Kotarbiński
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Autor:
Flynn Pat
Wydawca:
Relacja
wysyłka: 48h
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?
Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
41% rabatu
29,22 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,81 zł
![]() Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Autor:
Anna Gorączka
Protasiuk Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.
A
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24 zł
![]() Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
29% rabatu
45,86 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,86 zł
![]() Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor:
Cichocki Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]()
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
11% rabatu
39,28 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,28 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|