![]() Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Autor:
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania ma
32% rabatu
47,32 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
![]() Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor:
Maria Broda-Bajak (red.)
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów market
38% rabatu
30,88 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,61 zł
![]()
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
21% rabatu
38,93 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,93 zł
![]()
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoj
9% rabatu
58,11 zł
64,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł
![]() Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]()
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
38% rabatu
30,91 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
![]() Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
Autor:
John Westwood
Wydawca:
Lingea
wysyłka: 48h
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych
29% rabatu
24,71 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
![]()
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. "Badanie rynku. Jak zrozumieć ko
19% rabatu
180,97 zł
224,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,97 zł
![]() Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]() Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe..
Autor:
Adele Revella
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie p
20% rabatu
39,72 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,72 zł
![]() Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Autor:
Jones Robert
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
27% rabatu
29,24 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,24 zł
![]()
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń
19% rabatu
33,93 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł
![]() Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor:
Sheridan Marcus
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,31 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł
![]()
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jedna
11% rabatu
35,59 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,59 zł
![]() Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
27% rabatu
32,90 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36 zł
![]() Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł
![]() Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
38% rabatu
37,08 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,40 zł
![]() Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
Autor:
Verheyen Gunther
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Popraw swoje rozumienie Scruma dzięki doświadczeniu i zebranej wiedzy ekspertów z całego świata. Książka Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć to zbiór 97 esejów opartych na wieloletniej praktyce uznanych ekspertów dostarczająca bogac
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]()
Bestseller Nowe wydanie Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokon
19% rabatu
84,02 zł
104,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,02 zł
![]() Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Autor:
Jacek Barlik
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
20% rabatu
43,70 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,70 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|