Okładka książki E-marketing
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
27% rabatu
71,97
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 50 praw marketingu Kotarbińskiego
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
27% rabatu
50,16
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi dany
31% rabatu
34,50
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tworzyć gry
Tworzyć gry
Wydawca: Insignis Media
wysyłka: 48h
Game development jest jedną z najprężniej rozwijających się współcześnie branż. Dzięki sukcesom naszych rodzimych twórców wielu pasjonatów zainteresowało się pracą w gamedevie i wiąże z nią nadzieje na karierę i świetlaną przyszłość. Patryk
18% rabatu
32,93
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
25% rabatu
48,78
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
45% rabatu
21,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta...
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
14% rabatu
37,81
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
9% rabatu
53,53
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koniec globalnego kryzysu finansowego.
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwierciedlonych w poziomie synchronizacji cykli koniunkturaln
22% rabatu
38,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
28% rabatu
42,20
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Intryguj
Intryguj
Autor: Sam Horn
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
21% rabatu
34,08
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przyczepne historie
Przyczepne historie
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
21% rabatu
47,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki: Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020
28% rabatu
106,76
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Hipnotyczny Marketing
Hipnotyczny Marketing
Autor: Joe Vitale
Wydawca: Złote myśli
wysyłka: 48h
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? ""Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"" Joe VitaleOd: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjaci
29% rabatu
39,16
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zrozumieć social media
Zrozumieć social media
Autor: Roguski Artur
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i u
27% rabatu
35,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Service design po polsku
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Psychologia poznawcza w praktyce
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomic
27% rabatu
57,43
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Propaganda
Propaganda
Wydawca: Wektory
wysyłka: 48h
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph G
40% rabatu
28,93
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Instagram. Bez filtra
Instagram. Bez filtra
Autor: Frier Sarah
Wydawca: Feeria
wysyłka: 24h
Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka.  W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Kr
91% rabatu
4,00
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
6
7
8
9
10
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj