Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstaw
39% rabatu
33,89 zł
56,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,89 zł
Jeżeli nie znasz MLM to bardzo się cieszę ponieważ w tej książce rozwieje wszystkie mity i stereotypy a ty będziesz w pełni świadomy co robić.Wiem również że nawet jak jesteś doświadczonym networkerem to zmienisz pewne schematy i prze
26% rabatu
42,42 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,60 zł
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła ma
21% rabatu
39,31 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania pr
21% rabatu
31,44 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa
Autor:
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania ma
17% rabatu
58,14 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor:
Maria Broda-Bajak (red.)
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów market
34% rabatu
32,83 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,88 zł
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
21% rabatu
38,93 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,93 zł
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoj
19% rabatu
51,71 zł
64,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł
Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
34% rabatu
32,89 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,91 zł
Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
Autor:
John Westwood
Wydawca:
Lingea
wysyłka: 48h
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych
29% rabatu
24,71 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,07 zł
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. "Badanie rynku. Jak zrozumieć ko
19% rabatu
180,97 zł
224,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,97 zł
Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Autor:
Jones Robert
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
27% rabatu
29,24 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,56 zł
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń
19% rabatu
33,93 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor:
Sheridan Marcus
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
21% rabatu
39,31 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jedna
11% rabatu
35,59 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,59 zł
Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor:
Stopczyńska Kinga
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marke
10% rabatu
40,48 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,90 zł
Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Autor:
Jonah Berger
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze
21% rabatu
35,37 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48 zł
Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
34% rabatu
39,41 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,08 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|