Okładka książki E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93
Okładka książki SEO dla początkujących
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy
39% rabatu
35,72
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54
Okładka książki Strategia komunikacji w social mediach
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsięb
42% rabatu
34,24
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,33
Okładka książki Jak być dobrym menedżerem
Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko na te wyzwania, przed którymi stanąłem na początku
28% rabatu
31,53
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,53
Okładka książki Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne
Książka stanowi oryginalne, bogate i wieloaspektowe opracowanie tematu, który do tej pory nie był przedmiotem monograficznego ujęcia z językoznawczej perspektywy. Praca autorstwa Patrycji Pałki lukę tę w znakomity sposób wypełnia. [ ] Niewą
23% rabatu
49,82
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62
Okładka książki Badania jakościowe - metody i zastosowania (wyd. III)
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
33% rabatu
43,80
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,80
Okładka książki Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania mar
28% rabatu
35,11
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48
Okładka książki Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,24
Okładka książki Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć s
38% rabatu
36,86
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07
Okładka książki Smart company
W przedłożonej do recenzji monografii autorzy podjęli próbę zdefiniowania roli i znaczenia przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w budowaniu przyjaznego mieszkańcom organizmu miejskiego. [...] Zamier
28% rabatu
48,15
67,20 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,52
Okładka książki Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo
38% rabatu
33,79
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,86
Okładka książki Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile d
21% rabatu
43,18
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18
Okładka książki Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. cz.2
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów
13% rabatu
62,23
71,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,23
Okładka książki SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketin
24% rabatu
45,24
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
27% rabatu
50,18
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40
Okładka książki Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
62,84
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,84
Okładka książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
21% rabatu
51,04
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,04
Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pi
38% rabatu
27,64
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,29
Okładka książki Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
24% rabatu
67,21
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,88
Okładka książki Pakiet: Anty - Mamo Kup Mi! 1-2
Jakie promocje w sklepach przekonują Cię najbardziej? A może nawet nie potrzebujesz promocji, by nabrać apetytu na nową rzecz? Spytko i Chciejek nauczą Cię, jak nie dać się reklamom i co zrobić, kiedy zdarzyło Ci się kupić za dużo. Pakiet z
44% rabatu
27,97
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,97
Liczba wyświetlanych pozycji:
4
5
6
7
8
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj