![]()
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
121,33 zł
169,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,33 zł
![]() Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Autor:
Gut Jerzy
Wojciech Haman
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki.
Autorzy książki rozpra
24% rabatu
52,21 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,21 zł
![]()
American Ads 60
24% rabatu
100,04 zł
132,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,04 zł
![]()
American Ads 80
29% rabatu
104,47 zł
148,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,23 zł
![]()
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
19% rabatu
43,63 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,60 zł
![]()
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
19% rabatu
75,94 zł
94,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
19% rabatu
100,18 zł
124,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,33 zł
![]()
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpo
24% rabatu
44,63 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,63 zł
![]()
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
87,05 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,05 zł
![]() Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: 48h
Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotn
31% rabatu
46,78 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78 zł
![]() E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Autor:
Mazurek Grzegorz red.
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,20 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł
![]()
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy
39% rabatu
35,81 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,81 zł
![]() Strategia komunikacji w social mediach
Autor:
Oruba Norbert
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsięb
42% rabatu
34,41 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
![]()
Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko na te wyzwania, przed którymi stanąłem na początku
28% rabatu
31,59 zł
44,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88 zł
![]() Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne
Autor:
Pałka Patrycja
Wydawca:
Księgarnia Akademicka
wysyłka: 48h
Książka stanowi oryginalne, bogate i wieloaspektowe opracowanie tematu, który do tej pory nie był przedmiotem monograficznego ujęcia z językoznawczej perspektywy. Praca autorstwa Patrycji Pałki lukę tę w znakomity sposób wypełnia. [ ] Niewą
23% rabatu
49,91 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,91 zł
![]()
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
32% rabatu
43,89 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,92 zł
![]() Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Autor:
Giza Andrzej
Wydawca:
Avalon
wysyłka: 48h
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania mar
28% rabatu
35,18 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,18 zł
![]() Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,58 zł
![]() Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..
Autor:
Krzysztof Wadas
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć s
38% rabatu
36,95 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,21 zł
![]()
W przedłożonej do recenzji monografii autorzy podjęli próbę zdefiniowania roli i znaczenia przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w budowaniu przyjaznego mieszkańcom organizmu miejskiego. [...] Zamier
34% rabatu
44,61 zł
67,20 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,24 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|