Okładka książki Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo
41% rabatu
32,20
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,05
Okładka książki Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile d
21% rabatu
43,18
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09
Okładka książki Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. cz.2
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów
13% rabatu
61,36
70,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,13
Okładka książki SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketin
41% rabatu
35,14
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,07
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
41% rabatu
40,47
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,53
Okładka książki Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
62,84
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,84
Okładka książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
21% rabatu
51,04
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,04
Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pi
41% rabatu
26,32
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,03
Okładka książki Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
31% rabatu
61,63
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,73
Okładka książki Pakiet: Anty - Mamo Kup Mi! 1-2
Jakie promocje w sklepach przekonują Cię najbardziej? A może nawet nie potrzebujesz promocji, by nabrać apetytu na nową rzecz? Spytko i Lesio nauczą Cię, jak nie dać się reklamom i co zrobić, kiedy zdarzyło Ci się kupić za dużo.
44% rabatu
27,97
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,97
Okładka książki Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,09
Okładka książki Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano
28% rabatu
32,06
44,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,13
Okładka książki Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska K
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,75
Okładka książki W szkole nie nauczono mnie biznesu
Już dziś dowiedz się, jak zostać finansowo niezależnym człowiekiem. Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia tego nieszablonowego praktyka. Poznaj odpowiedź, dlaczego tak wielu wykształconych ludzi zasila szeregi bezrobotnych lub pracujących za
41% rabatu
23,01
39,30 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,01
Okładka książki Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal
32% rabatu
37,09
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,09
Okładka książki Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to
32% rabatu
53,98
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,98
Okładka książki Nie bój się pochodnej
Drugie wydanie znanej książki Profesora Jerzego Gintera. Omówiono w niej: pochodną, pochodne wyższych rzędów, , całkę oznaczoną, całkę nieoznaczoną i szeregi potęgowe. Jej zaletą jest duża liczba przykładów zastosowań wraz z obliczeniami nu
29% rabatu
66,72
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,69
Okładka książki Marka osobista
Wyobraź sobie życie pełne dobrej zabawy. Robisz to, co kochasz. Zarabiasz pasywnie ogromne pieniądze. Podróżujesz, pracujesz z dowolnego miejsca na ziemi, realizujesz się w pasjach i talentach. Zamieniasz marzenia na cele i realizujesz je z
45% rabatu
38,44
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,44
Okładka książki Marketing kulturowy
Marketing kulturowy
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie red
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Okładka książki Święta historia Ludzkości
Pierwsze polskie wydanie książki Mojżesza Hessa - prekursora syjonizmu.  To on ,,nawrócił"" Karola Marksa na komunizm. Święta historia ludzkości to książka sięgająca swymi korzeniami rewolucji francuskiej, która rozpoczęła emancypację grup
16% rabatu
37,56
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,56
Liczba wyświetlanych pozycji:
4
5
6
7
8
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj