Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu
21% rabatu
55,07 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,07 zł
Biblia content marketingu
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
24% rabatu
37,75 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,78 zł
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
19% rabatu
59,72 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł
Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
70,82 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,82 zł
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE
- ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE!
DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ
TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ.
? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
20% rabatu
99,85 zł
125,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,41 zł
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
7% rabatu
157,12 zł
169,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,33 zł
Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Autor:
Gut Jerzy
Wojciech Haman
Wydawca:
One Press
wysyłka: 3 - 5 dni
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki.
Autorzy książki rozpra
24% rabatu
52,21 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł
American Ads 80
35% rabatu
90,75 zł
139,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,08 zł
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
17% rabatu
44,77 zł
53,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,56 zł
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
19% rabatu
75,75 zł
94,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,99 zł
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
19% rabatu
100,06 zł
124,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,18 zł
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: 3 - 5 dni
Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotn
31% rabatu
46,78 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78 zł
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Autor:
Mazurek Grzegorz red.
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,20 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy
26% rabatu
43,91 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł
Strategia komunikacji w social mediach
Autor:
Oruba Norbert
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsięb
38% rabatu
36,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł
Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko na te wyzwania, przed którymi stanąłem na początku
28% rabatu
31,59 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,53 zł
Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne
Autor:
Pałka Patrycja
Wydawca:
Księgarnia Akademicka
wysyłka: 3 - 5 dni
Książka stanowi oryginalne, bogate i wieloaspektowe opracowanie tematu, który do tej pory nie był przedmiotem monograficznego ujęcia z językoznawczej perspektywy. Praca autorstwa Patrycji Pałki lukę tę w znakomity sposób wypełnia. [ ] Niewą
23% rabatu
49,91 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,91 zł
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędn
17% rabatu
53,93 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,89 zł
Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Autor:
Giza Andrzej
Wydawca:
Avalon
wysyłka: 3 - 5 dni
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania mar
28% rabatu
35,18 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,18 zł
Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 3 - 5 dni
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
19% rabatu
59,72 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|